Vyhrazené centrum se software pro zákaznický portál

Umožněte zákazníkům přístup k prostředkům a monitorování tiketů.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Na LiveAgent spoléhají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Snižte náklady díky softwaru pro zákaznický portál

Vytvořte komplexní, dobře strukturovaný a dobře indexovaný zákaznický portál, který zahrnuje bázi znalostí, komunitní fóra a časté dotazy. Snižte čas a náklady na komunikaci se svými zákazníky tím, že nabídnete samoobslužnou podporu a umožníte svým zákazníkům kontrolovat průběh jejich dotazů na podporu, aniž by vás museli kontaktovat. S LiveAgentem je to snadné.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Co je software zákaznického portálu?

Software zákaznického portálu, také známý jako klientský portál, vám umožňuje sdílení informací s vašimi zákazníky. Zákaznický webový portál také vašim klientům umožňuje zabezpečený přístup k jejich tiketům a historii komunikace, detailnímu popisu produktu/služby a další. Uživatel zákaznického portálu získá například přístup k článkům ve znalostní bázi produktu, nebo také ke komunitnímu fóru.  Stručně řečeno, zákaznický portál nabízí kombinaci detailních informací konkrétních produktů, obchodních informací a samoobslužných nástrojů.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Jak zákaznický portál funguje?

Zabezpečený klienstký portál, jako je LiveAgent, umožňuje po přihlášení kontrolovat stav požadavků. Vzhledem k tomu, že dotazy jsou transformovány do tiketů, najde klient všechny podrobnosti právě v “tiketu”. Díky této technologii nemusí klienti pokaždé kontaktovat agenty zákaznické podpory a čekat na jejich asistenci. Zákaznický portál je vynikající řešení zákaznických služeb, které vytváří bezproblémový online zážitek a zvyšuje zapojení uživatelů prostřednictvím fór, formulářů zpětné vazby a interaktivní báze znalostí.

Proč byste měli mít zákaznický portál?

Zákaznický servis se za posledních pár let hodně rozvinul. Již nemusíte čekat na e-mailové potvrzení, abyste se dozvěděli, že byl váš problém vyřešen. Softwarové řešení zákaznického portálu umožňuje jeho uživatelům přístup k informacím, které potřebují bez nutnosti čekat na asistenci podpory. Tyto specializované portály podpory také uživatelům umožňují přístup k historii tiketů, bázi znalostí a komunitnímu fóru a také nabízejí možnost odeslání zpětné vazby. Online samoobslužný portál může být vyhrazeným prostorem pro vaše zákazníky, kde mohou vyhledávat příslušné články ve znalostní bázi. Přestaňte pro sdílení dokumentů s klienty vytvářet Google tabulky. Takové komplikované procesy mohou uškodit při zapojení vašich zákazníků. Samoobslužné zdroje, jako jsou znalostní báze, fóra nebo zpětná vazba od zákazníků, osvobodí vaše klientské poradce od často kladených dotazů a umožní jim soustředit se na složitější dotazy zákazníků. Vyžijte výhod našeho softwaru zákaznického portálu a ihned sdílejte informace o nových funkcích, poznámky k vydání produktu a zvyšte produktivitu vašich agentů.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efektivní zákaznický portál, který se přizpůsobí vašemu podnikání

Klientský portál LiveAgent obsahuje znalostní bázi, fórum a zpětnou vazbu od zákazníků.

70% zákazníků upřednostňuje hledání odpovědí před kontaktováním zákaznického servisu

Nastavte zákaznický portál pouhými několika kliknutími. Vytvořte znalostní základnu a vytvořte fórum, aby si vaši zákazníci mohli sami pomoci a diskutovat o nových funkcích nebo o návrzích na zlepšení.
smiling woman with coffee

S LiveAgentem je zákaznická podpora milionkrát jednodušší. Náš reakční čas je teď rychlejší o 26%.

black Martinus logo

Naučte své zákazníky řešit problémy samostatně

Vaši agenti podpory obdrží méně ticketů a v důsledku toho bude jejich doba odezvy na dotazy zákazníků výrazně rychlejší.
V zákaznickém portálu jsou uloženy vaše články znalostní báze, příspěvky na fóru i zpětná vazba a návrhy od vašich zákazníků. Dozvědět se více…
Báze znalostní je jednou z klíčových funkcí portálu, která zákazníkům poskytuje snadný a exkluzivní přístup k vašim článkům znalostní báze nebo k často kladeným dotazům. Dozvědět se více…
Fóra umožňují vašim zákazníkům pomáhat si navzájem tím, že si vzájemně odpovídají na dotazy. Dozvědět se více…
Nechte své zákazníky, aby vám zaslali zpětnou vazbu a návrhy. Vytvořte a umístěte tlačítko zpětné vazby na svůj web. Dozvědět se více…

Cenově dostupný software zákaznickéého webového portálu

Využijte všechny funkce klientského portálu a nabídněte podporu vašim zákazníkům i v době, kdy jsou vaši zástupci podpory offline, s našimi cenově dostupnými plány

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Přetížená zákaznická podpora?

Podívejme se na realitu – vaši zákazníci budou mít vždy nekonečné množství otázek, dotazů a žádostí. Čas je nejvzácnějším zdrojem, který máte, a jeho investice do správného aktiva může vašemu podnikání významně pomoci. Podniky každoročně přicházejí o miliony korun přidělením finančních prostředků na nesprávná aktiva. Nebuďte jedním z nich.

Zaměstnanecký portál pro vaše agenty zákaznických služeb

Zjevnou výhodou zákaznického portálu je poskytování efektivní samoobsluhy pro vaše zákazníky. Řešení vyhrazeného klientského portálu LiveAgent vám však také umožňuje vytvořit interní znalostní bázi pro vaše agenty. Jak již bylo uvedeno, zákaznický portál se skládá ze znalostní báze a fóra. Obojí lze vytvořit pro zákazníky i agenty.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Více než 30,000 společností se nemůže mýlit

LiveAgent je komplexní platforma bohatá na funkce, která také nabízí samoobslužný portál. Podívejte se na naše úspěšné příběhy a uživatelské recenze a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit šťasné pocity vašich obchodních partnerů.
knowledge base designs in LiveAgent

Přizpůsobte si vzhled s ohledem na vaši značku

Nastavte zákaznický portál pouhými několika kliknutími. Vytvořte bázi znalostí a přizpůsobte ji dle designu vaší společnosti, bez nutných znalostí jakéhokolv kódování. Pouhými několika kliknutími můžete vytvořit fórum pro své zákazníky, kde mohou diskutovat o nových funkcích, požádat o pomoc nebo vznášet návrhy na zlepšení.

Dejte zákazníkům možnost kontaktovat vás skrze flexibilní formuláře

Formuláře tiketů LiveAgent umožňují zákazníkům kontaktovat váš tým podpory prostřednictvím zákaznického portálu. Jaká je výhoda používání této formy zasílání zpráv? LiveAgent může ukládat a organizovat informace o zákaznících díky vestavěný funkcím CRM systému. Kdykoli vás tedy klient kontaktuje skrze zákaznický portál, agenti o něm mají více informací. Díky tomu mohou poskytovat účinnou a přesnou pomoc. Celkově se jedná o velmi chytré řešení zákaznických služeb, které zlepšuje komunikaci se zákazníky a interní procesy podpory.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Jak můžete těžit ze softwaru pro zákaznický portál?

Níže uvádíme základní výhody používání softwaru zákaznického portálu:

Snižte náklady na zákaznický servis

Platit zaměstnance je mnohem dražší než umožnit zákazníkům najít pomoc na zákaznickém portálu.

Šetřete čas agentů vaší zákaznické podpory

Dopřejte svým agentům možnost trávit méně času telefonováním, e-mailem a živými chaty při řešení problémů zákazníků.

 24/7 snadný přístup k informacím

Zákaznické portály usnadňují vašim zákazníkům získání  pomoci, když ji potřebují.

Všechny kanály podpory pod jednou střechou

Software zákaznického portálu LiveAgent lze integrovat s dalšími komunikačními kanály a nabízí téměř 200 funkcí.

FAQ

Co je zákaznický portál?

Zákaznický portál umožňuje vašim zákazníkům najít odpovědi na jejich otázky, aniž by museli kontaktovat tým zákaznické podpory. Portál podpory je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu a obsahuje relevantní informace, jako jsou zásady, faktury, dodávky, objednávky a online platby.

Co umí kvalitní zákaznický portál?

Dobrý zákaznický portál zlepšuje kvalitu interakcí mezi vaší značkou a vašimi zákazníky tím, že nabízí snazší přístup k informacím.

Jaké jsou funkce portálu?

Mezi funkce zákaznického portálu patří mimo jiné: 24/7 samoobsluha, schopnost přizpůsobit a přidat vlastní firemní značku, snadné vložení na webové stránky společnosti, přístup k výpisům a online platbám, schopnost číst / psát informace a možnost vlastního CSS stylu.

Jaký je účel webového portálu?

Smyslem webového portálu je poskytnout jediný přístupový bod k relevantním informacím, jako jsou zásady, faktury, platby nebo články s návody. Dobrý webový portál umožní vašim zákazníkům najít požadované informace sami, aniž by vás museli kontaktovat s žádostí o pomoc.

Jak používát klientský portál?

Portál klienta se používá pro články znalostní báze, fóra, návrhy a zpětnou vazbu. Kromě toho zobrazuje historii tiketů zákazníka. Výsledkem je, že zákazníci mohou zkontrolovat své předešlé dotazy a v případě potřeby zahájit chat.

Jaké jsou výhody softwaru zákaznického portálu?

V dnešní době zákazníci očekávají, že vaše webové stránky budou mít samoobslužné možnosti. Samoobsluha je nyní první volbou pro hledání potřebných informací. Pokud nemáte zákaznický portál / bázi znalostí , můžete během několika sekund prohrát boj s konkurencí. Mezi nejdůležitější výhody zákaznického portálu patří nepřetržitý zákaznický servis, vyšší prodej a vyšší spokojenost zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo