Salesforce

Co je Salesforce?

Salesforce je software pro správu vztahů se zákazníky (CRM). Jeho služby umožňují firmám a podnikům pracovat s cloudem. To jim dává možnost poskytovat lepší služby firmám, které chtějí podporovat své klienty a zákazníky. Může ušetřit čas a zlepšit vztahy se zákazníky a zákaznickou zkušenost. 

Jak je možné službu využít?

Pomocí integrace Salesforce a LiveAgent můžete vytvářet případy ve svém účtu Salesforce prostřednictvím tiketů LiveAgent. Nemusíte nechávat zákaznický chat čekat, stačí případy ihned nahlásit a zajistit lepší spokojenost zákazníků. 

Kdykoli se objeví požadavek na tiketkonverzace se zákazníkem, můžete kliknout na tlačítko Salesforce na pravém panelu a vytvořit případ s e-mailem zákazníka jako identifikátorem a přepisem chatu nahraným do případu Salesforce.

Integrace Salesforce pro LiveAgent prostřednictvím Zapieru umožňuje sledovat důležité informace, jako jsou noví zákazníci, kontakty, události, objekty, typy objektů, kampaně a uzavřené příležitosti.

Můžete také ručně vytvářet nové účty, kampaně, komentáře, případy, kontakty a přílohy. Neváhejte přidávat kontakty do kampaní, vytvářet a aktualizovat objekty z ovládacího panelu LiveAgent. Tyto integrace lze vytvářet samostatně a můžete si vybrat, které z nich chcete využívat. 

Výhody

  • Sledujte vaše zákaznické vztahy z LiveAgent
  • Spravujte úkoly jednoduše z LiveAgent ovládacího panelu
  • Vytvářet nové případy nebo přidávejte potenciální zákazníky

Jak integrovat Salesforce s LiveAgent

LiveAgent má pro své zákazníky k dispozici integrační plugin pro Salesforce. Může vám pomoci sledovat vaše zákazníky, spravovat případy nebo přidávat nové potenciální zákazníky. 

  • Chcete-li aktivovat svůj zásuvný modul, otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte na Konfigurace > Systém > Zásuvné moduly. V seznamu zásuvných modulů najdete svůj zásuvný modul. Až tak učiníte, klikněte na přepínač Aktivovat na pravé straně.
Salesforce
SalesForce plugin
  • LiveAgent se restartuje a poté najdete aktivní zásuvný modul v horní části seznamu. Klikněte na tlačítko konfigurace (ikona ozubeného kolečka) vedle přepínače aktivace a otevře se nové okno s možnostmi.
Salesforce
Salesforce plugin je aktivní
  • Zkopírujte a vložte svůj klíč API ze Salesforce a klikněte na Uložit. Klíč API můžete najít a vygenerovat v Salesforce. Otevřete jej a přejděte na Nastavení > Integrace > API.
Salesforce
Vložte API klíč

Jste hotovi a vaše integrace je aktivní. Vyzkoušejte ji.

Jak integrovat Salesforce s LiveAgent skrze Zapier

Pokud chcete odemknout další možnosti pracovních postupů LiveAgent a Salesforce, můžete zkusit použít službu Zapier. Zapier je společnost, která se zaměřuje na propojení libovolných dvou aplikací s různými výsledky integrace v závislosti na jejich schopnostech.

Tento systém pracuje se spouštěči a akcemi, které si můžete vybrat a vytvořit si vlastní integraci. Je to jednoduchý proces, který zabere jen několik minut.

  • Nejprve se přihlaste ke svému účtu Zapier nebo založte účet zde, pokud jej nemáte. Je to zdarma. Poté přejděte na stránku integrace LiveAgent + Salesforce.
  • Přejděte dolů a vyberte, která aplikace provede spouštění a co bude tímto spouštěním. Existuje více možností, jako je integrace kalendáře, předem napsané zprávy a další, které lze kombinovat s druhou aplikací. Zvažte, co chcete, aby vaše integrace dělala, a vyberte si. Až budete s výběrem hotovi, pokračujte modrým tlačítkem.
  • Další kroky se mohou lišit v závislosti na výběru spouště a akce, ale obecně jsou snadno zvládnutelné. Ve většině případů je to stejně jednoduché jako přihlášení k účtům a poskytnutí oprávnění službě Salesforce. Součástí každého nastavení spouštěče je také test spouštěče, kterým zjistíte, zda se Zapier úspěšně připojil k aplikaci.
  • Druhá část obvykle vyžaduje také konfiguraci akce. My jsme z nabídky možností integrace na začátku vybrali akci LiveAgent Vytvořit konverzaci, což znamená, že jsme museli nastavit e-mail. To zahrnovalo zadání e-mailových adres odesílatele a příjemce, předmětu a těla zprávy mezi některými nepovinnými možnostmi.
  • Po dokončení předchozí části proveďte poslední test integrace v aplikaci Zapier a zkontrolujte, zda funguje. A to je v kostce celý proces integrace Zapier. 

Frequently asked questions

Co je Salesforce?

Salesforce je software CRM, který vám pomáhá zlepšovat obchodní vztahy již od roku 1996. Navíc dokáže zvýšit ziskovost firmy a celkové procesy.  

Jaké jsou výhody integrace Salesforce s LiveAgent?

- zlepšená produktivita

- není potřeba přepínat mezi rozhraními

- jednoduše aktualizujte kampaně z LiveAgent 

- přidejte nové kontakty z LiveAgent

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo