Partner
Pokud chcete přidat jedno z vašich tlačítek chatu do ExpressionEngine, můžete to snadno provést vložením kódu tlačítka do globálního souboru záhlaví nebo zápatí.
- Nejprve, kopírujte požadované tlačítko chatu – ve vašem LiveAgent.
- Přejděte do Konfigurace> Chat> Tlačítka chatu, upravte vybrané tlačítko a kopírujte integrační kód.
- Nyní přejděte do aplikace Expression Engine Design> Šablony> Upravit> globální a vyberte soubor záhlaví nebo zápatí. V našem příkladu pracujeme se souborem zápatí. Vložte kód do oblasti kódu:

- Hotovo! Uložte změny pomocí tlačítka Aktualizovat a váš web je nyní integrován s tlačítkem. Bude se zobrazovat na základě nastavení tlačítka.
Co je ExpressionEngine?
ExpressionEngine je systém pro správu obsahu, pomocí kterého můžete vytvořit webové stránky nebo fórum. Je poměrně robustní, má výkonný systém zabezpečení a navíc je velmi dobře přizpůsobitelný.
Jak je možné službu využít?
LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítka chatu na vaše ExpressionEngine webové stránky.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání ExpressionEngine?
- uživatelsky přívětivé - skvělá bezpečnost - velký výběr dodatečných funkcí/rozšíření
Jak můžete integrovat ExpressionEngine s LiveAgent?
Zde je několik kroků k integraci tlačítka živého chatu: 1. Vytvořte si účet / Přihlaste se k vašemu LiveAgent účtu 2. Klikněte na Konfigurace -> Chat -> Tlačítko chatu 3. Vytvořte nebo Upravtetlačítko chatu 4. Kopírujte HTML kód z LiveAgent 6. Vložte kód do ExpressionEngine (Design-Šablony-Upravit-Globální-zápatí/záhlaví-Vložit-Uložit)
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Kontakty helpdesku OptinMoster
OptinMonster je softwarová a internetová společnost poskytující helpdesk software, ticketovací software, podporu na sociálních sítích a další technologie. Mají kontakty na zákaznický servis a nabízejí bezplatný účet.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.