Partner
Abyste aktivovali vaši GoDaddy integraci, prosím následujte níže uvedené kroky.
- Přihlaste se k vašemu GoDaddy účtu
- Vyberte stránku, na kterou chcete přidat tlačítko živého chatu a klikněte na spravovat.
- V nástroji pro tvorbu webových stránek klikněte na možnost upravit web
- V části Stránky vyberte stránku, na kterou chcete tlačítko přidat.
- Klikněte na přidat sekci
- Vyberte HTML a klikněte na přidat
- Vložte kód tlačítka LiveAgent do pole pro vlastní kód a klikněte na tlačítko publikovat.
Kde se nachází můj LiveAgent kód tlačítka chatu?
- Přihlaste se do LiveAgent
- Klikněte na chaty
- Klikněte na tlačítka chatu
- Klikněte na upravit existující tlačítko chatu
- Klikněte na integraci a kopírujte a vložte kód.

Co je GoDaddy?
GoDaddy je registrátor domén i webhostingová společnost, která má všechny nástroje, které vám pomohou vytvořit vaše webové stránky. To znamená, že si můžete zaregistrovat název domény, vytvořit pro něj webové stránky a umístit je na web – to vše na jednom místě.
Jak je možné službu využít?
Integrace služby LiveAgent se společností GoDaddy umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky GoDaddy.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání GoDaddy?
- cenově dostupné - vhodné pro začátečníky - dobrý výkon
Jak můžete integrovat vaše tlačítko živého chatu na vaší GoDaddy webové stránce?
1. přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu 2. Vytvořte tlačítko živého chatu a kopírujte HTML kód 3. Vložte váš HTML kód na vaši GoDaddy webovou stránku 4. Použijte ihned
Nastavte si zákaznickou podporu v jazyce, který preferují vaši zástupci. Používejte widgety pro chat, kontakt a zpětnou vazbu ve svém jazyce. Mějte 24/7 fungující zákaznický portál, připojujte přílohy ke článkům a získávejte zpětnou vazbu od zákazníků. Vytvářejte fóra a budujte online komunitu. Využívejte interní bázi znalostí a více zákaznických portálů. Umožněte vyhledávání návštěvníkům ve vašich článcích, fórech a nástěnkách. Snadno upravujte a stylizujte obsah svých článků. Sledujte svůj helpdesk i na mobilu.
Software pro zákaznický servis
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. Investujte do zákaznického servisu a vytvořte dlouhodobé vztahy.
Text popisuje sofistikovaný software zákaznické podpory s mnoha funkcemi jako jsou telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a systémy správy stížností. Společnost nabízí širokou škálu produktů a služeb a má vynikající zákaznickou podporu. Zákazníci mohou požádat o nabídku a využít podporu prostřednictvím portálu podpory. Společnost také nabízí partnerský program a různé školení a informační zdroje.