Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
LiveAgent nabízí 4 různé plány – včetně jednoho absolutně bezplatného – bez smluv, skrytých poplatků, za plně transparentní a férové ceny, každý měsíc účtována pouze reálná spotřeba. Také můžete váš vybraný plán měnit a kdykoli přidávat nebo odebírat agenty.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Systém kontaktního centra je software, kde je veškerá komunikace se zákazníky sloučena v jednom rozhraní, Veškerá komunikace se zákazníky je tedy v jednom rozhraní, což z něj činí efektivní řešení kontaktního centra pro vaše agenty i zákazníky. Zákazníci dostávají odpovědi rychle a agenti mohou snadno řešit dotazy zákazníků. Kontaktní centrum bývá obvykle součástí komplexního helpdesk řešení, které nabízí různé funkce pro zajištění nejlepší možné zákaznické zkušenosti.
Vícekanálové kontaktní centrum znamená, že vaše společnost je schopna integrovat všechny komunikační kanály do jednoho řešení kontaktního centra a zajistit bezproblémovou zákaznickou zkušenost. Řešení kontaktního centra navíc obsahuje údaje o vašich zákaznících i předchozí historii tiketů.
Účelem kontaktního centra je poskytovat podporu vašim zákazníkům v případě potřeby tím nejefektivnějším možným způsobem.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech