Hledáte alternativu k OTRS?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OTRS na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte dost svého helpdesk softwaru?

Hledáte-li alternativu k OTRS, vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. LiveAgent je software zákaznické podpory s chytrým řízením služeb a celou řadou přidružených funkcí pro řízení služeb obchodních společností a podporu zákazníků. Využijte pracovní dobu na maximum a začněte poskytovat dokonalé služby nejen svým zákazníkům, ale i vlastním týmům podpory díky tomuto flexibilnímu řešení. Řízení tiketů, sledování času, historie tiketů, chat v reálném čase na mobilních zařízeních a spousta dalších důležitých obchodních nástrojů může být za rozumnou cenu vaše. Čtěte dál a dozvíte se o možnostech řízení úkolů i dalších klíčových funkcí, kterými LiveAgent disponuje. Nebo ho rovnou vyzkoušejte na 14 dní zcela zdarma.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Rozdíly mezi službami OTRS a LiveAgent

Funkce LiveAgent OTRS
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing.
OTRS nabízí ticketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí Live chat.
OTRS nabízí Live chat.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
OTRS nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
OTRS nabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
OTRS nabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
OTRS nabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
OTRS nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
OTRS nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
OTRS nabízí znalostní bázi.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
OTRS nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
OTRS nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkce API.
OTRS nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR.
OTRS nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
OTRS nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
OTRS nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
OTRS nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
OTRS nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety a e-maily.
OTRS nenabízí neomezené tikety a e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
OTRS nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
OTRS nabízí nepřetržitou podporu.
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Intuitivní řízení úkolů a zákaznická podpora v jedné platformě

LiveAgent je bohatě vybaven nejrůznějšími funkcemi, které se starají o naplnění všech vašich obchodních požadavků. Mezi oblíbené funkce patří například řízení zaměstnanců, čas a docházka, ale i další manažerské úkoly. To vše dostanete společně s tím nejlepším nástrojem pro zákaznickou podporu.

Jedna e-mailová schránka na všechnu práci

Řízení tiketů je klíčovým nástrojem pracovních postupů, který spravuje veškeré příchozí e-maily, live chat, sociální sítě a komunikaci s call centrem z jedné e-mailové schránky. Z jedné jediné platformy si rovněž můžete vytvořit zákaznický portál, kam shromáždíte veškeré poznatky o firmě v podobě článků znalostní báze.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Snadnější pracovní postupy, které šetří váš čas

Ušetřete svému týmu čas a vytvořte pevné firemní procesy s intuitivními pracovními postupy. LiveAgent nabízí kromě žádostí tiketovacího systému i spoustu digitálních pracovních postupů, jako označování, filtraci, gamifikaci a odznaky, monitoring networku a mnoho dalších funkcí, které pomáhají formovat úspěšnou společnost.

Řešení zákaznické podpory s omnikanálovou správou tiketů

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Vytvořte osobní spojení díky chatu v reálném čase

Mnoho alternativ k OTRS poskytuje kvalitní software zákaznické podpory, avšak ne všechny vám nabídnou widget chatu v reálném čase. LiveAgent se může pyšnit tím vůbec nejrychlejším, se zobrazovací rychlostí 2,5 vteřiny.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Připravte se na spokojené zákazníky

Hodnocení spokojenosti zákazníka a řízení zákaznické podpory můžete snadno vylepšit umístěním tlačítek chatu v reálném čase na své webové stránky. Zákazníkům, kteří brouzdají po vašich stránkách, pak stačí pouze kliknout na ikonku a začít chatovat s vašimi agenty.

Udělejte si z práce zábavu pomocí těch správných funkcí

Díky kombinaci funkcí, jako je sledování času, zobrazení psaného textu v reálném čase, gamifikace, ale i dalších doplňkových funkcí pro vaše zaměstnance, vám LiveAgent umožní provádět veškerou práci pomocí jediného softwaru pro správu zákaznické podpory.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live chat pro dokonalý zákaznický servis

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkce a integrace pro efektivní zákaznickou podporu

Využijte dostupnosti klíčových obchodních nástrojů, díky nimž využijete pracovní dobu na maximum a odvede víc práce. Každý nástroj služby LiveAgent disponuje řadou přidružených funkcí, které společně zvyšují hodnocení spokojenosti spotřebitele u prosperujících společností.

Skvělé řízení pracovních postupů

Reporty o službách, plánování směn zaměstnanců, monitoring networku, ale i další manažerské úkoly můžete provádět z uživatelsky přívětivého rozhraní pomocí intuitivních pracovních postupů. Tyto digitální pracovní postupy si poradí s každou žádostí zákazníka a rovněž zvládnou spravovat vestavěný samoobslužný portál.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Jsme připraveni vám kdykoliv pomoct

Navíc nám záleží na tom, abychom udrželi všechny uživatele šťastné a spokojené. Proto nás můžete kontaktovat v kteroukoliv denní dobu a my vám okamžitě pomůžeme se vším, co budete potřebovat. Jsme tu pro vás kdykoliv, ať už přes telefon, nebo přes zprávy.

Ušetřete více díky LiveAgentu

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Spokojení uživatelé vyřizují požadavky zákazníků s LiveAgentem

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje špičkový live chat, ticketing a automatizaci, díky čemuž můžeme poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Jste připraveni vyzkoušet ho zdarma?

Začněte svou 14denní bezplatnou zkušební lhůtu ještě dnes, nebo si prohlédněte naše cenové plány, abyste si mohli vybrat ten, který se nejlépe hodí pro vaši firmu. Neváhejte se podívat i na další prostředky a možnosti využití služby LiveAgent jako chytrého softwaru pro řízení služeb. Splňujeme vaše obchodní požadavky? Klikněte na tlačítko níže a začněte používat LiveAgent ještě dnes.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak si LiveAgent stojí v porovnání s OTRS?

LiveAgent nabízí na rozdíl od OTRS následující funkce: call centrum, integraci s Instagramem, integraci s Viberem, zákaznické fórum a neomezený počet tlačítek chatu.

Jaké získám používáním služby LiveAgent výhody oproti OTRS?

Extra výhody, které získáte používáním služby LiveAgent, zahrnují spokojenost a udržení zákazníka, snížení nákladů na poskytování zákaznických služeb, nižší podíl vypovězených smluv a lepší pracovní postupy agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo