Helpdesk software & live chat LiveAgent
Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.
Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent
Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.
Jak vytvářet e-mailové šablony v aplikaci LiveAgent
E-mailové šablony v aplikaci LiveAgent usnadňují odpovědi na časté dotazy a poskytování informací, což zvyšuje konzistenci, šetří čas a zlepšuje zákaznickou zkušenost. Systém také umožňuje organizacím poskytovat vynikající služby zákazníkům a budovat konzistentní image značky.
Kopírování & amp; Vkládání obrázků v aplikaci LiveAgent
LiveAgent umožňuje efektivní kategorizaci tiketů a poskytuje předdefinované odpovědi pro zjednodušení zákaznického servisu a zlepšení zkušeností s obsluhou zákazníků. Funkce kopírování a vkládání obrázků do tiketů pomáhá agentům efektivněji komunikovat se zákazníky.
Jak vytvářet Oddělení ve službě LiveAgent
Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.