Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & a my přesuneme vaše data z Birdseed zcela zdarma.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z Birdseed na LiveAgent?

Chcete přejít z Birdseed na LiveAgent? Pomůžeme vám. Nabízíme vám migraci dat zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Jaký druh dat můžete migrovat z Birdseed do LiveAgent?

Lidé

Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole a pole tiketů.

Tagy

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Tikety

Migrujte veškerou zpětnou vazbu, kterou jste obdrželi na zákaznickém portálu.

Birdseed vs LiveAgent porovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadovaná žádná kreditní karta.
Birdseed
Tiketing
Obsahuje nástroj managementu, který zpracovává a kataloguje požadavky zákaznického servisu.
LiveAgent nabízí tiketing.
Birdseed nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget živého chatu v reálném čase, který můžete umístit na jakiukoli webovou stránku.
LiveAgent nabízí živý chat v Tiket+Chat plánu za $29/uživatel/měsíc.
Birdseed nabízí plán živého chatu za $39/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které může být použito pro hovory nebo jejich přijímání za použití automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Birdseed nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožňuje vytvořit zákaznický portál, kde se vaši zákazníci mohou registrovat pro přístup k jejich minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy v Tiket plánu za $15/agent/měsíc.
Birdseed nabízí portál samoobsluhy v plánu za $39/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Birdseed nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Birdseed nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Birdseed nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Birdseed nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
Birdseed nabízí znalostní databázi v plánu za $39/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Birdseed nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly..
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Birdseed nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Set funkcí, který umožňuje odlišným aplikacím fungovat společně.
LiveAgent nabízí funkci API.
Birdseed nenabízí funkci API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie umožňující volajícím procházet telefonním systémem před tím, než jsou spojeni s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR.
Birdseed nenabízí funkci IVR.
Video hovory
Hovor obsahující video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory v all-inclusive plánu za $39/agent/měsíc.
Birdseed nabízí videohovory v plánu za $99/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a nebudou smazány -- můžete se na ně kdykoli podívat.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za $15/agent/měsíc.
Birdseed nabízí neomezenou historii v plánu za $39/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu za $15/agent/měsíc.
Birdseed nabízí neomezené webové stránky v plánu za $39/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Můžete umístit neomezený počet tlačítek živého chatu na vaši webovou stránku.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Birdseed nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Birdseed nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte si každý provedený nebo obdržený hovor a přehrajte si nahrávku kdykoli.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Birdseed nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 podporu.
Birdseed nenabízí neomezenou 24/7 podporu.
Data migration from one solution to another

Přenos dat je zdarma!

Kontaktujte nás pomocí živého chatu nebo e-mailusupport@liveagent.com a my vám poskytneme další informace a podporu ohledně migrace dat. Můžete si odpočinout a relaxovat, zatímco my se postaráme o přenos dat do vašeho nového účtu LiveAgent.

Chcete provést migraci sami?

LiveAgent nabízí migrační pluginy pro helpdeskové softwary a v současné době pracujeme na migračním pluginu Birdseed. Zůstaňte naladěni na další informace.

Migrate data to LiveAgent on your own

Připraveni přejít z Birdseed na LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete ke službě LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

24/7 podpora našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro help desk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací. Máme všechno co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvyšte úspory a návratnost investic

Získejte LiveAgent zdrama navždy nebo si vyberte jeden z našich tří placených plánů.

Woman overflowing with ideas

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také jazykově přizpůsobivé widgety.

Migrujte vaše data z Birdseed už dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Birdseed migrace
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ

Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů, bezpečnosti, dodržování předpisů a transparentnosti. Od května 2018 je LiveAgent plně v souladu s GDPR. Údaje našich zákazníků z EU jsou uloženy v našich evropských datových centrech.

Soulad LiveAgent s GDPR

Podívejte se na stránky LiveAgent, které nabízejí software zákaznické podpory a komunikaci prostřednictvím různých kanálů jako chat, hovory, videohovory a další.

Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.

LiveAgent: Demo softwaru ticketingu

Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo