Google Tabulky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co jsou Google Tabulky?
Tabulky Google je tabulkový procesor, který je součástí kancelářského balíku Dokumenty Google. Je bezplatný a funguje v prohlížeči, takže jej může používat kdokoli pro své osobní nebo firemní potřeby.
Jak je možné službu využít?
Pomocí Tabulky Google můžete sledovat nové tabulky přidané do složek. Můžete také vytvářet tabulky od začátku nebo ze šablon, přidávat texty, nahrávat tabulky nebo je vyhledávat prostřednictvím integrace s aplikací LiveAgent.
Výhody
- Sledujte nové tabulky z vašeho ovládacího panelu
- Vytvářejte, připojujte, nahrávejte nebo sdílejte tabulky z LiveAgent
Jak integrovat Google tabulky s LiveAgent skrze Zapier
Zapier je služba určená k integraci dvou aplikací prostřednictvím systému spouštěčů a akcí. Prostřednictvím nástroje Zapier můžete integrovat aplikaci Google Tabulky s aplikací LiveAgent. Nepotřebujete žádné dovednosti v oblasti kódování
Pokud nemáte účet Zapier, založte si ho zde. Poté přejděte na stránku Integrace LiveAgent a Google Tabulky.
Přejděte dolů a přejděte na část s názvem Připojení LiveAgent + Google Tabulky v několika minutách. V této části vyberte spouštěč a akci. Na výběr máte z několika možností.
Jako příklad si ukážeme integraci s Tabulkami Google, která spustí Nový nebo aktualizovaný řádek tabulky pomocí akce LiveAgent Vytvořit konverzaci. Pomocí této integrace můžete informovat své agenty o novinkách v tabulkách. Po dokončení výběru ze seznamu integrací klikněte na modré tlačítko Připojit a pokračujte.
Přihlaste se do svého účtu Google Tabulky a pokračujte v nastavení spouštěče.
Spouštěč můžete otestovat také před dokončením integrace. Doporučujeme vám to udělat, ale tento krok můžete vynechat.
Nyní nastavte akci LiveAgent. V našem případě musíme vyplnit požadovaná pole o konverzaci, kterou LiveAgent vytvoří vždy, když se objeví nový nebo aktualizovaný list.
Po dokončení otestujte, zda integrace funguje. Můžete také zkontrolovat své e-mailové tikety a vyhledat zprávu o aktualizacích nebo nových listech.
Hotovo. Užijte si novou integraci.
Při vytváření dalších integrací se k této příručce můžete vracet.
Frequently Asked Questions
K čemu se používají Google Tabulky?
Tabulky Google slouží především k organizaci a analýze dat nebo jakýchkoli informací.
Jaké jsou výhody integrace Google Tabulek s LiveAgent?
- není potřeba přepínat mezi platformami - dostávejte upozornění o nových Google Tabulkách - vytvářejte/sdílejte Google Tabulky z vašeho LiveAgent
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
LiveAgent nabízí celou řadu softwarů pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Má také integrační možnosti a dobře funguje s ostatními aplikacemi. Podpora zákazníků je k dispozici prostřednictvím portálu, kterým lze snadno migrací dat. LiveAgent poskytuje 24/7 dostupnost systému a změny jsou pečlivě sledovány. Tým LiveAgentu je k dispozici kdykoliv, aby pomohl se všemi dotazy a nejnovější zprávy jsou dostupné prostřednictvím newsletteru.
Google nabízí řešení prostřednictvím odkazů na stránky s obchodními podmínkami, zásadami ochrany osobních údajů a GDPR. Kontakty helpdesku pro zákaznickou podporu jsou k dispozici přes e-mailovou podporu, live chat, call centrum, bázi znalostí a sociální sítě. Nicméně Google nenabízí telefonickou zákaznickou podporu, fórum nebo právní kontakty jako jsou obchodní podmínky, zásady ochrany osobních údajů, bezpečnostní zásady a GDPR. Podpora pro Google Drive a Google Maps zahrnuje e-mailovou podporu, live chat, call centrum a bázi znalostí, ale nezahrnuje telefonní podporu, e-mailovou nebo chatovou podporu. Právní kontakty jsou také nedostupné na těchto platformách. LiveAgent je také k dispozici a přihlašovací údaje budou odeslány při instalaci.
Popisujeme aplikaci Ucraft pro tvorbu online stránek a možností integrace živého chatu pomocí LiveAgentu s rychlou odezvou než u jiných widgetů. LiveAgent nabízí další možnosti pro zákaznickou podporu na webu, včetně portálu pro zákaznickou podporu a migrace dat, a obsahuje funkce jako VoIP a řešení pro správu e-mailů a stížností. Kontakty jsou k dispozici včetně podpory pro prodej i odběr newsletteru.