Hledáte lepší software pro živý chat pro své podnikání? LiveAgent je dokonalé řešení zákaznického servisu s pokrytím všech relevantních kanálů, spolehlivým tiketovým systémem a příznivou cenou.
Ať už se jedná o e-mail, sociální média, call centrum, znalostní databázi nebo živý chat, LiveAgent vám kryje záda každý den 24 hodin denně.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Přes 175 + funkcí, které udělají vaši náplň práce jednodušší a příjemnější.
Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.
LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost & zlepšuje konverzní poměr.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta. | Zopim |
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc. | Společnost Zopim nabízí tiketing v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí Live Chat v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc. | Společnost Zopim nabízí Call centrum v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze. | LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Společnost Zopim nabízí samoobsluhu v plánu za 121 USD/agent/měsíc. |
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků. | Zopim nabízí integraci Facebooku v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků. | Zopim nabízí integraci Twitteru v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků. | Zopim nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci Viberu v tarifu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků. | Společnost Zopim nabízí integraci služby Viber v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí znalostní databázi v plánu za 121 USD/agent/měsíc. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí zákaznické fórum v plánu za 152 USD/agent/měsíc. |
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí funkce API v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc. | Společnost Zopim nabízí funkce IVR v plánu za 152 USD/agent/měsíc. |
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí video hovory. | Zopim nenabízí video hovory. |
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí neomezenou historii v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 72 USD/agent/měsíc. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Zopim nabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci. |
Získejte jedno výkonné řešení pro svůj help desk s LiveAgentem.
Kromě výkonného live chatu vám LiveAgent nabízí další skvělé nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu. To vše za cenu, která nezruinuje váš rozpočet.
Live chat je jedním z nejužitečnějších nástrojů pro pracovníky zákaznické podpory. Umožňuje rychlé spojení se zákazníky přímo z vašich webových stránek. Live chat je především o okamžité komunikaci, a proto musí být co nejrychlejší.
LiveAgent se pyšní nejrychlejším widgetem pro live chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy.
Skvělý software pro zákaznickou podporu vás nemusí stát velké peníze. LiveAgent má tři skvělé placené plány, které nezruinují váš rozpočet. Jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi, které vám poskytnou vše, co potřebujete k podpoře svých zákazníků.
Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Hledáte alternativu Zoho Desk?
Zoho Desk je vícekanálový software pro helpdesk s konkurenceschopnou cenou. Alternativou je LiveAgent, který zvýší produktivitu týmu a ušetří peníze.
Hledáte alternativu ConnectWise?
Zvyšte příjmy a spokojenost zákazníků pomocí LiveAgent, software poskytujícího živý chat a helpdesk. Nejlepší hodnocení na trhu.
Hledáte alternativu služby Kustomer?
Zlepšete dobu odezvy pomocí pomocí personalizovaného zákaznického portálu s možností přizpůsobení. Využijte rozšířené funkce a propoje se sociálními kanály.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech