Partner
Co je to GoTrunk?
GoTrunk je výkonná služba SIP trunking pro příchozí a odchozí volání. Společnost působí v celosvětovém měřítku a poskytuje služby tisícům zákazníků.
Cílem společnosti je poskytovat prvotřídní komunikační řešení pro podniky, které používají protokoly SIP (Session Internet Protocol) a VoIP (Voice over Internet Protocol). S ohledem na to společnost GoTrunk uzavřela partnerství se společností LiveAgent, aby naši zákazníci mohli naplno využívat potenciál svého call centra LiveAgent.
K čemu můžete GoTrunk využít?
Službu GoTrunk můžete používat jako hlavního poskytovatele služeb P. Stačí jej připojit k softwaru LiveAgenVoIt help desk, nastavit call centrum a začít volat. Aplikace LiveAgent nabízí pokročilé funkce call centra, které umožňují uskutečňovat individuální hovory se zákazníky, nastavovat pravidla směrování pro přesměrování hovorů na správná oddělení nebo dokonce uskutečňovat videohovory.
Call centra lze využít mnoha způsoby, například pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky, shromažďování zpětné vazby od zákazníků nebo provádění průzkumů telefonických hovorů pro zlepšení spokojenosti zákazníků.
Chcete vidět, jak funguje call centrum v akci? Podívejte se na naši stránku s funkcemi call centra nebo se podívejte na video níže, kde uvidíte, co všechno můžete se softwarem call centra LiveAgent dělat.

Je integrace služby GoTrunk se službou LiveAgent nějak zpoplatněna?
Služba LiveAgent poskytuje bezplatnou integraci se službou GoTrunk, takže k ní máte přístup zdarma. Služba GoTrunk je však placená, takže chcete-li používat její telefonní čísla, musíte si zakoupit číslo/předplatné.
Výhody používání služby GoTrunk
- Nižší náklady na volání
- Snadná integrace
- Možnost používat různá zařízení (softwarová/hardwarová)
- Možnost působit po celém světě
Jak integrovat GoTrunk se službou LiveAgent
- Přihlaste se ke svému účtu GoTrunk. Pokud účet GoTrunk nemáte, vytvořte si ho – je zdarma. Musíte také projít procesem aktivace účtu, stačí zadat své telefonní číslo a budete vyzváni.

- Když jste ve svém účtu, otevřete levý panel ovládacího panelu a klikněte na položku Telefonní čísla. Zde si můžete vytvořit své číslo GoTrunk nebo najít číslo, které již vlastníte. V případě, že vytváříte nové číslo, máte na výběr z více možností v závislosti na zemi, takže si vyberte tu, která vám nejlépe vyhovuje.

- Poté otevřete svůj účet LiveAgent a přejděte do části Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko a vytvořte nové číslo pro své call centrum LiveAgent. Z nabídky poskytovatelů vyberte GoTrunk.

- Teď už stačí jen poskytnout své údaje. Zadejte své uživatelské jméno, heslo a telefonní číslo GoTrunk. Číslo můžete také pojmenovat, vybrat oddělení, které bude přijímat hovory z tohoto čísla, zvolit předvolbu pro vytáčení a také se přihlásit k nahrávání hovorů. Po dokončení klikněte na tlačítko Přidat v dolní části okna.

A to je vše, vaše číslo GoTrunk je nyní propojeno se službou LiveAgent a vy můžete začít uskutečňovat a přijímat telefonní hovory se zákazníky. Chcete se o službě LiveAgent dozvědět více? Podívejte se na naši stránku s funkcemi call centra nebo se podívejte na video níže. V případě, že si chcete službu LiveAgent vyzkoušet na vlastní kůži, přihlaste se k bezplatné 14denní zkušební verzi na konci této stránky.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Co značí zkratka SIP?
SIP je zkratka pro protokol Session Initiation Protocol. Jedná se o signalizační protokol, který definuje zprávy, jež jsou posílány mezi koncovými body a řídí všechny prvky hovoru. Používá se pro uskutečňování hovorů, videohovorů, zasílání zpráv a také pro distribuci médií.
Co je to služba GoTrunk?
GoTrunk je partnerem společnosti LiveAgent v oblasti VoIP. GoTrunk je obecně služba SIP trunking pro příchozí a odchozí hovory. Telefonní číslo GoTrunk můžete propojit se službou LiveAgent a vytvořit tak call centrum v rámci softwaru pro help desk.
Jaké jsou náklady na propojení služby GoTrunk se službou LiveAgent?
Připojení služby GoTrunk je v aplikaci LiveAgent zdarma. Mějte na paměti, že GoTrunk funguje nezávisle, a proto vám může své služby odpovídajícím způsobem účtovat.
Live chat pro startupy a malé podniky
Agenti mohou vytvořit a sdílet šablony odpovědí napříč odděleními. Live chat se dá využít pro interní účely a školení zaměstnanců. Je to bezpečné řešení podporované šifrováním HTTPS. Další funkcionalitu a plány si můžete prohlédnout na stránce s ceníkem.
The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.