Umístěte tlačítko Chatu kamkoli na své webové stránky a začněte odpovídat svým zákazníkům prostřednictvím Live chatu. LiveAgent nabízí rozsáhlou galerii tlačítek Live chatu, ze kterých si můžete vybrat.
Vyberte si z mnoha předdefinovaných pozic a stylů tlačítek live chatu z naší galerie:
Create a chat button for FREE
LiveAgent has a 14-day free trial for all subscriptions. Create a chat button for your website and improve your customer support immediately!
Nenašli jste ten správný styl pro své tlačítko online chatu?
Nebojte se! Vlastní si můžete vytvořit nahráním obrázku nebo napsáním vlastního kódu HTML.
Zdroje báze znalostí
Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si návod Jak vytvořit tlačítko chatu v aplikaci LiveAgent.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.