Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OTRS na trhu.
Hledáte-li alternativu k OTRS, vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. LiveAgent je software zákaznické podpory s chytrým řízením služeb a celou řadou přidružených funkcí pro řízení služeb obchodních společností a podporu zákazníků. Využijte pracovní dobu na maximum a začněte poskytovat dokonalé služby nejen svým zákazníkům, ale i vlastním týmům podpory díky tomuto flexibilnímu řešení. Řízení tiketů, sledování času, historie tiketů, chat v reálném čase na mobilních zařízeních a spousta dalších důležitých obchodních nástrojů může být za rozumnou cenu vaše. Čtěte dál a dozvíte se o možnostech řízení úkolů i dalších klíčových funkcí, kterými LiveAgent disponuje. Nebo ho rovnou vyzkoušejte na 14 dní zcela zdarma.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
OTRS
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
OTRS nabízí ticketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live chat.
|
OTRS nabízí Live chat.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
OTRS nenabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
OTRS nabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
|
OTRS nabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
|
OTRS nabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
|
OTRS nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
OTRS nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
|
OTRS nabízí znalostní bázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
OTRS nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
OTRS nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
OTRS nabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkci IVR.
|
OTRS nenabízí funkci IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
OTRS nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
OTRS nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
OTRS nenabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
OTRS nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety a e-maily.
|
OTRS nenabízí neomezené tikety a e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
OTRS nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
|
OTRS nabízí nepřetržitou podporu.
|
LiveAgent je bohatě vybaven nejrůznějšími funkcemi, které se starají o naplnění všech vašich obchodních požadavků. Mezi oblíbené funkce patří například řízení zaměstnanců, čas a docházka, ale i další manažerské úkoly. To vše dostanete společně s tím nejlepším nástrojem pro zákaznickou podporu.
Řízení tiketů je klíčovým nástrojem pracovních postupů, který spravuje veškeré příchozí e-maily, live chat, sociální sítě a komunikaci s call centrem z jedné e-mailové schránky. Z jedné jediné platformy si rovněž můžete vytvořit zákaznický portál, kam shromáždíte veškeré poznatky o firmě v podobě článků znalostní báze.
Ušetřete svému týmu čas a vytvořte pevné firemní procesy s intuitivními pracovními postupy. LiveAgent nabízí kromě žádostí tiketovacího systému i spoustu digitálních pracovních postupů, jako označování, filtraci, gamifikaci a odznaky, monitoring networku a mnoho dalších funkcí, které pomáhají formovat úspěšnou společnost.
Mnoho alternativ k OTRS poskytuje kvalitní software zákaznické podpory, avšak ne všechny vám nabídnou widget chatu v reálném čase. LiveAgent se může pyšnit tím vůbec nejrychlejším, se zobrazovací rychlostí 2,5 vteřiny.
Hodnocení spokojenosti zákazníka a řízení zákaznické podpory můžete snadno vylepšit umístěním tlačítek chatu v reálném čase na své webové stránky. Zákazníkům, kteří brouzdají po vašich stránkách, pak stačí pouze kliknout na ikonku a začít chatovat s vašimi agenty.
Díky kombinaci funkcí, jako je sledování času, zobrazení psaného textu v reálném čase, gamifikace, ale i dalších doplňkových funkcí pro vaše zaměstnance, vám LiveAgent umožní provádět veškerou práci pomocí jediného softwaru pro správu zákaznické podpory.
Využijte dostupnosti klíčových obchodních nástrojů, díky nimž využijete pracovní dobu na maximum a odvede víc práce. Každý nástroj služby LiveAgent disponuje řadou přidružených funkcí, které společně zvyšují hodnocení spokojenosti spotřebitele u prosperujících společností.
Reporty o službách, plánování směn zaměstnanců, monitoring networku, ale i další manažerské úkoly můžete provádět z uživatelsky přívětivého rozhraní pomocí intuitivních pracovních postupů. Tyto digitální pracovní postupy si poradí s každou žádostí zákazníka a rovněž zvládnou spravovat vestavěný samoobslužný portál.
Navíc nám záleží na tom, abychom udrželi všechny uživatele šťastné a spokojené. Proto nás můžete kontaktovat v kteroukoliv denní dobu a my vám okamžitě pomůžeme se vším, co budete potřebovat. Jsme tu pro vás kdykoliv, ať už přes telefon, nebo přes zprávy.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent kombinuje špičkový live chat, ticketing a automatizaci, díky čemuž můžeme poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Začněte svou 14denní bezplatnou zkušební lhůtu ještě dnes, nebo si prohlédněte naše cenové plány, abyste si mohli vybrat ten, který se nejlépe hodí pro vaši firmu. Neváhejte se podívat i na další prostředky a možnosti využití služby LiveAgent jako chytrého softwaru pro řízení služeb. Splňujeme vaše obchodní požadavky? Klikněte na tlačítko níže a začněte používat LiveAgent ještě dnes.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech