Delighted integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Delighted?
Delighted je software pro zpětnou vazbu. Používá se k vytváření zákaznických průzkumů a shromažďování dat z odpovědí.
Jak službu používat?
Použijte Delighted ke sledování odezvy nebo vytvářejte nové průzkumy ze svého ovládacího panelu.
Výhody
- Sledování odezvy bez nutnosti přepínat mezi aplikacemi
- Vytváření průzkumů ze svého ovládacího panelu
Frequently Asked Questions
Co je Delighted?
Delighted je software pro zpětnou vazbu, který umožňuje sledovat spokojenost zákazníků. Naslouchejte svým zákazníkům a zlepšujte se každým dnem.
Jak používat Delighted v LiveAgentu?
- vytvářejte zákaznické průzkumy z jednoho rozhraní - sledujte výsledky průzkumů z LiveAgentu
Konverzní kanál se soustředí na cestu zákazníků od vyhledávání produktů až po nákup. Klíčovou metrikou je konverzní poměr kanálu. Pro úspěch je důležité porozumět všem stadiím marketingového kanálu. Pro zlepšení konverzního poměru lze využít organickou návštěvnost, sociální důkazy a práci s CTA a formuláři. Analýza konverzního kanálu pomáhá zlepšit proces konverze. Automatizace prodeje snižuje počet opakujících se úloh a procesů. LiveAgent nabízí funkci e-mailových šablon pro automatizaci prodejních procesů.
The text discusses LiveAgent, a Swiss Army Knife for customer support that offers various products such as complaint management, email management software, and helpdesk software for startups. It includes contact information for the sales department and offers the option to sign up for a newsletter. The text also details the process of creating an account and accessing the LiveAgent dashboard. The page uses cookies and offers options such as scheduling a one-on-one meeting, a contact form, and live chat.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
LiveAgent je helpdeskové řešení zaměřené na zlepšení zákaznické podpory napříč různými kanály. Je alternativou k Frontu a Userlike a nabízí plány pro podniky různých velikostí a typů. LiveAgent se přizpůsobuje potřebám společností a umožňuje automatizované přesměrování tiketů a snižuje míru odchodu zákazníků. Software je vhodný pro odvětví zábavy a integrace s sociálními sítěmi. LiveAgent je také alternativou k Novocall.