Hledáte alternativu k 3CX?

Objevte proč je LiveAgent nejlepší alternativou 3CX na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Přepněte z telefonního systému 3CX na LiveAgent a vytvořte pro svou firmu jednotné komunikační centrum.Prozkoumejte systém tiketingu LiveAgent, který zvládne více než systémy podnikových telefonů a živý chat. Vylepšete svou obchodní komunikaci pomocí e -mailových tiketů, živého chatu, call centra, znalostní báze, Viberu a sociálních médií. Pokračujte ve čtení, abyste se dozvěděli více, nebo začněte naši bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Snadná správa kontaktního centra

Jednoduše připojte své telefonní číslo VoIP a vyřizujte více souběžných hovorů od svých zákazníků. Postarejte se o online schůzky pomocí videohovorů nebo vytvořte vlastní IVR stromy pro směrování hovorů do různých agentů v odděleních vaší společnosti. Podívejte se na úplný seznam funkcí volání, které naše řešení kontaktního centra má, a zjistěte, jak můžete zlepšit zákaznickou zkušenost s LiveAgent.

3CX vs LiveAgent

Funkce Liveagent 3CX
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing.
3CX nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Live Chat v programu Ticket+Chat za 29 $/uživatel/měsíc.
3CX nabízí plán živého chatu za 158 $/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Center v all-inclusive plánu za 39 $/agent/měsíc.
3CX nabízí Call Center v plánu za 158 $/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
Dixa nenabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem do plánu Tiketů za příplatek 39 $/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
3CX nabízí v plánu integraci Facebooku za 158 $/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Dixa nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
3CX nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
Dixa nenabízí integraci Viber.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
3CX nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
3CX nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
3CX nabízí automatizaci a pravidla.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
3CX nabízí funkce API v plánu za 158 $/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v all-inclusive plánu za 39 $/agent/měsíc.
3CX nabízí v plánu funkce IVR za 158 $/měsíc.
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory v tarifu All-inclusive za 39 $/agent/měsíc.
3CX nabízí videohovory v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
3CX nabízí neomezenou historii v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
3CX nabízí neomezené webové stránky v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Dixa nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
3CX nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v tarifu All-inclusive za 39 $/agent/měsíc.
3CX nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 158 $/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
3CX nenabízí neomezenou podporu 24/7.

Odchozí a příchozí call centrum s pokročilými funkcemi

Zefektivněte péči o zákazníky s naším systémem tiketů

Zlepšete zapojení zákazníků a oslovte lidi z jakéhokoli kanálu. Přepněte na software sintuitivním rozhraním a vícekanálovým systémem tiketů,. který zvládne všechny potřebné komunikační kanály pro zákazníky. Vylepšete svou zákaznickou podporu nebo prodejní oddělení pomocí e -mailových tiketů, nejrychlejšího živého chatu, call centrum, zákaznický portal, Viber, Facebook, Twitter, a Instagram.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Služební telefonní služba je jen jedním z našich skvělých nástrojů

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Získejte nejlepší uživatelské recenze s naším rychlým živým chatem

Widget pro živý chat na vašem webu dokáže s prodejem a zákaznickou podporou zázraky. Proaktivní pozvánky na chat zajišťují, že se vaše zapojení zákazníků zlepší, zatímco zobrazení psaní v reálném čase může vašim agentům pomoci rychleji reagovat a rychle řešit problémy. V kombinaci s rychlostí našeho živého chatu může váš tým zákaznické podpory odvést svou práci efektivně a se skvělými výsledky.

Živý chat s pokročilými funkcemi pro nejlepší péči o zákazníky

Zajistíme, aby naši zákazníci byli spokojení

Děláme vše pro to, abychom naslouchali našim zákazníkům, a proto je zde naše nepřetržitá zákaznická podpora, která vám pomůže s jakýmkoli problémem. Pošlete nám email, chatujte s námi online nebo zavolejte kdykoli potřebujete pomoc nebo se chcete dozvědět něco nového o LiveAgent. Podívejte se na recenze a zjistěte, proč se naši zákazníci rozhodli začít používat LiveAgent.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni to vyzkoušet?

Porovnejte naše dostupné cenové plány nebo začněte s bezplatnou 14denní zkušební verzí ještě dnes. K tomu nejsou potřeba žádné řetězce ani informace o kreditní kartě. Chcete se nejprve dozvědět více o LiveAgent? Podívejte se na náš web nebo se podívejte na video z prohlídky, kde uvidíte, co všechno LiveAgent umí.

Porovnejte nás s ostatními

    Related Articles to 3CX alternativa
    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Objevte LiveAgent

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    E-mailové šablony v aplikaci LiveAgent usnadňují odpovědi na časté dotazy a poskytování informací, což zvyšuje konzistenci, šetří čas a zlepšuje zákaznickou zkušenost. Systém také umožňuje organizacím poskytovat vynikající služby zákazníkům a budovat konzistentní image značky.

    Jak vytvářet e-mailové šablony v aplikaci LiveAgent

    E-mailové šablony v aplikaci LiveAgent usnadňují odpovědi na časté dotazy a poskytování informací, což zvyšuje konzistenci, šetří čas a zlepšuje zákaznickou zkušenost. Systém také umožňuje organizacím poskytovat vynikající služby zákazníkům a budovat konzistentní image značky.

    LiveAgent umožňuje efektivní kategorizaci tiketů a poskytuje předdefinované odpovědi pro zjednodušení zákaznického servisu a zlepšení zkušeností s obsluhou zákazníků. Funkce kopírování a vkládání obrázků do tiketů pomáhá agentům efektivněji komunikovat se zákazníky.

    Kopírování & amp; Vkládání obrázků v aplikaci LiveAgent

    LiveAgent umožňuje efektivní kategorizaci tiketů a poskytuje předdefinované odpovědi pro zjednodušení zákaznického servisu a zlepšení zkušeností s obsluhou zákazníků. Funkce kopírování a vkládání obrázků do tiketů pomáhá agentům efektivněji komunikovat se zákazníky.

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Jak vytvářet Oddělení ve službě LiveAgent

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x