Svůj účet Zoho Desk můžete migrovat na software LiveAgent help desk a získat tak skvělou platformu pro tiketing, která zvládne všechny důležité zákaznické kanály. Každý z našich zákazníků může využívat řadu funkcí, mnoho integrací a nepřetržitou podporu.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Zoho Desk
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí tiketing v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí Live Chat v plánu za 61 USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí Call centrum v plánu za 49 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí samoobsluhu v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Facebooku v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Twitteru v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Zoho Desk nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí znalostní databázi v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí zákaznické fórum v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 24USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí funkce API v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí funkce IVR v plánu za 61 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory v All-inclusive plánu za $39/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí video hovory v plánu 24$/agent/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezenou historii v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Zoho Desk nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Zoho desk nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 35 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu 24/7.
|
Zoho desk nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Tiketovací systém LiveAgent dokáže zpracovávat e-maily, call centra, live chat, zákaznické portály se znalostními databázemi a také sociální média – Facebook, Instagram, Twitter a Viber. Nabídněte úžasné služby zákazníkům prostřednictvím všech kanálů.
Naši vývojáři usilovně pracují na vytvoření integrovaného migračního pluginu pro Zoho Desk. Jakmile bude plugin připraven, budete moci migrovat data ze služby Zoho Desk do aplikace LiveAgent pouhým kliknutím na aktivační tlačítko na ovládacím panelu aplikace LiveAgent. Zůstaňte naladěni!
Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.
Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.
Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.
Naši agenti jsou připraveni vám asistovat s jakýmkoli problémem 2č hodin denně, 7 dní v týdnu.
Náš software má přes 179 help desk funkcí, doplněných o více než 40 integrací.
LiveAgent je dostupný ve 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje jazykově upravitelné widgety.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Migrujte vaše data z některých uvedených poskytovatelů softwaru zdarma. Udělejte změnu již dnes. Postaráme se o vás.
Migrujte tak, že přenesete všechna data ručně nebo se nás zeptejte na zásuvný modul. Zatím ho nemáme, ale určitě ho přidáme.
LiveAgent umožňuje migrovat většinu dat, jako jsou kontakty, označení, oddělení, přílohy, uživatelská pole atd.
Za migraci dat ze Zoho Desk si LiveAgent neúčtuje žádné další poplatky.
Přecházíte z Verloop do LiveAgent?
LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis s podporou agentů 24/7 a konečné helpdesk řešení s užitečnými nástroji a více než 175 funkcemi a 40 integracemi. Také můžete vybrat jeden ze 43 jazyků a LiveAgent podporuje widgety s jazykovou adaptací. Přechod z Verloop na LiveAgent přináší tyto výhody.
LiveAgent nabízí mnoho výhod jako hvězdný zákaznický servis, plně funkční helpdesk řešení s více než 179 funkcemi a více než 40 integracemi pro výrazné úspory a návratnost investic. Mnoho podporovaných jazyků LiveAgent je dostupný v 43 jazykových překladech a podporuje jazykově upravitelné widgety. Migrace vašich oddělení, označení a tiketů je snadná s LiveAgentem.
Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?
LiveAgent nabízí plány pro podniky různých velikostí a typů. Od bezplatného plánu s omezenými funkcemi a historií tiketů po plány pro malé, střední a velké podniky s neomezenou historií tiketů, různým počtem emailových adres, tlačítek chatu a funkcí pro oddělení. LiveAgent se přizpůsobuje potřebám vaší společnosti a pomáhá organizacím všech velikostí. Vyzkoušejte ZDARMA nebo získáte více informací na stránkách LiveAgent.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
LiveAgent je systém pomocného stolu s funkcemi, jako jsou kontaktní formuláře, živý chat, databáze a integrace se sociálními sítěmi, které jsou vzájemně propojené a stabilní na mobilních platformách. Uživatelé tuto službu preferují kvůli snadnému použití, dobré hodnotě za peníze a skvělé zákaznické podpoře. Mnoho z nich to považuje za lepší volbu než Zendesk, Freshdesk nebo Desk.com.
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
LiveAgent je software helpdesku pro malé a střední podniky, který je nejlépe hodnocený a nejvíce hodnocený v roce 2020. Nabízí možnosti pro prvotřídní podporu, neomezenou historii tiketů a různé plány s různými funkcemi (včetně WhatsApp). Ceny deštěí od $9 měsíčně. Je využíván společnostmi jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita. Je možné jej vyzkoušet zdarma.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech