Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Klientský portál LiveAgent obsahuje znalostní bázi, fórum a zpětnou vazbu od zákazníků.
S LiveAgentem je zákaznická podpora milionkrát jednodušší. Náš reakční čas je teď rychlejší o 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Využijte všechny funkce klientského portálu a nabídněte podporu vašim zákazníkům i v době, kdy jsou vaši zástupci podpory offline, s našimi cenově dostupnými plány
Most Popular
Platit zaměstnance je mnohem dražší než umožnit zákazníkům najít pomoc na zákaznickém portálu.
Dopřejte svým agentům možnost trávit méně času telefonováním, e-mailem a živými chaty při řešení problémů zákazníků.
Zákaznické portály usnadňují vašim zákazníkům získání pomoci, když ji potřebují.
Software zákaznického portálu LiveAgent lze integrovat s dalšími komunikačními kanály a nabízí téměř 200 funkcí.
Zákaznický portál umožňuje vašim zákazníkům najít odpovědi na jejich otázky, aniž by museli kontaktovat tým zákaznické podpory. Portál podpory je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu a obsahuje relevantní informace, jako jsou zásady, faktury, dodávky, objednávky a online platby.
Dobrý zákaznický portál zlepšuje kvalitu interakcí mezi vaší značkou a vašimi zákazníky tím, že nabízí snazší přístup k informacím.
Mezi funkce zákaznického portálu patří mimo jiné: 24/7 samoobsluha, schopnost přizpůsobit a přidat vlastní firemní značku, snadné vložení na webové stránky společnosti, přístup k výpisům a online platbám, schopnost číst / psát informace a možnost vlastního CSS stylu.
Smyslem webového portálu je poskytnout jediný přístupový bod k relevantním informacím, jako jsou zásady, faktury, platby nebo články s návody. Dobrý webový portál umožní vašim zákazníkům najít požadované informace sami, aniž by vás museli kontaktovat s žádostí o pomoc.
Portál klienta se používá pro články znalostní báze, fóra, návrhy a zpětnou vazbu. Kromě toho zobrazuje historii tiketů zákazníka. Výsledkem je, že zákazníci mohou zkontrolovat své předešlé dotazy a v případě potřeby zahájit chat.
V dnešní době zákazníci očekávají, že vaše webové stránky budou mít samoobslužné možnosti. Samoobsluha je nyní první volbou pro hledání potřebných informací. Pokud nemáte zákaznický portál / bázi znalostí , můžete během několika sekund prohrát boj s konkurencí. Mezi nejdůležitější výhody zákaznického portálu patří nepřetržitý zákaznický servis, vyšší prodej a vyšší spokojenost zákazníků.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech