LiveAgent nabízí software pro zákaznický servis, jako je nahrávání hovorů a báze znalostí. Tento software poskytuje úložiště pro lepší samoobsluhu zákazníků a dokumentaci nápovědy. Dále nabízí šablony pro zásady zákaznického servisu. Dalšími softwary pro zákaznický servis jsou MailChimp, Slack, PipeDrive a ClickUp. Tyto služby centralizují zprávy a zlepšují komunikaci se zákazníky. LiveAgent také nabízí bezplatnou zkušební verzi.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software call centra pro příchozí hovory umožňuje jednoduchou správu funkcí příchozích hovorů a umožňuje agentům poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím více kanálů. Existuje mnoho poskytovatelů softwaru, jako jsou LiveAgent, Call Center Studio a Ringcentral. Nejlepší software příchozího call centra nabízí integrované funkce, jako jsou tiketování, live chat a správa sociálních médií. Implementaci softwaru lze provést zdarma, avšak závazky a ceny se mohou lišit.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.
Dopřejte zákazníkům okamžité odpovědi
Software pro správu znalostí vám pomůže zlepšit zákaznickou zkušenost a snížit objem tiketů. Nabízí neomezený přístup ke znalostem, odpovědi na různé otázky a snadnou zpětnou vazbu. Zároveň umožňuje spravovat a sdílet firemní znalosti mezi agenty a zákazníky prostřednictvím intuitivního rozhraní. Mohou být také vytvářeny přizpůsobitelné motivy a vyhledávání. Začněte svou zkušební verzi zdarma.
Odcházíte od HubSpot's Service Hub?
Společnost Quality Unit nabízí software zákaznické podpory, včetně telefonních systémů, samoobslužného a helpdesk software. Na webu najdete také blog, slovník a webináře. Pokud máte zájem o služby, můžete se přihlásit k odběru newsletteru, naplánovat demo nebo kontaktovat prodejce. Momentálně firma pracuje na vytváření vašeho LiveAgent účtu a po dokončení vám zašle přihlašovací údaje.
Automatické zpětné volání pro vaše zákazníky
LiveAgent poskytuje vícekanálové zákaznické prostředí s vysokou personalizací, informovaností a kontextovými službami. Zákazníci mohou kontaktovat podporu prostřednictvím různých kanálů, jako jsou e-maily, chaty a sociální média. LiveAgent nabízí software pro zpětné volání a výkonné integrace IVR a CRM, aby zajistil bezproblémové zákaznické zážitky.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech