GoTrunk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to GoTrunk?
GoTrunk je výkonná služba SIP trunking pro příchozí a odchozí volání. Společnost působí v celosvětovém měřítku a poskytuje služby tisícům zákazníků.
Cílem společnosti je poskytovat prvotřídní komunikační řešení pro podniky, které používají protokoly SIP (Session Internet Protocol) a VoIP (Voice over Internet Protocol). S ohledem na to společnost GoTrunk uzavřela partnerství se společností LiveAgent, aby naši zákazníci mohli naplno využívat potenciál svého call centra LiveAgent.
K čemu můžete GoTrunk využít?
Službu GoTrunk můžete používat jako hlavního poskytovatele služeb P. Stačí jej připojit k softwaru LiveAgenVoIt help desk, nastavit call centrum a začít volat. Aplikace LiveAgent nabízí pokročilé funkce call centra, které umožňují uskutečňovat individuální hovory se zákazníky, nastavovat pravidla směrování pro přesměrování hovorů na správná oddělení nebo dokonce uskutečňovat videohovory.
Call centra lze využít mnoha způsoby, například pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky, shromažďování zpětné vazby od zákazníků nebo provádění průzkumů telefonických hovorů pro zlepšení spokojenosti zákazníků.
Chcete vidět, jak funguje call centrum v akci? Podívejte se na naši stránku s funkcemi call centra nebo se podívejte na video níže, kde uvidíte, co všechno můžete se softwarem call centra LiveAgent dělat.
Je integrace služby GoTrunk se službou LiveAgent nějak zpoplatněna?
Služba LiveAgent poskytuje bezplatnou integraci se službou GoTrunk, takže k ní máte přístup zdarma. Služba GoTrunk je však placená, takže chcete-li používat její telefonní čísla, musíte si zakoupit číslo/předplatné.
Výhody používání služby GoTrunk
- Nižší náklady na volání
- Snadná integrace
- Možnost používat různá zařízení (softwarová/hardwarová)
- Možnost působit po celém světě
Jak integrovat GoTrunk se službou LiveAgent
- Přihlaste se ke svému účtu GoTrunk. Pokud účet GoTrunk nemáte, vytvořte si ho – je zdarma. Musíte také projít procesem aktivace účtu, stačí zadat své telefonní číslo a budete vyzváni.
- Když jste ve svém účtu, otevřete levý panel ovládacího panelu a klikněte na položku Telefonní čísla. Zde si můžete vytvořit své číslo GoTrunk nebo najít číslo, které již vlastníte. V případě, že vytváříte nové číslo, máte na výběr z více možností v závislosti na zemi, takže si vyberte tu, která vám nejlépe vyhovuje.
- Poté otevřete svůj účet LiveAgent a přejděte do části Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko a vytvořte nové číslo pro své call centrum LiveAgent. Z nabídky poskytovatelů vyberte GoTrunk.
- Teď už stačí jen poskytnout své údaje. Zadejte své uživatelské jméno, heslo a telefonní číslo GoTrunk. Číslo můžete také pojmenovat, vybrat oddělení, které bude přijímat hovory z tohoto čísla, zvolit předvolbu pro vytáčení a také se přihlásit k nahrávání hovorů. Po dokončení klikněte na tlačítko Přidat v dolní části okna.
A to je vše, vaše číslo GoTrunk je nyní propojeno se službou LiveAgent a vy můžete začít uskutečňovat a přijímat telefonní hovory se zákazníky. Chcete se o službě LiveAgent dozvědět více? Podívejte se na naši stránku s funkcemi call centra nebo se podívejte na video níže. V případě, že si chcete službu LiveAgent vyzkoušet na vlastní kůži, přihlaste se k bezplatné 14denní zkušební verzi na konci této stránky.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Co značí zkratka SIP?
SIP je zkratka pro protokol Session Initiation Protocol. Jedná se o signalizační protokol, který definuje zprávy, jež jsou posílány mezi koncovými body a řídí všechny prvky hovoru. Používá se pro uskutečňování hovorů, videohovorů, zasílání zpráv a také pro distribuci médií.
Co je to služba GoTrunk?
GoTrunk je partnerem společnosti LiveAgent v oblasti VoIP. GoTrunk je obecně služba SIP trunking pro příchozí a odchozí hovory. Telefonní číslo GoTrunk můžete propojit se službou LiveAgent a vytvořit tak call centrum v rámci softwaru pro help desk.
Jaké jsou náklady na propojení služby GoTrunk se službou LiveAgent?
Připojení služby GoTrunk je v aplikaci LiveAgent zdarma. Mějte na paměti, že GoTrunk funguje nezávisle, a proto vám může své služby odpovídajícím způsobem účtovat.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.