Chcete vědět, co dělají a říkají vaši zákazníci online? Chcete sledovat všechny jejich požadavky pomocí jednoho nástroje?
Software pro sledování zákazníků LiveAgent je nástroj pro vás! Zvyšte spokojenost zákazníků a své prodeje ještě dnes.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Sledujte všechny pohyby svých zákazníků pomocí jediného nástroje pro sledování zákazníků.
Podívejte se, který web vám je doporučil, jak dlouho váš web prohlíželi, jaké produkty je zajímají, v jakém časovém pásmu se nacházejí nebo ze které země pocházejí.
Nabízíme vícekanálový software pro sledování zákazníků, který se propojuje s Twitterem, Instagramem, Facebookem, a Viberem.
Může být také integrován s neomezeným počtem emailových adres a telefonních čísel, stejně jako s živým chatem a zákaznickým portálem, aby bylo zajištěno, že všechny dotazy budou vyřízeny pod jednou střechou.
Náš software pro sledování zákazníků vám umožňuje sledovat jedinečná klíčová slova na Twitteru.
Odpovídejte na dotazy nebo obavy zákazníků snadno, i když nejste výslovně/označeni zmíněni v Tweetech.
Poskytujte svým zákazníkům lepší služby zaznamenáváním všech zákaznických vhledů do vestavěného CRM.
Vytvořte si vlastní pole pro zaznamenávání informací, které jsou relevantní pro vaši firmu, a užívejte si vyšší míry spokojenosti zákazníků.
Využijte pokročilé funkce softwaru pro sledování zákazníků, jako jsou předdefinované odpovědi a předpřipravené odpovědi, a poskytněte odpovědi na často kladené otázky během několika sekund.
Propojte náš software pro sledování zákazníků s více než 130 integracemi, aby byl váš pracovní postup efektivnější.
Zjistěte, jak dlouho vám trvá zodpovídat dotazy zákazníků, jaké komunikační kanály se nejčastěji používají a které jsou při převádění zákazníků nejefektivnější.
Učte se z hodnocení agentů a vylepšujte své zákaznické služby pomocí softwaru pro sledování zákazníků ještě dnes.
Software pro sledování zákazníků pomáhá segmentovat zákazníky do skupin podle jejich zájmů a pozadí.
Využijte této funkce a zlepšujte marketingová sdělení, spokojenost zákazníků, udržení a výnosy.
Pomocí softwaru pro sledování zákazníků můžete vybudovat zákaznický portál, prostřednictvím kterého mohou vaši zákazníci sledovat průběh řešení svých tiketů.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou za dostupné a transparentní ceny.
Neplaťte další poplatky za více nástrojů pro sledování zákazníků. LiveAgent je vše, co potřebujete.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Všimli jste si, že náš software pro sledování zákazníků je nejlevnější a zároveň nejpokročilejší možností na trhu?
To je správně. Podívejte se na vše, co můžeme nabídnout, na naší stránce s cenami.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Helpdesk software pro malé podniky
Software LiveAgent nabízí sociální sítě a možnost přihlášení k odběru newsletteru. Přecházíte z Customerly na LiveAgent? Získejte ho zdarma nebo placený tarif.
Hledáte vzdálený helpdesk software?
LiveAgent je bezplatný software pro správu zákazníků. Nabízí více než 175 funkcí, 40 integrací a 43 jazykových překladů.
Nejlepší živý chat pro obchody Shopify
Stanovení cíle, pochopení publika a sdělení hodnoty jsou klíčové kroky při školení v call centru pro poskytování vynikajících zákaznických služeb a udržení dobrého jména značky. Správné školení zajišťuje efektivní vyřizování dotazů, stížností a snižuje právní problémy.
Naučte se s LiveAgent webináři
LiveAgent nabízí bezplatný software pro správu zákazníků s jedním kontaktním místem, akademií, webináři a kontrolními seznamy k uspořádání pracovních postupů a zlepšení produktivity. Jeho software pro zákaznickou službu na sociálních médiích umožňuje rychlou odpověď na dotazy zákazníků z jednoho rozhraní a pomáhá v budování loajality zákazníků. Cena za plán Ticket je $15/agent/měsíc s více než 175 funkcemi a 40 integracemi, což je méně než nabídka konkurence. Přecházíte-li z jiných podobných softwarů, LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis se 24/7 podporou agentů a konečným helpdesk řešením s užitečnými nástroji.
Kvalitní výběr online systému tiketingu pro obchody Shopify
Bezplatný plán a široká škála softwarových řešení pro zákaznickou podporu nabízené na ladesk.com a LiveAgent umožňují vytvářet nezapomenutelné zážitky pro zákazníky.
Váš software pro správu komunikace se zákazníky na první pohled.
Efektivní správa komunikace se zákazníky znamená poskytování specifické a relevantní komunikace přes preferované kanály. Software pro správu komunikace zajišťuje citlivou a konzistentní komunikaci založenou na datech.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech