GoDaddy integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Abyste aktivovali vaši GoDaddy integraci, prosím následujte níže uvedené kroky.
- Přihlaste se k vašemu GoDaddy účtu
- Vyberte stránku, na kterou chcete přidat tlačítko živého chatu a klikněte na spravovat.
- V nástroji pro tvorbu webových stránek klikněte na možnost upravit web
- V části Stránky vyberte stránku, na kterou chcete tlačítko přidat.
- Klikněte na přidat sekci
- Vyberte HTML a klikněte na přidat
- Vložte kód tlačítka LiveAgent do pole pro vlastní kód a klikněte na tlačítko publikovat.
Kde se nachází můj LiveAgent kód tlačítka chatu?
- Přihlaste se do LiveAgent
- Klikněte na chaty
- Klikněte na tlačítka chatu
- Klikněte na upravit existující tlačítko chatu
- Klikněte na integraci a kopírujte a vložte kód.
Co je GoDaddy?
GoDaddy je registrátor domén i webhostingová společnost, která má všechny nástroje, které vám pomohou vytvořit vaše webové stránky. To znamená, že si můžete zaregistrovat název domény, vytvořit pro něj webové stránky a umístit je na web – to vše na jednom místě.
Jak je možné službu využít?
Integrace služby LiveAgent se společností GoDaddy umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky GoDaddy.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání GoDaddy?
- cenově dostupné - vhodné pro začátečníky - dobrý výkon
Jak můžete integrovat vaše tlačítko živého chatu na vaší GoDaddy webové stránce?
1. přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu 2. Vytvořte tlačítko živého chatu a kopírujte HTML kód 3. Vložte váš HTML kód na vaši GoDaddy webovou stránku 4. Použijte ihned
Konverzní kanál se soustředí na cestu zákazníků od vyhledávání produktů až po nákup. Klíčovou metrikou je konverzní poměr kanálu. Pro úspěch je důležité porozumět všem stadiím marketingového kanálu. Pro zlepšení konverzního poměru lze využít organickou návštěvnost, sociální důkazy a práci s CTA a formuláři. Analýza konverzního kanálu pomáhá zlepšit proces konverze. Automatizace prodeje snižuje počet opakujících se úloh a procesů. LiveAgent nabízí funkci e-mailových šablon pro automatizaci prodejních procesů.
Popisujeme aplikaci Ucraft pro tvorbu online stránek a možností integrace živého chatu pomocí LiveAgentu s rychlou odezvou než u jiných widgetů. LiveAgent nabízí další možnosti pro zákaznickou podporu na webu, včetně portálu pro zákaznickou podporu a migrace dat, a obsahuje funkce jako VoIP a řešení pro správu e-mailů a stížností. Kontakty jsou k dispozici včetně podpory pro prodej i odběr newsletteru.
LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce recenzovaný help-desk software na trhu, který pomáhá více než 150 milionům uživatelů poskytovat nejlepší zákaznickou podporu. Produkt zlepšuje hodnotu zákazníka a může pomoci firmám zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků. Tuto službu doporučuje mnoho uživatelů jako lepší alternativu k jiným konkurenčním produktům na trhu.
Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.