Hledáte alternativu k 3CX?

Objevte proč je  LiveAgent nejlepší alternativou  3CX na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Přepněte z telefonního systému 3CX na LiveAgent a vytvořte pro svou firmu jednotné komunikační centrum.Prozkoumejte systém tiketingu LiveAgent, který zvládne více než systémy podnikových telefonů a živý chat. Vylepšete svou obchodní komunikaci pomocí e -mailových tiketů, živého chatu, call centra, znalostní báze, Viberu a sociálních médií. Pokračujte ve čtení, abyste se dozvěděli více, nebo začněte naši bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ušetřete více s LiveAgent

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Snadná správa kontaktního centra

Jednoduše připojte své telefonní číslo VoIP a vyřizujte více souběžných hovorů od svých zákazníků. Postarejte se o online schůzky pomocí videohovorů nebo vytvořte vlastní IVR stromy pro směrování hovorů do různých agentů v odděleních vaší společnosti. Podívejte se na úplný seznam funkcí volání, které naše řešení kontaktního centra má, a zjistěte, jak můžete zlepšit zákaznickou zkušenost s LiveAgent.

3CX vs LiveAgent

Funkce Liveagent 3CX
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing.
3CX nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Live Chat v programu Ticket+Chat za 29 $/uživatel/měsíc.
3CX nabízí plán živého chatu za 158 $/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Center v all-inclusive plánu za 39 $/agent/měsíc.
3CX nabízí Call Center v plánu za 158 $/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
Dixa nenabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem do plánu Tiketů za příplatek 39 $/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
3CX nabízí v plánu integraci Facebooku za 158 $/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Dixa nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
3CX nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
Dixa nenabízí integraci Viber.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
3CX nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
3CX nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
3CX nabízí automatizaci a pravidla.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
3CX nabízí funkce API v plánu za 158 $/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v all-inclusive plánu za 39 $/agent/měsíc.
3CX nabízí v plánu funkce IVR za 158 $/měsíc.
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory v tarifu All-inclusive za 39 $/agent/měsíc.
3CX nabízí videohovory v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
3CX nabízí neomezenou historii v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
3CX nabízí neomezené webové stránky v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Dixa nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
3CX nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v tarifu All-inclusive za 39 $/agent/měsíc.
3CX nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
3CX nenabízí neomezenou podporu 24/7.

Odchozí a příchozí call centrum s pokročilými funkcemi

Zefektivněte péči o zákazníky s naším systémem tiketů

Zlepšete zapojení zákazníků a oslovte lidi z jakéhokoli kanálu. Přepněte na software sintuitivním rozhraním a vícekanálovým systémem tiketů, který zvládne všechny potřebné komunikační kanály pro zákazníky. Vylepšete svou zákaznickou podporu nebo prodejní oddělení pomocí e -mailových tiketů, nejrychlejšího živého chatu, call centrum, zákaznický portal, Viber, Facebook, Twitter, a Instagram.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Služební telefonní služba je jen jedním z našich skvělých nástrojů

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Získejte nejlepší uživatelské recenze s naším rychlým živým chatem

Widget pro živý chat na vašem webu dokáže s prodejem a zákaznickou podporou zázraky. Proaktivní pozvánky na chat zajišťují, že se vaše zapojení zákazníků zlepší, zatímco zobrazení psaní v reálném čase může vašim agentům pomoci rychleji reagovat a rychle řešit problémy. V kombinaci s rychlostí našeho živého chatu může váš tým zákaznické podpory odvést svou práci efektivně a se skvělými výsledky.

Živý chat s pokročilými funkcemi pro nejlepší péči o zákazníky

Zajistíme, aby naši zákazníci byli spokojení

Děláme vše pro to, abychom naslouchali našim zákazníkům, a proto je zde naše nepřetržitá zákaznická podpora, která vám pomůže s jakýmkoli problémem. Pošlete nám email, chatujte s námi online nebo zavolejte kdykoli potřebujete pomoc nebo se chcete dozvědět něco nového o LiveAgent. Podívejte se na recenze a zjistěte, proč se naši zákazníci rozhodli začít používat LiveAgent.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Jste připraveni to vyzkoušet?

Porovnejte naše dostupné cenové plány nebo začněte s bezplatnou 14denní zkušební verzí ještě dnes. K tomu nejsou potřeba žádné řetězce ani informace o kreditní kartě. Chcete se nejprve dozvědět více o LiveAgent? Podívejte se na náš web nebo se podívejte na video z prohlídky, kde uvidíte, co všechno LiveAgent umí.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jaké jsou alternativy k 3CX?

Pokud jde o alternativy 3CX, existuje mnoho možností a LiveAgent je jednou z nich. Nabízí vícekanálový systém tiketingu, který zpracovává každý důležitý zákaznický kanál, který moderní helpdesk potřebuje, aby lépe oslovil své zákazníky.

Proč je LiveAgent dobrou alternativou 3CX?

LiveAgent vyniká vícekanálovým tiketingu. Zahrnuje e-maily, živý chat, telefonní hovory, zákaznický portál a sociální média - Facebook, Instagram a Twitter. Můžete také připojit Viber.

Jaké jsou výhody alternativy LiveAgent?

LiveAgent nabízí více komunikačních kanálů za lepší cenu, takže si nemusíte kazit rozpočet.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo