CloudItalia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je CloudItalia?
CloudItalia je italská telekomunikační společnost, která od roku 2012 poskytuje obchodním klientům telefonní VoIP služby. Cílem společnosti je poskytovat služby, které jsou: “spolehlivé, levné a výkonné.”
Jak propojit CloudItalia s LiveAgentem?
Chcete-li do LiveAgentu připojit své VoIP číslo od CloudItalia, můžete tak učinit snadno a rychle přímo z LiveAgentu. Klikněte na:
1. Konfigurace
2. Volání
3. Čísla
4. + (tlačítko)
5. Vyhledejte CloudItalia
6. Vyplňte VoIP číslo (od CloudItalia)
7. A můžete ho začít používat
Náklady na integraci:
Služba CloudItalia je zabudovaná v LiveAgentu, tudíž se za integraci nic neplatí. Pokud tedy máte LiveAgent předplatné, nečekají vás žádné další poplatky. Mějte však na paměti, že společnost CloudItalia si poplatky za své služby účtuje zvlášť.
Výhody:
- lepší zákaznická zkušenost
- vyšší produktivita zákaznické služby
- příchozí i odchozí hovory přes internetové připojení
- bezplatná integrace
- úspora peněz
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently Asked Questions
Co je CloudItalia?
CloudItalia je společnost poskytující VoIP služby obchodním zákazníkům.
Jak připojit CloudItalia?
K propojení CloudItalia s LiveAgentem potřebujete pouze své VoIP číslo. Jakmile ho obdržíte, přihlaste se do svého LiveAgent účtu a přejděte do sekce Čísla, kam zadáte své VoIP číslo od CloudItalia.
Kolik si LiveAgent účtuje za integraci CloudItalia?
LiveAgent má hodně VoIP partnerů. Pamatujte, že všichni VoIP partneři fungují nezávisle na nás, včetně CloudItalia. To znamená, že se poplatky za využívání jejich služeb platí zvlášť. Samotná integrace LiveAgentu je však pro klienty s předplatným LiveAgent zdarma.
LiveAgent je software pro správu e-mailů a helpdesk, ideální pro startupy. Nabízí funkce integrace, alternativy a podporu portálu zákaznické podpory. Společnost Quality Unit má také další produkty, jako jsou telefonní systémy VoIP a software pro správu stížností. Nabízí také vzdělávací blog, slovník, akademii a webináře. Všechny produkty jsou k dispozici v bezplatné zkušební verzi. Sales kontakty jsou k dispozici na webu. Společnost Quality Unit, LLC má silné zabezpečení a GDPR zabezpečení.
Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace
Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.