• Akademie
  • Děkovné kartičky a vzkazy zákazníkům

Děkovné kartičky a vzkazy zákazníkům

Proč byste měli posílat poděkování zákazníkům?

While customer appreciation emails are also a great way to show gratitude to customers, emails are usually read (if read at all) and deleted. However, a well-crafted printed thank you card/handwritten thank you note is more likely to be kept at least for a while and serve as a reminder of your brand. It’s an effective marketing strategy that can truly impress customers, improve their loyalty, and generate more referrals to your business.

Ručně psané nebo tištěné?

V závislosti na typu a velikosti vaší firmy můžete zvážit zasílání tištěných obchodních poděkování nebo ručně psaných děkovných dopisů. Pro velkou organizaci, která chce poděkovat více než 500 zákazníkům, by přirozeně dávaly větší smysl tištěné kartičky. Ručně psané poznámky se hodí spíše pro malé podniky, soloprůmyslníky, osobní služby a B2B společnosti se skromnou zákaznickou základnou.

Obecně platí, že pokud to čas, rozpočet a zdroje dovolují, je lepší volbou ručně psané poděkování klientovi, protože vždy bude mít větší dopad. Skutečná autenticita ručně psaných poznámek je to, co může v zákaznících vyvolat pocit opravdové výjimečnosti a emocionální zainteresovanosti. A emoce jsou v mnoha odvětvích považovány za největší hnací sílu loajality. Studie společnosti CapGemini totiž zjistila, že 70 % emočně angažovaných spotřebitelů utrácí až dvakrát a více za značky, kterým jsou věrní. Navíc 80 % z nich bude propagovat značky, kterým jsou věrní, mezi svou rodinou a přáteli.

Jak dlouho byste měli čekat s odesláním poděkování?

Pokud řídíte firmu a chcete své zákazníky ocenit děkovným dopisem/kartičkou, je optimální čas nejlépe hned po události. Obecné pravidlo je několik dní v rámci události. Například; když zákazník zakoupí výrobek/službu od vaší společnosti. Nicméně i když nestihnete poslat poděkování v tomto termínu, vězte, že jeho neposlání je mnohem horší

Obchodní kartičky s poděkováním – Šablony

Co píšete do poděkování zákazníkovi? Níže uvádíme několik obchodních poděkování – šablon, které můžete použít jako základ pro vytvoření vlastních poděkování.

Poděkování za to, že jste věrným zákazníkem


Hi ****,
Just a note to say hello and to let you know how grateful we are for having you as our loyal customer for the past few years.
We truly enjoy working with entrepreneurs like you who are committed to growing their successful business and we wanted to thank you for letting us help you.
Best wishes,
****

Poděkování zákazníkovi za nákup


Hey ****,
I’ve noticed your name come up quite a few times in recent months, so I just thought I’d take the time to personally thank you.
Judging by your purchases, I must admit you have an excellent taste in clothes! Remember that you can always swap them over if something doesn’t fit.
Take care,
****

Poděkování klientovi za doporučení


Dear ****,
Over half of my business comes from repeat clients and referrals. I greatly appreciate you thinking of me and sending a new client my way. I am sure I can help your friend find that unique beachfront home he is looking for. I already have a few beautiful properties in mind to show him.
Thanks again for your trust!
All the best,
****

Další způsoby vyjádření vděčnosti zákazníkům

Existuje několik způsobů, jak vyjádřit vděčnost svým zákazníkům. Poděkování zákazníkům a děkovné dopisy jsou důležitou součástí ocenění zákazníků. Existuje však mnoho dalších způsobů. Například kupony, slevy, výrobky/služby zdarma a mnoho dalších.

If you would like to learn more, read Customer appreciation ideas.

Objevujte na vlastní pěst

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Otázka”, “name”: “Proč byste měli posílat děkovné karty zákazníkům?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Zasílání děkovných kartiček zákazníkům je účinná marketingová strategie, která může na zákazníky skutečně zapůsobit, zvýšit jejich loajalitu a generovat více doporučení pro vaši firmu.” } }, { “@type”: “Otázka”, “name”: “Jak dlouho byste měli čekat s odesláním děkovných karet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Obecným pravidlem je několik dní v rámci akce. Například když zákazník zakoupí produkt/službu od vaší společnosti.” } }, { “@type”: “Otázka”, “name”: “Tištěná nebo ručně psaná poděkování?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Obecně platí, že pokud to čas, rozpočet a zdroje dovolují, je lepší volbou ručně psané poděkování klientovi, které vždy udělá větší dojem.” } }] }
Zpět na Akademii Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.