Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou Hiver na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte lepší možnost, než Hiver?

Přeneste svou sdílenou e-mailovou schránku do našeho vícekanálového help-desk řešení. LiveAgent spravuje veškerou komunikaci klientů pomocí tiketingu, který dokáže sjednotit více komunikačních kanálů do jednoho řešení. Vylepšete svůj help-desk o více e-mailových účtů, live chat, sociální média, call centrum nebo zákaznické fórum.

Poskytujte zákaznický servis na světové úrovni a spravujte obchodní komunikaci efektivněji. Vyzkoušejte LiveAgent bezplatně s naší 14 denní zkušební verzí.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Hledáte lepší možnost, než Hiver?
Slido green logo

Hiver vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent Hiver
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketový software.
Hiver nenabízí tiketový software.
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Hiver nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Hiver nenabízí Call Centrum.
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí Self-Service portál.
Hiver nenabízí Self-Service portál.
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Hiver nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Hiver nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Hiver nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Hiver nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
Hiver nenabízí bázi znalostí.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Hiver nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Hiver nabízí automatizaci a pravidla za $29/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Hiver nenabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR .
Hiver nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Hiver nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Hiver nabízí neomezenou historii za $15/měsíc.
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Hiver nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Hiver nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Hiver nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Hiver nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Hiver nabízí neomezenou podporu 24/7 za $15/měsíc.
Forward emails to your LiveAgent

Ulehčete si správu příchozích e-mailů

Už jste unaveni správou všech přihlašovacích údajů do různých e-mailů a neustálým přepínáním mezi okny? Co kdybychom vám řekli, že máme řešení, které sjednotí všechny e-maily od vašich zákazníků do jediné e-mailové schránky. LiveAgent a jeho tiketový software zvládne více, než Gmail nebo Outlook, do tiketingu můžete také přidat e-mailové účty od mnoha jiných poskytovatelů.

LiveAgent je podporován pokročilým filtrováním a dalšími skvělými funkcemi, takže se můžete plně soustředit na poskytování toho nejlepšího zákaznického zážitku. Podívejte se na celý seznam funkcí, které tiketing od LiveAgent nabízí.

Platforma vytvořená pro zlepšení týmové produktivity

Zlepšete své služby pomocí dalších kanálů

Poskytujte zákazníkům bezchybné služby díky pestré sadě nástrojů, která obstará správu každého důležitého komunikačního kanálů se zákazníky. Dokončete váš projekt se systémem zákaznické podpory, který nabízí tiketing, live chat, call centrum, zákaznické fórum, Viber a sociální média – Facebook, Instagram a Twitter. Vytvořte účinný pracovní tok mezi všemi kanály a dopřejte vašim zákazníkům individuální přístup.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Odpovídejte zákazníkům z oblíbených kanálů pomocí LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Získejte ten nejrychlejší widget chatu na trhu

Live chat je skvělý nástroj pro poskytování rychlé zákaznické podpory zejména díky widgetu, který můžete umístit kamkoliv na váš web. LiveAgent se může chlubit tím nejrychlejším widgetem na trhu, díky kterému je zasílání zpráv zákazníkům snadné a rychlé. Chat je také podporován funkcemi jako – zobrazení komunikace v reálném čase, proaktivní chatové pozvánky, a další funkce, které poskytují vylepšenou funkčnost.

Přidejte widget chatu plný moderních funkcí do vašeho help-desk softwaru

Staňte se šťastným zákazníkem a udělejte tak šťastné i vaše zákazníky

Staráme se o naše zákazníky a děláme vše pro to, abychom jim poskytovali vynikající služby. Náš tým zákaznické podpory je připraven vám asistovat s jakýmikoliv problémy nebo  poskytnout informace, kdykoliv je budete potřebovat. Naše podpora je dostupná 24 dní, 7 dní v týdnu, a proto nás můžete kontaktovat kdykoliv prostřednictvím e-mailu, live chatu nebo nám jednoduše zavolejte. Můžete se také podívat na naše zákaznické fórum, které je plné užitečných článků o LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Jste připraveni přejít na software sdílené doručené posty?

Zlepšete produktivitu agentů s naším vícekanálovým tiketovým systémem. Začněte vaši 14 denní zkušební verzi zdarma a ulehčete si práci se sadou nástrojů, které LiveAgent nabízí. Pokud chcete zjistit, co vše LiveAgent dokáže, podívejte se na videoprohlídku, kde vám představíme většinu funkcí a ukážeme, jak je používat. Přejděte k LiveAgent ještě dnes a poskytněte vašim zákazníkům podporu napříč všemi důležitými kanály.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Budete v dobrých rukou!
Slido green logo

FAQ

Jaké jsou alternativy Hiver?

Hiver má mnoho alternativ, ale jen několik vám může poskytnout vícekanálový tiketovým systém, spoustu funkcí a integrací za rozumnou cenu. LiveAgent to vše nabízí a vy tak můžete jednoduše spravovat vaše e-mailové konverzace, live chat, call centrum, sociální média a zákaznického fórum.

Proč je LiveAgent skvělou alternativou Hiver?

LiveAgent dokáže sjednotit více e-mailových účtů od mnoha různých poskytovatelů najednou. Nezáleží na tom, jestli používáte Gmail, Outlook nebo jinou službu, můžete je všechny propojit do jediného řešení.

V čem je LiveAgent lepší, než Hiver?

Přijatelné cenové plány a více možností podporující komunikaci se zákazníky. Vyberte si kanály, které vám pomohou k oslovení více zákazníků. Poskytujte více, než podporu přes e-mail a získejte větší kontrolu nad svým helpdeskem.

Jak se sdílená e-mailová schránka liší od sdílených e-mailových účtů?

Správa různých e-mailových účtů vyžaduje neustálé přepínání mezi účty a také více pozornosti věnované příchozím e-mailům. Sdílená e-mailová schránka umožňuje sjednocení všech e-mailových účtů na jedno místo a díky tomu získáte lepší kontrolu nad příchozími e-maily, budete odpovídat rychleji na nové e-maily a přitom ušetříte více času.

Jak může sdílená e-mailová schránka zlepšit produktivitu mého týmu?

Sdílená e-mailová schránka vám ušetří více času, který byste strávili přepínáním mezi e-mailovými účty a také budete schopni poskytovat rychlejší odpovědi vašim zákazníkům nebo spolupracovníkům. Sdílená e-mailová schránka od LiveAgent obsahuje inteligentní možnosti přiřazování tiketů, které rovnoměrně rozdělují odpovědnost za dané tikety mezi agenty.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo