Google Kontakty integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co jsou Google Kontakty?
Kontakty Google je bezplatná služba, která ukládá a spravuje kontakty, telefonní čísla, adresy a další. Ukládá jak základní kontaktní informace, tak rozšířené informace, jako jsou fyzické adresy, oddělení, zaměstnavatelé a názvy pracovních pozic. Kontakty Google se skvěle hodí pro třídění a filtrování kontaktů. Kontakty jsou automaticky importovány z adresáře služby Gmail a lze je upravovat tak, aby obsahovaly další informace. Tato služba velmi dobře spolupracuje s ostatními aplikacemi Google a vytváří bezproblémový pracovní postup.
Jak můžu použít Google Kontakty?
Váš seznam kontaktů z Gmailu lze snadno přenést do tiketovacího systému LiveAgentkterý se postará o veškerou vaši komunikaci. Pomocí integracemůžete automaticky dostávat oznámení o nových zákaznících, případně skupinách zákazníků. Mnoho z těchto akcí lze provádět také ručně, například aktualizovat, vyhledávat nebo přidávat kontakty do skupin nebo vytvářet konverzace. Můžete přidávat nové zákazníky, vyplňovat jejich údaje, přidávat data, vytvářet poznámky, zobrazovat jejich tikety a vytvářet lepší pracovní postupy pomocí dalších integrací s aplikacemi.
Vyzkoušejte si import kontaktů Google do aplikace LiveAgent ještě dnes a spravujte své klienty z oddělení technické pomoci. Integrace je sice dostupná prostřednictvím služby Zapier, ale některé kontaktní informace můžete importovat i ze služby Gmail. Pokud propojíte svůj Gmail e-mailový účet se Systémem Help Desk LiveAgent, LiveAgent z existující e-mailové komunikace získá základní kontaktní informace, jako jsou e-mailové adresy a jména. Tyto informace jsou pak uloženy v kontaktech LiveAgent.
Jaké jsou výhody této integrace?
- Sledování kontaktů zákazníků v účtu Google
- Stahování e-mailových kontaktů ze služby Google do aplikace LiveAgent
- Všechny informace o kontaktech můžete mít uložené na jednom místě.
Manage your contacts with LiveAgent
Your business contacts are safe with us. Try LiveAgent ticketing system and improve your help desk.
Jak integrovat Google Kontakty se službou LiveAgent pomocí nástroje Zapier
Zapier je služba, která dokáže snadno propojit dvě aplikace s různými výslednými integracemi. Můžete si zvolit vlastní typ integrace prostřednictvím spouštěče a akce ve dvou aplikacích.
- Chcete-li začít, vytvořte si účet Zapier a přejděte na stránku integrace LiveAgent + Google Kontakty.
Na výběr je více vlastních možností, takže v tomto průvodci nemusí být podrobně popsány všechny možnosti. Postup zůstává obecně stejný, takže se nemusíte obávat, že byste jej nedokázali dokončit sami.
- Přejděte dolů na stránku a najděte výběr spouštěče a akce. Prohlédněte si možnosti a rozhodněte se, jaký druh integrace chcete vytvořit. Můžete spárovat více možností a vytvořit ji na míru. Vyberte si a klikněte na modré tlačítko Připojit. V tomto návodu uvádíme příklad se spouštěčem Google Kontakt Nový nebo aktualizovaný kontakt a akcí LiveAgent Přidat nového zákazníka.
- Poté se přihlaste a poskytněte aplikaci Zapier přístup ke svým datům Google. Otestujte spouštěč a přejděte k dalšímu kroku, kterým je nastavení akce.
- Vyplňte požadovaná pole a otestujte integraci. Pokud narazíte na potíže, pomůže vám Zapier pomocí svého praktického průvodce.
- Integrace je dokončena, jakmile úspěšně dokončíte test.
- Zapněte Zap. Neváhejte se na stránku vrátit a vytvořit další Zapy s různými akcemi a spouštěči pro různé výsledky a použití.
Jste hotovi a integrace je dokončena. Neváhejte si prohlédnout všechny možné kombinace integrace Zapier a v případě potřeby vytvořit další připojení. Podívejte se, co všechno LiveAgent umí, ve videu níže nebo si projděte funkce a integrace stránky, abyste získali úplný obrázek o možnostech LiveAgent.
Simplify your contact management process
Access and update your contacts directly from LiveAgent's platform, ensuring accurate and up-to-date information with LiveAgent's Google Contacts Integration.
Frequently Asked Questions
What are Google Contacts?
Google Contacts is a platform that allows you to store important contact information. It can be utilized for company customers/clients.
How can you utilize Google Contacts inside LiveAgent?
Integrating Google Contacts with LiveAgent is a great way to have all of your contacts in one place, so you do not have to switch between these two platforms. Moreover, your customer service team can easily update the contact information, add new contacts, and even start chatting with them from LiveAgent.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu s funkcemi jako samoobslužné a call centrum, správu stížností, portál pro klienty a telefonní systémy VoIP. Kontakty na zákaznický servis jsou k dispozici na About.google, ale nenajdeme zde Live Chat nebo call centra. LiveAgent získal ocenění a certifikáty a nabízí bezplatnou zkušební verzi bez kreditní karty.
LiveAgent nabízí celou řadu softwarů pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Má také integrační možnosti a dobře funguje s ostatními aplikacemi. Podpora zákazníků je k dispozici prostřednictvím portálu, kterým lze snadno migrací dat. LiveAgent poskytuje 24/7 dostupnost systému a změny jsou pečlivě sledovány. Tým LiveAgentu je k dispozici kdykoliv, aby pomohl se všemi dotazy a nejnovější zprávy jsou dostupné prostřednictvím newsletteru.
LiveAgent nabízí tlačítko volání pro zlepšení zážitku zákazníků na webových stránkách. Tlačítka jsou přizpůsobitelná a umístění na stránkách zvyšuje pohodlí. LiveAgent nabízí také funkcionalitu integrace a podporu pro různé typy softwaru v oblasti zákaznického servisu a call center. Firmy mohou využívat jejich služby i pro migraci dat a získat tak nejbohatší zážitek z používání systému. LiveAgent poskytuje také celou řadu populárních softwarů pro správu zákaznického servisu. Kontakt je možný prostřednictvím telefonu nebo sociálních sítí.