Integrace

Co znamená integrace?

Integration - the process of combining two or more things into one.ú>

Cambridge dictionary

Každá firma používá několik různých aplikací a nástrojů denně. Tyto nástroje a aplikace jí pomáhají s každodenními pracovními úkoly. Jakkoliv jsou však užitečné, přepínání mezi jednotlivými okny může být časově dosti náročné. LiveAgent je software zákaznické podpory, který pomáhá vaší zákaznické péči vykonávat práci z jednoho jediného rozhrání. Ačkoliv se ale zaměstnancům zobrazují veškeré požadavky v jednom softwaru, pořád musí používat jiné aplikace. A přesně proto LiveAgent nabízí integrace a spolupracuje s dalšími společnostmi na rozšíření jeho možností a funkcí. Díky integracím mohou vaši zaměstnanci pracovat z jediného softwaru se všemi potřebnými nástroji.

Výhody integrací:

  • Menší výdaje za zdroje (jako je větší počet zaměstnanců podpory)
  • Automatizované pracovní procesy
  • Vytvoření lepší zákaznické zkušenosti
  • Spokojení zaměstnanci podpory
  • Loajální zákazníci
  • Možnost sdílet data

Jak používat integrace v LiveAgent?

Integrace zlepšují výkon LiveAgent softwaru. Dokážou mezi sebou propojit různé nástroje a celkově vylepšit vaši každodenní pracovní činnost.

Stačí se pouze zaregistrovat, projít si návod k obsluze, a můžete začít LiveAgent používat. LiveAgent integrace mohou mít různé podoby. Může se například jednat o funkci, která je už v softwaru zabudovaná, nebo ji lze aktivovat v podobě pluginu. Většina integrací je však zabudovaná, případně je lze najít v Nastavení – Systém. Ostatní integrace najdete v seznamu LiveAgent integrací, a to i s instalačními pokyny.

Pro více informací o konkrétních integracích si přečtěte přehled LiveAgent integrací.

Kolik stojí integrace v LiveAgent softwaru?

LiveAgent nabízí tři druhy předplatného. Všechny disponují celou řadu funkcí, z nichž některé mohou být zpoplatněny. API a integrace jsou však zahrnuty v každém plánu bez jakýchkoliv dalších poplatků.

  • Předplatné Ticket za $15 na agenta.
  • Předplatné Ticket + Chat za $29 na agenta.
  • Předplatné All-inclusive za $39 na agenta.

Ke každému předplacenému plánu poskytuje LiveAgent 14denní bezplatnou zkušební verzi. Pokud si pak stále nebudete jisti, nabízíme rovněž bezplatný účet s omezenými funkcemi.

Pro více informací o nabízených funkcích k jednotlivým plánům předplatného se podívejte na náš Ceník.

Přehled integrací LiveAgent

Notifikace ze Slacku

slack-ikona

Slack je známá platforma, která se běžně využívá k interním firemním konverzacím. LiveAgent nabízí integraci s notifikacemi ze Slacku, aby vaši agenti měli přehled o všech dotazech zákazníků. LiveAgent umožňuje vašim agentům pracovat z jednoho rozhraní. Kdykoliv se však pustí do multitaskingu, hrozí riziko, že na některý z tiketů zapomenou.

Díky této integraci nebudou vaši agenti zbytečně zahálet. Jednoduše obdrží upozornění, načež mohou ze Slacku kdykoliv odpovědět. Pokud máte aplikaci Slack ve svém telefonu, můžete rovněž odpovídat na zákaznické dotazy z LiveAgentu přímo z mobilního zařízení. Nicméně pokud chcete odpovídat na tikety ze svého mobilu, můžete tak učinit z naší LiveAgent aplikace.

Chcete-li se o této funkci dozvědět víc, přečtete si LiveAgent – notifikace ze Slacku.

API

API

API (rozhraní pro programování aplikací) integrace pomáhá dvěma aplikacím navzájem mezi sebou “komunikovat”. Tímto způsobem můžete propojit své nástroje, programy a další věci!

Pokud se chcete o fungování API dozvědět víc, podívejte se na LiveAgent – API.

Zapier

Zapier

Zapier je online automatizační nástroj, který vám pomáhá propojit jednotlivé aplikace. Například kvůli usnadnění a urychlení přesunu dat. LiveAgent se Zapierem spolupracuje. Pokud tedy máte u Zapieru účet, můžete ho snadno propojit s LiveAgentem. Chcete přenést některé kontakty na nástěnku Trello? Žádný problém, stačí integrovat a začít používat! Prohlédněte si tuto integraci, ať víte, co všechno nabízí.

Pokud se o této funkci chcete dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Zapier.

E-mail marketing

E-mail marketing

E-mail marketing je nezbytnou součástí mnoha společností. Způsobů, jakými může pomáhat, je hned několik. Například generováním potenciálních zákazníků, tvorbou komunity a spojení s vašimi zákazníky a spoustou dalších. Díky možným integracím e-mail marketingu v LiveAgentu můžete zůstat ve spojení se svými zákazníky, nabízet jim výhodné nabídky nebo jednoduše získávat zpětnou vazbu, abyste se mohli zlepšovat. Všechny tyto marketingové integrace lze aktivovat pomocí pluginů v LiveAgentu. Zde je seznam integrací, kde najdete aktuálně dostupné integrace e-mail marketingu.

Pokud se chcete o této funkci dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – E-mail marketing.

Správa fakturace

Správa fakturace

Software zákaznické podpory, jako je LiveAgent, dokáže být velice užitečný. Můžete totiž odpovídat na tikety ze všech možných platforem pomocí jediného softwaru. Náš LiveAgent tým chtěl vytvořit tu nejlepší zákaznickou zkušenost, a proto přišel s integracemi pro správu fakturace. Pomáhat zákazníkům může být někdy obtížné. Snažíte se poskytnout pomoc v co nejkratším termínu.

Proto se vám mohou hodit integrace se správou faktur, které vám pomohou například s refundacemi, vytvářením nových poplatků, zobrazením plateb zákazníka a spoustou dalších věcí. To vše z jediného rozhraní. Všechny integrace se správou faktur jsou v LiveAgentu dostupné pomocí pluginů. Zde je seznam integrací, kde najdete aktuálně dostupné integrace pro správu faktur.

Pro více informací o této funkci navštivte stránku LiveAgent – správa fakturace.

E-commerce

e-commerce

Prodává/nakupuje vaše firma zboží či služby? LiveAgent umožňuje integraci s některými nástroji pro váš E-commerce obchod. E-commerce vyžaduje velký počet zákazníků denně, tudíž je zapotřebí poskytovat efektivní zákaznickou podporu. E-commerce integrace s LiveAgentem vám jednoduše mohou pomoci zvýšit zisk. Integrací tlačítka live chatu, když zákazníci prochází procesem placení, můžete například ovlivnit jejich rozhodnutí. Zde je seznam integrací, kde najdete aktuálně dostupné E-commerce integrace s instalačními pokyny.

Pokud se o této funkci chcete dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – E-commerce.

CRM

CRM

CRM je strategie, kterou by měla využívat každá firma. Vytváří totiž retenci (udržení) zákazníka, spokojenost zákazníka a celkově lepší vztahy s klienty. LiveAgent poskytuje vynikající řízení vztahu se zákazníky. Veškerá data o svých klientech můžete v LiveAgentu jednoduše organizovat i ukládat. Pokud byste chtěli rozšířit možnosti LiveAgentu, nabízíme i spoustu přidružených integrací k CRM. Zde je seznam integrací, kde najdete všechny aktuálně dostupné integrace s instalačními pokyny.

Pokud se o této funkci chcete dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – CRM.

CMS

Integrace

CMS (Systém pro správu obsahu) je integrace, která podporuje vytváření vašeho obsahu. LiveAgent poskytuje uživatelsky přívětivý editor WYSIWYG (What You See Is What You Get). Ano, skutečně je to tak jednoduché! Všichni ve vaší firmě budou moct tento editor využívat k tvorbě obsahu. LiveAgent rovněž poskytuje celou škálu e-mailových šablon, které vám pomohou zůstat v kontaktu se zákazníky. CMS od LiveAgentu navíc můžete rozšířit přidáním tlačítek live chatu do kteréhokoliv podpůrného CMS systému. Zde je seznam integrací, kde najdete aktuálně dostupné CMS integrace s instalačním návodem.

Pokud se chcete o této funkci dozvědět víc, podívejte se na LiveAgent CMS.

Řízení projektu

Řízení projektu

Každá firma má určité cíle, kterých chce dosáhnout, avšak cesta k nim může být bez správného projektového řízení poměrně chaotická. Pomocí správného řízení projektu můžete pro své zaměstnance vytvořit jasnou pracovní strukturu, která je povede na cestě za úspěšným dosažením stanovených obchodních cílů. LiveAgent tuto integraci poskytuje, aby vám pomohl strukturálně dosáhnout daných cílů. Zde je seznam integrací, kde najdete aktuálně dostupné integrace s řízením projektu, a to včetně instalačních návodů.

Pokud se o této funkci chcete dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Projektové řízení.

Nástroje pro spolupráci

Nástroje pro spolupráci

Nástroje pro spolupráci jsou pro jakoukoliv firmu nezbytné. Pomocí těchto nástrojů může váš tým komunikovat efektivněji, aniž by ho cokoliv během dne zbytečně rušilo. Pomáhají totiž vytvářet efektivní prostředí, které vašim zaměstnancům umožňuje zůstat v kontaktu, ale zároveň nenarušuje jejich pracovní postupy. Spojením LiveAgentu s těmito nástroji tedy dosáhnete efektivnější a časově úspornější práce svých zaměstnanců, kteří budou mít zároveň přehled o veškerých sdílených aktualizacích/novinkách/úkolech. Zde je seznam integrací, kde najdete aktuálně dostupné integrace nástrojů pro komunikaci, a to včetně instalačních pokynů.

Pokud se chcete o této funkci dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Nástroje pro spolupráci.

Migrační pluginy

Migrační pluginy

Pokud váháte, zda přejít k LiveAgentu z jiného helpdesk softwaru, protože nechcete přijít o data, která jste tam nashromáždili, nemějte obavy. LiveAgent vytvořil Migrační pluginy speciálně určené pro přenos dat. Tyto pluginy vám pomohou přenést veškerá důležitá data z vašeho bývalého softwaru zákaznické podpory k LiveAgentu. Zde je seznam integrací, kde najdete aktuálně dostupné integrace migračních pluginů.

Pokud se chcete o datech, která můžete přenést, dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Migrační pluginy.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo