Softphone software bohatý na funkce

Zvyšte úroveň podpory svého call centra pomocí vlastních stromů IVR a automatických zpětných volání.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Přední software pro softwarové telefony pro firmy B2B a B2C

LiveAgent nabízí telefonní podporu VoIP založenou na protokolu SIP jako součást svého virtuální řešení pro call centra.

Začněte poskytovat dokonalou telefonickou podporu ještě dnes – bez ohledu na vaši polohu. Poskytujte podporu z pohodlí domova, z kanceláře nebo dokonce na cestách pomocí naší nativní aplikace!

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Co je softphone software?

Softwarový telefon (softphone) nebo softwarový VoIP software pro call centra je nástroj, který umožňuje telefonní hovory přes internet namísto použití tradičních telefonních signálů od telekomunikačních společností.

Díky tomu, že se jedná o software, lze ho používat s počítači nebo mobilními telefony namísto specializovaného hardwaru nebo pevných telefonních linek.

Proč podniky používají LiveAgent softphone software?

Levnější

LiveAgent je integrován s více než 35 mezinárodními partnery VoIP. Získejte SIP trunk za malý měsíční poplatek a rozlučte se s placením dalších minutových poplatků.

Ideální pro práci na dálku

Používání softwaru softphone vám dává možnost pracovat odkudkoli. Odpovídejte na hovory z pohodlí domova, kanceláře nebo dokonce na cestách!

Spolehlivější

Technologie softphone poskytuje výhody, jako je zaznamenávání hovorů, nahrávání hovorů, přepojování hovorů, křišťálově čistý zvuk, stromy IVR a možnosti zpětného volání, aby byla podpora bezproblémová a nezapomenutelná.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku na trhu.

LiveAgent softphone software zahrnuje

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Chytré směrování hovorů

LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného nebo prioritního přiřazení.

Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.

IVR & možnosti zpětného volání

LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zpětného volání.

Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy IVR a zprávy menu.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interní hovory mezi kolegy

LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran. 

Personalizujte vaše služby s video hovory

Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Mapování hovorů, reporty a přihlášení

Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informačních metrik, které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.

Neomezené nahrávání hovorů

LiveAgent softphone software může ukládat neomezený počet nahrávek hovorů. Každý váš příchozí i odchozí hovor bude zaznamenán a uložen v systému LiveAgent.

Pokud budete někdy potřebovat přístup k nahrávkám pro zajištění kvality, školení agentů, předávání tiketů nebo pro právní účely, můžete tak učinit jediným kliknutím.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Více softphone klientů

LiveAgent je možné integrovat s několika B2B VoIP řešeními a softphone klienty, kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP.

Mobilní aplikace LiveAgent

Vytvořili jsme nativní aplikaci pro systémy Android a iOS, která se hladce integruje s vaším webovým klientem.

Začněte poskytovat služby zákazníkům na cestách s přenosným softwarem softphone pro podnikový software.

LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent kombinujeexcelentní živý chat, tiketing a automatizaci, což umožňujeposkytovat výjimečnou podporu vašim zákazníkům

black Slido logo

Proč je pro vás software Softphone od společnosti LiveAgent tou správnou volbou?

adjust shifts

Snadno použitelná cloudová technologie

LiveAgent je založen na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.

Call routing benefits

Vícekanálová platforma typu "vše v jednom"

Software softphone je pouze součástí komplexnějšího řešení, které umožňuje snadno spravovat tikety, e-maily, chatyhovory, a zprávy na sociálních médiích.

Right tools to increase sales

Ověřeno více než 21,000 společnostmi

LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme  #1 hodnocený helpdesk sfotware pro malé a střední podniky. 

Multilingual support in LiveAgent

Plně mnohojazyčný software

Náš software pro úspěch zákazníků se používá po celém světě a je dodáván s úplnou nebo částečnou mnohojazykovou podporu. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit každé speciální písmeno nebo písmenný přízvuk v aplikaci.

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e-maily a dalšími komunikačními nástroji?

Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou s dostupnou a transparentní cenou. Neplaťte další poplatky jen za využívání call centra. Porovnejte naše vícekanálové řešení s ostatními poskytovateli na trhu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration

LiveAgent se připojuje k více než 99 % poskytovatelů VoIP

 

Podívejte se na všechny partnery a integrace.

Co o nás říkají naši klienti?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Softphone software
LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Intercomu, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat z Intercomu do LiveAgentu je rychlý.

Odcházíte od Intercom?

TEXT neobsahuje žádnou informaci.

Vyžadujete jasné odpovědi na konkrétní otázky o našem softwaru? Kontaktujte nás a my se s vámi spojíme s odpověďmi.

Žádáte o radu?

LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení úrovně servisu pro zákazníky a podporuje samoobslužné řešení dotazů pomocí znalostní báze. Článek doporučuje tvorbu zásad zákaznického servisu a jejich zapojení do firemní vize a hodnot. LiveAgent také umožňuje integraci se sociálními sítěmi pro zákaznickou podporu.

Software pro vzdálenou pomoc se stává novou normou pro většinu lidí na celém světě. Ještě před vypuknutím pandemie Covid-19 byla práce na dálku na vzestupu.

Hledáte vzdálený helpdesk software?

LiveAgent je bezplatný software pro správu zákazníků. Nabízí více než 175 funkcí, 40 integrací a 43 jazykových překladů.

Implementace živého chatu na vašem webu zvyšuje počet konverzí. Přidejte do svého obchodu Shopify LiveAgent, nejrychlejší chatovací software na trhu.

Nejlepší živý chat pro obchody Shopify

Stanovení cíle, pochopení publika a sdělení hodnoty jsou klíčové kroky při školení v call centru pro poskytování vynikajících zákaznických služeb a udržení dobrého jména značky. Správné školení zajišťuje efektivní vyřizování dotazů, stížností a snižuje právní problémy.

LiveAgent se stal nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v roce 2020. Získejte bezplatnou zkušební verzi a rozvíjejte své podnikání ihned!

Helpdesk software pro malé podniky

Software LiveAgent nabízí sociální sítě a možnost přihlášení k odběru newsletteru. Přecházíte z Customerly na LiveAgent? Získejte ho zdarma nebo placený tarif.

Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

Vyzkoušejte zdarma plány pro malé, střední a velké podniky s různými možnostmi, včetně emailů, chatování a řízení oddělení. LiveAgent nabízí bezplatnou verzi.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo