VoIPcloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je VoIPcloud?
VoIPcloud je poskytovatel VoIP a cloudových služeb. Jejich portfolio služeb zahrnuje také cloudové pobočkové ústředny pro více nájemců, terminaci hovorů, příchozí služby a dokonce i vlastní fakturační platformu a přímé směrování s Microsoft Teams.
Jak můžete službu VoIPcloud používat?
Systém sjednocené komunikace LiveAgent pro ticketing zahrnuje také call centrum. Zatímco naše řešení helpdesku se stará o potřeby call centra, poskytovatel VoIP, jako je VoIPcloud, vám poskytne číslo pro volání. Vaše číslo pak snadno připojíte k systému LiveAgent a můžete začít odpovídat na hovory zákazníků.
Pokročilé funkce call centra LiveAgent vám pomohou usnadnit pracovní postupy a spravovat hovory. Využijte směrování hovorů a stromy IVR, které pomohou vašim zákazníkům dovolat se na správná oddělení.
Umožněte svým zákazníkům vyžádat si automatické zpětné volání nebo uskutečnit interní hovory s kolegy. Neomezená historie záznamů vám zajistí, že budete mít všechny hovory bezpečně uložené pro pozdější použití.
Jaké jsou výhody používání VoIPcloudu?
- Globální pokrytí
- Dodává se s funkcí správy účtování
- Podpora hovorů Microsoft Teams
- Partnerský program
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Je integrace VoIPcloudu se službou LiveAgent zpoplatněna?
Zatímco VoIPcloud účtuje své služby zvlášť, integrace VoIPcloudu se službou LiveAgent je součástí placeného plánu a nejsou za ni účtovány žádné další poplatky. Můžete si zdarma přidat tolik čísel, kolik potřebujete, a začít volat se svými zákazníky.
Jak integrovat VoIPcloud se službou LiveAgent?
Nemusíte aktivovat ani konfigurovat žádné zásuvné moduly, ani používat služby třetích stran. Služba VoIPcloud je integrovaná a připravená k nastavení. Stačí přidat své číslo a několik dalších údajů a můžete začít volat. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a podívejte se, jak to můžete udělat.
- VoIPcloud vyžaduje registraci, takže pokud nemáte číslo VoIPcloud, přejděte na jejich webové stránky a klikněte na možnost Použít online v pravém horním rohu. Budete muset vyplnit kontaktní formulář a počkat, až vás tým VoIPcloud kontaktuje. Jakmile získáte přístup k novému účtu a získáte číslo VoIPcloud, přepněte na službu LiveAgent.
- Jakmile budete mít uživatelské jméno, heslo a telefonní číslo účtu VoIPcloud, přejděte na ovládací panel LiveAgent a otevřete Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko vytvořit v horní části a ze seznamu poskytovatelů vyberte VoIPcloud.
- Otevře se nová sekce. Musíte zadat své uživatelské jméno, heslo, hostitele a číslo VoIPcloud. Můžete také vybrat oddělení, předvolbu vytáčení, pojmenovat číslo a vybrat, zda chcete, aby se hovory nahrávaly. Až budete hotovi, klikněte na tlačítko Přidat a je hotovo.
Pokud chcete do call centra LiveAgent přidat další telefonní čísla, můžete se k tomuto průvodci vrátit. Chcete se dozvědět více o call centru a ticketovacím systému LiveAgent? Přečtěte si články na stránce s funkcemi nebo se na chvíli podívejte na naše video s prohlídkou níže, kde se dozvíte vše potřebné.
Frequently Asked Questions
Co je VoIPcloud?
VoIPcloud je poskytovatel VoIP a cloudových služeb s prvotřídní hlasovou platformou a globální podporou. Nabízí také vlastní správu účtování a podporu pro Microsoft Teams.
Mohu integrovat VoIPcloud se službou LiveAgent?
Zatímco VoIPcloud si účtuje poplatky zvlášť, LiveAgent má integraci zahrnutou v jednom ze svých tarifů, takže žádné další poplatky neplatíte
Je integrace VoIPcloudu s LiveAgent zdarma?
Službu VoIPcloud nemusíte integrovat, protože je již zabudována do call centra LiveAgent. Jediné, co musíte udělat, je připojit své číslo VoIPcloud. Přejděte do LiveAgentu a otevřete Konfigurace > Volání > Čísla. Vytvořte nové číslo a vyberte VoIPcloud. Vyplňte údaje a klikněte na tlačítko Přidat.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.