ClickUp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to ClickUp?
ClickUp je cloudové řešení pro spolupráci a řízení projektů určené pro podniky všech velikostí a všech druhů specializace. Nabízí řadu výkonných funkcí určených pro správu úkolů, jako jsou upozornění, přiřazování úkolů a stavy.
K čemu můžete ClickUp využít?
Propojení s aplikací LiveAgent vám umožní urychlit pracovní postupy pomocí jednoho řešení namísto přepínání mezi aplikacemi. Díky integraci ClickUp pro LiveAgent můžete snadno spravovat a sledovat úkoly. Pokud obdržíte nebo odešlete e-mail z aplikace LiveAgent, můžete jej jednoduchým příkazem převést na úkol v aplikaci ClickUp. Kromě toho můžete tikety propojit s již existujícími úkoly.
Zatímco integrace se službou ClickUp vás informuje, služba LiveAgent pro vás bude sledovat zákaznické tikety a organizovat je. Stanovení priorit a správa tiketů je plynulá bez ohledu na to, kolik komunikačních kanálů používáte. Pokud chcete zlepšit své pracovní postupy a mnohem méně přepínat mezi kartami, využijte integrace, jako je ClickUp.
Sledujte, co se děje v dalších nástrojích, které používáte, abyste mohli lépe a rychleji vykonávat svou práci. LiveAgent podporuje více než 150 integrací s dalším softwarem, takže se můžete soustředit na pomoc svým zákazníkům.
Jaké jsou výhody služby ClickUp?
- Správa projektů z LiveAgent
- Sledujte úkoly z jednoho místa
- Spolupracujte se svými kolegy
- Převeďte e-maily na úkoly
- Propojte tikety s již existujícími úkoly
Looking for a better way to manage customer tickets?
Manage all of your communication channels with LiveAgent's multi-channel ticketing system
Je integrace ClickUp s LiveAgent zpoplatněna?
ClickUp a LiveAgent mají samostatné ceníky. ClickUp však nabízí i bezplatný tarif bez poplatků. LiveAgent nabízí integraci zdarma jako součást plánu, takže za integraci ClickUp se službou LiveAgent se neplatí žádné další poplatky.
Jak lze integrovat ClickUp se službou LiveAgent
LiveAgent má připravený plugin pro integraci ClickUp, takže proces je velmi jednoduchý. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a zjistěte, jak to můžete udělat sami.
- Chcete-li integrovat ClickUp, otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Systém > Pluginy. V seznamu najděte plugin ClickUp, klikněte na přepínač aktivovat a LiveAgent se restartuje.
- Aktivní plugin pak najdete v horní části seznamu. Klikněte na ozubené tlačítko Konfigurace a najděte pole pro Klíč API. Do pole budete muset zadat klíč API ClickUp.
- Přejděte na svůj účet ClickUp a přejděte do sekce Moje nastavení > Aplikace. Najděte prázdné pole API Token a klikněte na Vygenerovat. Poté jednoduše zkopírujte a vložte klíč API do pole ClickUp Integrační klíč API v aplikaci LiveAgent a klikněte na Uložit.
Integrace je dokončena a vy můžete začít spravovat své úkoly a zároveň sledovat tikety zákazníků. Podívejte se na naše video s prohlídkou níže a zjistěte, co dalšího můžete se službou LiveAgent dělat.
Frequently Asked Questions
Co je to ClickUp?
ClickUp je nástroj pro správu projektů, který nabízí připomínky, cíle, kalendáře a mnoho dalšího pro všechny typy týmů.
Jaké jsou výhody integrace ClickUp se službou LiveAgent?
Výhody: není třeba přepínat rozhraní, e-maily lze snadno převést na úkoly, propojit tikety s úkoly, spravovat projekty přímo ze služby LiveAgent.
Je integrace ClickUp s LiveAgent zdarma?
Ano, je to zdarma, a jakmile máte plán LiveAgent, neplatíte žádné další poplatky.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu s funkcemi jako samoobslužné a call centrum, správu stížností, portál pro klienty a telefonní systémy VoIP. Kontakty na zákaznický servis jsou k dispozici na About.google, ale nenajdeme zde Live Chat nebo call centra. LiveAgent získal ocenění a certifikáty a nabízí bezplatnou zkušební verzi bez kreditní karty.