Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Objevte proč je LiveAgent nejlepší alternativa Birdseed na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Zrušit kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Birdseed?

Chcete zlepšit spolupráci se zákazníky a poskytovat jim podporu? Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes! LiveAgent nabízí více než 175 užitečných funkcí, živý chat, integraci e-mailu, podporu call centra a mnoho dalšího, aby vám poskytl ty nejlepší nástroje pro vaše podnikání.

Přechod je snadný! Nabízíme asistovanou migraci z Birdseed na LiveAgent, která naimportuje všechna vaše data. Je to zdarma a trvá to jen 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Správný konverzační marketing s vícekanálovým softwarem pro help desk

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Birdseed vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce LiveAgent Birdseed
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Birdseed nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget živého chatu ve skutečném čase, který můžete umístit na jakoukoli stránku.
LiveAgent nabízí živýc chat v Tiket+Chat plánu za $29/uživatel/měsíc.
Birdseed nabízí živýc chat v plánu za $39/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Birdseed nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy v Tiket plánu za $15/agent/měsíc.
Birdseed nabízí portál samoobsluhy v plánu za $39/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Birdseed nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
A Twitter integrace spojuje všechny komentáře a označení a třetváří je na tikety. Integrace umožňuje uživatele odpovídat na Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Birdseed nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Birdseed nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Birdseed nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní databáze
Databáze znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu Tiket za 15$/agent/měsíc.
Birdseed nabízí znalostní databázi v plánu za $39/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Birdseed nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a Pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Birdseed nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí API funkce.
Birdseed nenabízí API funkce.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která volajícím umožňuje neprve projít systémem před tím, než jsou spojeni s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Birdseed nenabízí IVR funkce.
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory v plánu All-inclusive za 39$/agent/měsíc.
Birdseed nabízí videohovory v plánu za 99$/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15$/agent/měsíc.
Birdseed nabízí neomezenou historii v plánu za 39$/měsíc.
neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 $/agent/měsíc.
Birdseed nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 39$/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na vaši stránku můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Birdseed nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezené množství e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Birdseed nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý hovor, který obržíte a zpětně si jej přehrajte kdykoli.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Birdseed nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízená 24/7 bez omezení na počet požadavků, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 podporu.
Birdseed nenabízí neomezenou 24/7 podporu.

3 důvody proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Nejrychlejší živý chat

Náš widget živého chatu je nejrychlejší na trhu, s rychlostí zobrazování méně než 2.5 sekund. Poskytujte zákaznickou podporu rychlostí světla

Bohatý na funkce

LiveAgent je plný více než 175 + pokročilých funkcí, které vám usnadní pracovní procesy,udělají je příjemnějšími a více efektivními. Zaměřte se pouze na důležité úkoly.

Vylepšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze. Zákazníci oceňují rychlou a přesnou péči o zákazníky. Začněte se na ni soustředit s LiveAgentem.

Person deciding between two solutions

Mocná alternativa Birdseed

LiveAgent nabízí několik způsobů, jak se spojit se zákazníky v jednom softwaru. Patří sem e-mail, živý chat a call centrum, podpora sociálních médií (Facebook, Instagram a Twitter) a znalostní databáze.Navíc můžete mít neomezený počet agentů starajících se o zákazníky a více než 175 užitečných funkcí pro zlepšení vašich pracovních procesů.

Přístup k tolika možnostem a funkcím vás nemusí stát hromadu peněz. LiveAgent nabízí tři placené plány, které nezruinují váš firemní rozpočet.

Nejrychlejší widget živého chatu

LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je pouhých 2,5 sekundy. Výsledky a srovnání si můžete prohlédnout zde.

Live chat umožňuje vašim zákazníkům, aby se s vámi okamžitě spojili z vašich webových stránek. Pokud chcete z návštěvníka udělat platícího zákazníka, je live chat pro vaše webové stránky nezbytnou funkcí.

Přečtěte si více
The fastest live chat on the market
Do more customer support for less money

Dělejte více za méně

Získání všech neuvěřitelných nástrojů, funkcí a integrací nemusí zruinovat váš rozpočet. LiveAgent nabízí cenově dostupné placené plány pro každou firmu, které nabízejí různé kombinace nástrojů a funkcí pro váš zákaznický servis.

Dražší nemusí vždy znamenat lepší, když máte připravený ten správný software, který vám pomůže. Podívejte se na naše plány a rozhodněte se sami.

Připraveni na změnu?

Proč nepřejít na LiveAgent ještě dnes? Můžete získat 14denní zkušební verzi se vším, co nabízíme, a přesvědčit se, proč je LiveAgent tak skvělý.

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Ready to switch to LiveAgent

Chcete porovnat LiveAgent s různými softwary pro živý chat?

Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními řešeními živého chatu? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Birdseed alternativa
    Partnerský program nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně telefonních systémů, VoIP a chatovacích tlačítek. Systém také poskytuje možnost personalizace tlačítek chatu a integraci s různými komunikačními kanály. Vytvoření tlačítek chatu v aplikaci LiveAgent je snadný proces, který umožňuje firmám poskytovat zákazníkům komunikaci a podporu v reálném čase.

    Jak vytvořit tlačítka chatu v aplikaci LiveAgent

    Partnerský program nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně telefonních systémů, VoIP a chatovacích tlačítek. Systém také poskytuje možnost personalizace tlačítek chatu a integraci s různými komunikačními kanály. Vytvoření tlačítek chatu v aplikaci LiveAgent je snadný proces, který umožňuje firmám poskytovat zákazníkům komunikaci a podporu v reálném čase.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Růst

    Moderní podniky potřebují komplexní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a obchodních výsledků, včetně softwarů pro řízení incidentů a zpětnou vazbu od zákazníků. Chatboti a aplikace WhatsApp také hrají klíčovou roli v poskytování efektivní služby zákazníkům.

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.

    Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst

    LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Objevte LiveAgent

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x