Bohatý na funkce Softphone software

Zvyšte úroveň podpory svého call centra pomocí vlastních stromů IVR a automatických zpětných volání.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Přední software pro softwarové telefony pro firmy B2B a B2C

LiveAgent nabízí telefonní podporu VoIP založenou na protokolu SIP jako součást svého virtuální řešení pro call centra.

Začněte poskytovat dokonalou telefonickou podporu ještě dnes – bez ohledu na vaši polohu. Poskytujte podporu z pohodlí domova, z kanceláře nebo dokonce na cestách pomocí naší nativní aplikace!

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Co je softphone software?

Software softphone je nástroj, který usnadňuje telefonní hovory přes internet namísto použití tradičních signálů telekomunikačních společností.

Vzhledem k tomu, že systém je softwarový, lze jej používat s počítači nebo mobilními telefony namísto vyhrazeného hardwaru nebo pevných telefonů.

Proč podniky používají LiveAgent softphone software?

Levnější

LiveAgent je integrován s více než 35 mezinárodními partnery VoIP. Získejte SIP trunk za malý měsíční poplatek a rozlučte se s placením dalších minutových poplatků.

Ideální pro práci na dálku

Používání softwaru softphone vám dává možnost pracovat odkudkoli. Odpovídejte na hovory z pohodlí domova, kanceláře nebo dokonce na cestách!

Spolehlivější

Technologie softphone poskytuje výhody, jako je zaznamenávání hovorů, nahrávání hovorů, přepojování hovorů, křišťálově čistý zvuk, stromy IVR a možnosti zpětného volání, aby byla podpora bezproblémová a nezapomenutelná.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku na trhu.

LiveAgent softphone software zahrnuje

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Chytré směrování hovorů

LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného nebo prioritního přiřazení.

Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.

IVR & možnosti zpětného volání

LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zpětného volání.

Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy IVR a zprávy menu.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interní hovory mezi kolegy

LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran. 

Personalizujte vaše služby s video hovory

Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Mapování hovorů, reporty a přihlášení

Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informačních metrik, které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.

Neomezené nahrávání hovorů

LiveAgent softphone software může ukládat neomezený počet nahrávek hovorů. Každý váš příchozí i odchozí hovor bude zaznamenán a uložen v systému LiveAgent.

Pokud budete někdy potřebovat přístup k nahrávkám pro zajištění kvality, školení agentů, předávání tiketů nebo pro právní účely, můžete tak učinit jediným kliknutím.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Více softphone klientů

LiveAgent je možné integrovat  s mnoha softphone klienty, kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP.

Mobilní aplikace LiveAgent

Vytvořili jsme nativní aplikaci pro systémy Android a iOS, která se hladce integruje s vaším webovým klientem.

Začněte poskytovat služby zákazníkům na cestách s přenosným softwarem softphone.

LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent kombinujeexcelentní živý chat, tiketing a automatizaci, což umožňujeposkytovat výjimečnou podporu vašim zákazníkům

black Slido logo

Proč je pro vás software Softphone od společnosti LiveAgent tou správnou volbou?

adjust shifts

Snadno použitelná cloudová technologie

LiveAgent je založen na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.

Call routing benefits

Vícekanálová platforma typu "vše v jednom"

Software softphone je pouze součástí komplexnějšího řešení, které umožňuje snadno spravovat tikety, e-maily, chatyhovory, a zprávy na sociálních médiích.

Right tools to increase sales

Ověřeno více než 21,000 společnostmi

LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme  #1 hodnocený helpdesk sfotware pro malé a střední podniky. 

Multilingual support in LiveAgent

Plně mnohojazyčný software

Náš software pro úspěch zákazníků se používá po celém světě a je dodáván s úplnou nebo částečnou mnohojazykovou podporu. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit každé speciální písmeno nebo písmenný přízvuk v aplikaci.

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e-maily a dalšími komunikačními nástroji?

Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou s dostupnou a transparentní cenou. Neplaťte další poplatky jen za využívání call centra. Porovnejte naše vícekanálové řešení s ostatními poskytovateli na trhu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration

LiveAgent se připojuje k více než 99 % poskytovatelů VoIP

 

Podívejte se na všechny partnery a integrace.

Co o nás říkají naši klienti?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Co znamená softphone?

Softwarový telefon je softwarový telefon, který umožňuje uskutečňovat a přijímat hovory od zákazníků prostřednictvím internetového připojení.

Jaký je nejlepší softphone?

Nejlepší softwarový telefon je pro každou společnost jiný. Záleží na preferencích vaší společnosti, například na rozpočtu a funkcích. Nejlepším přístupem je navštívit platformy, jako je Capterra. Díky tomu se můžete rozhodnout na základě recenzí zákazníků, ceny a funkcí.

Jak funguje softphone?

Softphone funguje jako VoIP. VoIP je Voice over Internet Protocol. Můžete tedy volat a přijímat hovory odkudkoli pomocí zařízení s připojením k internetu.

Related Articles to Softphone software
Vyžadujete jasné odpovědi na konkrétní otázky o našem softwaru? Kontaktujte nás a my se s vámi spojíme s odpověďmi.

Žádáte o radu?

LiveAgent nabízí software pro zákaznický servis, jako je nahrávání hovorů a báze znalostí. Tento software poskytuje úložiště pro lepší samoobsluhu zákazníků a dokumentaci nápovědy. Dále nabízí šablony pro zásady zákaznického servisu. Dalšími softwary pro zákaznický servis jsou MailChimp, Slack, PipeDrive a ClickUp. Tyto služby centralizují zprávy a zlepšují komunikaci se zákazníky. LiveAgent také nabízí bezplatnou zkušební verzi.

Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.

Call centrum software pro příchozí hovory

Software call centra pro příchozí hovory umožňuje jednoduchou správu funkcí příchozích hovorů a umožňuje agentům poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím více kanálů. Existuje mnoho poskytovatelů softwaru, jako jsou LiveAgent, Call Center Studio a Ringcentral. Nejlepší software příchozího call centra nabízí integrované funkce, jako jsou tiketování, live chat a správa sociálních médií. Implementaci softwaru lze provést zdarma, avšak závazky a ceny se mohou lišit.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Dopřejte zákazníkům okamžité odpovědi

Software pro správu znalostí vám pomůže zlepšit zákaznickou zkušenost a snížit objem tiketů. Nabízí neomezený přístup ke znalostem, odpovědi na různé otázky a snadnou zpětnou vazbu. Zároveň umožňuje spravovat a sdílet firemní znalosti mezi agenty a zákazníky prostřednictvím intuitivního rozhraní. Mohou být také vytvářeny přizpůsobitelné motivy a vyhledávání. Začněte svou zkušební verzi zdarma.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Hubspot service hub, kterou plně provede náš personál technické podpory. Zjistěte více informací o migraci dat.

Odcházíte od HubSpot's Service Hub?

Společnost Quality Unit nabízí software zákaznické podpory, včetně telefonních systémů, samoobslužného a helpdesk software. Na webu najdete také blog, slovník a webináře. Pokud máte zájem o služby, můžete se přihlásit k odběru newsletteru, naplánovat demo nebo kontaktovat prodejce. Momentálně firma pracuje na vytváření vašeho LiveAgent účtu a po dokončení vám zašle přihlašovací údaje.

LiveAgent je řešení helpdesku typu vše v jednom, které zahrnuje také call centrum. Naše call centrum má všechny potřebné funkce, včetně zpětného volání.

Automatické zpětné volání pro vaše zákazníky

LiveAgent poskytuje vícekanálové zákaznické prostředí s vysokou personalizací, informovaností a kontextovými službami. Zákazníci mohou kontaktovat podporu prostřednictvím různých kanálů, jako jsou e-maily, chaty a sociální média. LiveAgent nabízí software pro zpětné volání a výkonné integrace IVR a CRM, aby zajistil bezproblémové zákaznické zážitky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo