Převeďte více potenciálních zákazníků pomocí softwaru pro sledování zákazníků.

Sledujte chování návštěvníků webových stránek a v pravý čas navažte konverzaci.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Používáno

Mějte své zákazníky neustále pod dohledem

Chcete vědět, co dělají a říkají vaši zákazníci online? Chcete sledovat všechny jejich požadavky pomocí jednoho nástroje?

Software pro sledování zákazníků LiveAgent je nástroj pro vás! Zvyšte spokojenost zákazníků a své prodeje ještě dnes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Mějte své zákazníky neustále pod dohledem
Slido green logo

Sledujte, zefektivňujte, učte se z poznatků a profitujte

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Více informací, více prodejů

Sledujte všechny pohyby svých zákazníků pomocí jediného nástroje pro sledování zákazníků.

Podívejte se, který web vám je doporučil, jak dlouho váš web prohlíželi, jaké produkty je zajímají, v jakém časovém pásmu se nacházejí nebo ze které země pocházejí.

Více informací, více prodejů
LiveAgent failed payment message

Pokryjte každý dotykový bod

Nabízíme vícekanálový software pro sledování zákazníků, který se propojuje s Twitterem, Instagramem, Facebookem, a Viberem.

Může být také integrován s neomezeným počtem emailových adrestelefonních čísel, stejně jako s živým chatem a zákaznickým portálem, aby bylo zajištěno, že všechny dotazy budou vyřízeny pod jednou střechou.

Připojte se ke konverzaci

Náš software pro sledování zákazníků vám umožňuje sledovat jedinečná klíčová slova na Twitteru.

Odpovídejte na dotazy nebo obavy zákazníků snadno, i když nejste výslovně/označeni zmíněni v Tweetech.

Začněte zkušební verzi ZDARMA ještě dnes 14denní zkušební verze zdarma    Nevyžaduje se žádná kreditní karta
Připojte se ke konverzaci
Připojte se ke konverzaci

Vědět vše, co je třeba vědět

Poskytujte svým zákazníkům lepší služby zaznamenáváním všech zákaznických vhledů do vestavěného CRM.

Vytvořte si vlastní pole pro zaznamenávání informací, které jsou relevantní pro vaši firmu, a užívejte si vyšší míry spokojenosti zákazníků.

Šetřete čas odpověďmi na jedno kliknutí

Využijte pokročilé funkce softwaru pro sledování zákazníků, jako jsou předdefinované odpovědi a předpřipravené odpovědi, a poskytněte odpovědi na často kladené otázky během několika sekund.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Čas jsou peníze, šetřete je

Propojte náš software pro sledování zákazníků s více než 130 integracemi, aby byl váš pracovní postup efektivnější.

Stoupá váš výkon

Zjistěte, jak dlouho vám trvá zodpovídat dotazy zákazníků, jaké komunikační kanály se nejčastěji používají a které jsou při převádění zákazníků nejefektivnější.

Učte se z hodnocení agentů a vylepšujte své zákaznické služby pomocí softwaru pro sledování zákazníků ještě dnes.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentujte a zlepšujte prodeje

Software pro sledování zákazníků pomáhá segmentovat zákazníky do skupin podle jejich zájmů a pozadí.

Využijte této funkce a zlepšujte marketingová sdělení,  spokojenost zákazníků, udržení a výnosy.

Posilte svoji zákaznickou základnu

Pomocí softwaru pro sledování zákazníků můžete vybudovat zákaznický portál, prostřednictvím kterého mohou vaši zákazníci sledovat průběh řešení svých tiketů.

Posilte svoji zákaznickou základnu

Naši zákazníci to říkají nejlépe

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e-maily a dalšími komunikačními nástroji?

Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou za dostupné a transparentní ceny.

Neplaťte další poplatky za více nástrojů pro sledování zákazníků. LiveAgent je vše, co potřebujete.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Software sledování zákazníků a více

Spokojení zákazníci? K nezaplacení

Všimli jste si, že náš software pro sledování zákazníků je nejlevnější a zároveň nejpokročilejší možností na trhu?

To je správně. Podívejte se na vše, co můžeme nabídnout, na naší stránce s cenami.

$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jaké jsou výhody softwaru pro sledování zákazníků?

Mezi výhody softwaru pro sledování zákazníků patří lepší přehled o chování zákazníků a informacích o zákaznících, vylepšené služby/produkty a lepší pracovní postup oddělení zákaznických služeb.

Jak můžete zlepšit vztahy se svými zákazníky?

Chcete-li zlepšit vztahy se zákazníky, musíte zlepšit spokojenost zákazníků. Doba první reakce hodně ovlivňuje spokojenost zákazníků. Proto je klíčové být efektivní prostřednictvím všech zákaznických platforem, jako je živý chat, sociální média, e -mail, fórum, hovory atd. LiveAgent shromažďuje všechny dotazy zákazníků na jedno místo a přeměňuje je na tikety. Díky tomu šetří vašim agentům čas a zefektivňují je v reakci na klienty.

Co je vynikající software pro sledování klientů?

LiveAgent vám umožňuje sledovat vynikající klienty pomocí funkce CRM. Abychom byli konkrétní, můžete ukládat, organizovat a zaznamenávat všechna potřebná data/informace o zákaznících. LiveAgent vám navíc umožňuje integrovat integrace CRM pro další rozvoj vztahů se zákazníky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo