ExpressionEngine integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pokud chcete přidat jedno z vašich tlačítek chatu do ExpressionEngine, můžete to snadno provést vložením kódu tlačítka do globálního souboru záhlaví nebo zápatí.
- Nejprve, kopírujte požadované tlačítko chatu – ve vašem LiveAgent.
- Přejděte do Konfigurace> Chat> Tlačítka chatu, upravte vybrané tlačítko a kopírujte integrační kód.
- Nyní přejděte do aplikace Expression Engine Design> Šablony> Upravit> globální a vyberte soubor záhlaví nebo zápatí. V našem příkladu pracujeme se souborem zápatí. Vložte kód do oblasti kódu:
- Hotovo! Uložte změny pomocí tlačítka Aktualizovat a váš web je nyní integrován s tlačítkem. Bude se zobrazovat na základě nastavení tlačítka.
Co je ExpressionEngine?
ExpressionEngine je systém pro správu obsahu, pomocí kterého můžete vytvořit webové stránky nebo fórum. Je poměrně robustní, má výkonný systém zabezpečení a navíc je velmi dobře přizpůsobitelný.
Jak je možné službu využít?
LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítka chatu na vaše ExpressionEngine webové stránky.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání ExpressionEngine?
- uživatelsky přívětivé - skvělá bezpečnost - velký výběr dodatečných funkcí/rozšíření
Jak můžete integrovat ExpressionEngine s LiveAgent?
Zde je několik kroků k integraci tlačítka živého chatu: 1. Vytvořte si účet / Přihlaste se k vašemu LiveAgent účtu 2. Klikněte na Konfigurace -> Chat -> Tlačítko chatu 3. Vytvořte nebo Upravtetlačítko chatu 4. Kopírujte HTML kód z LiveAgent 6. Vložte kód do ExpressionEngine (Design-Šablony-Upravit-Globální-zápatí/záhlaví-Vložit-Uložit)
Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí různé funkce jako integrace, alternativy a prohlídky. K dispozici jsou také blog, slovník, akademie a šablony. LiveAgent také nabízí podporu a migraci dat. Společnost získala ocenění a certifikáty. Na webu jsou také kontaktovatelní prodejci a možnost přihlášení k odběru newsletteru.
Text popisuje různé možnosti softwaru CRM a kontakty na zákaznickou podporu v případě interakce s firmou SalesForce. Je také zmíněno, jak SalesForce nabízí různé formy podpory a spolupráce, včetně sociálních médií a partnerského programu. Text také uvádí, že na trhu jsou obecně populární software klientského portálu a helpdesk software pro startupy.
The use of live chat, virtual tours, and personalized contact forms can support the human mind. Services during the pandemic are maintained through remote work software and improved communication with clients. Referral marketing is the most effective strategy for B2C and B2B companies. LiveAgent is a highly rated customer communication tool that improves customer care. Recommended email templates are available for B2C marketing. LiveAgent also offers a multi-channel helpdesk and chat service.