Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.

Pozvedněte úroveň vaší zákaznické podpory díky vícekanálovému kontaktnímu centru LiveAgent ještě dnes.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Kdykoli možné ukončit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Vytvářejte bezproblémové servisní zkušenosti díky softwaru kontaktního centra

Dnešní technicky zdatní spotřebitelé používají k oslovení společností více platforem a napříč všemi společnostmi očekávají jednotnou zkušenost. To je také důvodem, proč většina společností, orientovaných na zákazníky, již přijala řešení kontaktního centra, aby splnila nároky svých zákazníků na bezproblémový vícekanálový zážitek. Ať už vaši zákazníci využívají jakékoli kanály – se softwarem kontaktního centra LiveAgent můžete snadno, pohodlně a efektivně spravovat všechny interakce s vašimi zákazníky z jednoho místa.
  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader
key points illustration

Co je software kontatkního centra?

Software kontaktního centra je nástroj, který společnostem umožňuje sjednotit komunikaci se zákazníky napříč všemi potenciálními kontaktními body a kanály. Ty mohou zahrnovat volání, VoIP, e-mail, live chat, zprávy a platformy sociálních sítí. S rostoucím počtem podniků implementujících řešení kontaktních center se očekává, že velikost globálního trhu se systémy kontaktních center do roku 2025 dosáhne 47,76 miliardy USD.

Proč potřebujete cloudový software kontaktního centra

Cloudový software kontaktního centra odstraňuje potřebu spoléhat se na tradiční on-premise řešení. To znamená, že možnost nastavení a provozování výkonného systému kontaktního centra s robustními funkcemi již nevyžaduje nákladný hardware, infrastrukturu a profesionální IT týmy pro jeho správu. Cloudová řešení jsou vhodná jak pro malé firmy, tak velké organizace, protože poskytují velkou škálovatelnost, flexibilitu, nabízejí vylepšené zabezpečení a nákladově jsou vysoce efektivní.
maintenance - illustration

Co můžete očekávat od využítí řešení kontaktního centra

Statistic icon

Lepší správa služeb

Reportovací a analytické možnosti systémových nástrojů kontaktního centra usnadňují manažerům monitorovat a spravovat všechny aspekty jejich servisních operací, sledovat kritické metriky služeb a získávat přehled o tom, jak si agenti vedou.
Union icon

Zlepšené zabezpečení dat

Softwarová řešení kontaktního centra poskytují pokročilé funkce zabezpečení včetně šifrování dat a zálohování dat k ochraně citlivých informací zákazníků.
Tachometer icon

Vylepšená produktivita

Platformy systému kontaktního centra jsou nabité bohatou sadou funkcí, které umožňují agentům sledovat informace o zákaznících a umožňují jim rychle a profesionálně řešit problémy při zachování vysoké úrovně produktivity.

Další výhody softwaru kontaktního centra

live chat increases sales

Snížené náklady na podporu

Zefektivnění, automatizace a optimalizace procesů podpory znamená kratší doby odezvy, rychlejší řešení a méně opakovaných hovorů – to vše přispívá ke zvýšení efektivity podpory a nižším provozním nákladům.
Integrations pricing-icon

Více příležitostí k prodejům

Díky okamžitému přístupu ke komplexním údajům o zákaznících, od osobních údajů až po historii nákupů a služeb každého zákazníka, mohou agenti v případě potřeby prodávat (křížově či up-sell) relevantní produkty nebo služby.

Vícekanálový software kontaktního centra typu vše v jednom od společnosti LiveAgent

Systém kontaktního centra LiveAgent je multikanálové, funkčně bohaté řešení, které činí vaši podporu efektivnější a vaše zákazníky šťastnější.

Plně funkční tiketování

Software kontaktního centra LiveAgent nabízí celou řadu tiketovacích funkcí, včetně inteligentí distribuce tiketů, automatizace pracovního toku, snadné správy odpovědnosti, předpřipravených odpovědí a šablon, správy SLA, rozdělování a slučování tiketů, nástroju pro spolupráci týmů, reportingu a mnoho dalších pro rychlé a efektivní řešení tiketů.

Podpora live chatu

Live chat je jednou ze základních funkcí platformy kontaktního centra LiveAgent, která umožňuje poskytovat okamžitou podporu, kterou dnešní spotřebitelé od značek očekávají. Live chat LiveAgent je vybaven desítkami běžných i jedinečných funkcí live chatu, včetně více možností směrování chatu, proaktivních pozvánek k chatu, online sledování návštěvníků webu, zobrazení psaného textu v reálném čase a dalších.

Hovory a videohovory

Cloudové call centrum je nedílnou součástí komplexního řešení kontaktního centra LiveAgent. Umožňuje vám přijímat hovory z pevných telefonů nebo z vašich webových stránek, navrhovat i ty nejsložitější a personalizované IVR stromy, definovat pravidla pro automatizaci směrování hovorů a přesměrování hovorů, ukládat neomezené množství nahrávek hovorů a mnoho dalších.

Integrace sociálních sítí

65% lidí ve věku 18-34 let věří, že sociální sítě jsou účinným kanálem zákaznického servisu. LiveAgent se integruje s nejpopulárnějšími kanály sociálních sítí, jako je Facebook, Twitter a Instagram, aby vám pomohl sledovat a odpovídat na všechny vaše zprávy ze sociálních sítí, komentáře a zmínky o značce z jediného řídicího panelu. S LiveAgentem není třeba přepínat mezi různými účty sociálních sítí ani sledovat více zařízení.

Kompletní řešení typu vše v jednom

70% spotřebitelů upřednostňuje použití webových stránek společnosti k získání odpovědí na své otázky před kontaktováním společností pomocí telefonu nebo e -mailu. S LiveAgentem můžete rozšířit své možnosti podpory tím, že povolíte plně přizpůsobitelný samoobslužný portál se znalostní bází, častými dotazy a zákaznickými fóry, které zákazníkům umožní řešit problémy samostatně, bez nutnosti zapojení vašich agentů.
book lover - illustration

Potřebujete software kontaktního centra?

S řadou poskytovatelů softwaru kontaktního centra na trhu může být výběr toho správného složitý. Jakmile víte, jaký typ softwaru kontaktního centra hledáte, zvažte vytvoření seznamu nezbytných funkcí, které jsou potřebné pro váš tým zákaznické podpory. Zatímco některé nabízejí základní funkce kontaktního centra, jiné obsahují pokročilejší funkce. Ve společnosti LiveAgent jsme vybudovali vícekanálové řešení kontaktního centra s více než 179 funkcemi, které jsou aktuálně k dispozici spolu s více než 40 integracemi.

Proč je pro vás software kontaktního centra LiveAgent to pravé

Cloud icon

Cloudová technologie

Užijte si rychlé nasazení, snadné použití, pokročilé zabezpečení a další výhody cloudové technologie.
Lovely customer icon

Důvěřuje nám přes 30 000 společností

Přes 30 000 společností napříč různými odvětvími si vybralo LiveAgent jako svůj nástroj zákaznické podpory.
Buble icon

Škálovatelný a přizpůsobitelný

Software lze snadno škálovat a přizpůsobovat s ohledem na vaše specifické požadavky.
Savings illustration

Vyberte si plán, který vaší společnosti vyhovuje

Nejlepší software kontaktního centra je ten, který dokonale odpovídá vašim obchodním cílům, potřebám vaší zákaznické podpory a vašemu rozpočtu.

LiveAgent nabízí 4 různé plány – včetně jednoho absolutně bezplatného – bez smluv, skrytých poplatků, za plně transparentní a férové ceny, každý měsíc účtována pouze reálná spotřeba. Také můžete váš vybraný plán měnit a kdykoli přidávat nebo odebírat agenty.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Contact center software FAQs

Co je software kontaktního centra?

Systém kontaktního centra je software, kde je veškerá komunikace se zákazníky sloučena v jednom rozhraní, Veškerá komunikace se zákazníky je tedy v jednom rozhraní, což z něj činí efektivní řešení kontaktního centra pro vaše agenty i zákazníky. Zákazníci dostávají odpovědi rychle a agenti mohou snadno řešit dotazy zákazníků. Kontaktní centrum bývá obvykle součástí komplexního helpdesk řešení, které nabízí různé funkce pro zajištění nejlepší možné zákaznické zkušenosti.

Co je vícekanálové řešení kontaktního centra?

Vícekanálové kontaktní centrum znamená, že vaše společnost je schopna integrovat všechny komunikační kanály do jednoho řešení kontaktního centra a zajistit bezproblémovou zákaznickou zkušenost. Řešení kontaktního centra navíc obsahuje údaje o vašich zákaznících i předchozí historii tiketů.

Jaký je účel kontaktního centra?

Účelem kontaktního centra je poskytovat podporu vašim zákazníkům v případě potřeby tím nejefektivnějším možným způsobem.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo