Formuláře Google integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co jsou Formuláře Google?
Formuláře Google jsou software pro správu průzkumů. Jsou součástí editorů Dokumentů Google. Formuláře Google se používají ke shromažďování dat, informací a provádění průzkumů. Jejich použití je zcela zdarma.
Jak je používat?
Po integraci s LiveAgentem budete moci hledat a vytvářet odpovědi, sledovat různá oznámení a spravovat své formuláře. Většinu z těchto funkcí lze provádět přímo z vašeho ovládacího panelu, takže nemusíte přepínat mezi aplikacemi.
Výhody
- Správa vašich formulářů z jednoho softwaru
- Přidávání či úprava odpovědí
- Už žádné přepínání mezi softwary
Jak propojit Formuláře Google s LiveAgentem přes Zapier?
Formuláře Google lze připojit pomocí služby Zapier. Zapier zvládne bez problémů propojit dvě aplikace a vytvoří mezi nimi integrace. Pro začátek je potřeba vytvořit si Zapier účet na tomto odkazu. Jakmile ho budete mít, přejděte na webu Zapieru na stránku s integracemi Formulářů Google + LiveAgentu.
Sjeďte myší dolů, dokud nenarazíte na výběr spouštěče a akce. Prvním krokem integrace LiveAgentu s ostatními aplikacemi je výběr toho, co má daná integrace dělat. Můžete tak učinit výběrem vhodných spouštěčů a akcí.
V závislosti na nastavení vaší integrace se mohou kombinace spouštěčů a akcí lišit. Integrační proces je však tak jako tak jednoduchý a lze ho dokončit v řádu několika minut.
Na výběr máte hned z několika kombinací. My jsme si na ukázku vybrali ve Formulářích spouštěč “Nová nebo aktualizovaná odpověď v tabulkovém procesoru” a v LiveAgentu akci “Vytvořit konverzaci”. Jakmile si vyberete, klikněte na modré tlačítko Připojit, čímž se dostanete k dalšímu kroku integrace.
V tomto kroku musíme zadat své přihlašovací údaje a umožnit službě Zapier přístup. Rovněž si můžeme zvolit, který tabulkový procesor, pracovní list či sloupec bude společně se svým obsahem součástí integrace.
Jakmile poskytnete tyto údaje, Zapier vás požádá o test spouštěče. Tento krok sice můžete přeskočit, ale raději ho proveďte, ať víte, zda vše funguje tak, jak má.
Nyní je na řadě LiveAgent akce. Jelikož chceme, aby naše integrace vytvořila konverzaci v tiketovacím systému, musíme nakonfigurovat odesílatele, příjemce a obsah zprávy. Také zde najdeme sekci Oddělení, kde je potřeba specifikovat, na jaké oddělení bude tiket odeslán.
Tato část nastavení zahrnuje také nepovinná políčka, jako například jméno příjemce, kopii e-mailu, ID zprávy atd. Chcete-li svou zprávu upřesnit, můžete tato políčka vyplnit.
Posledním krokem integračního procesu je test.
Úspěch! Vaše integrace je připravena. Pro aktivaci klikněte na Zap a můžete ji začít používat. V tiketovacím systému teď budete dostávat zprávy, kdykoliv se v tabulkovém procesoru objeví nová nebo aktualizovaná odpověď.
Chcete-li si vytvořit další integrace, vraťte se na stránku služby Zapier ze začátku tohoto článku a opakujte celý proces.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání Formulářů Google s LiveAgentem?
- spravujte své Formuláře Google z LiveAgentu - dostávejte do LiveAgentu oznámení o nových odpovědích
Jak propojit Formuláře Google s LiveAgentem?
1. Přihlaste se do svého Zapier účtu 2. Přejděte na Zapier - LiveAgent + Formuláře Google 3. Zvolte si své preference 4. Klikněte na Propojit
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.