InvoiceBerry integration
Co je to InvoiceBerry?
InvoiceBerry je software pro fakturaci a sledování výdajů vhodný pro majitele malých firem, živnostníky a podnikatele na volné noze. Zaměřuje se na poskytování snadno použitelných možností fakturace pro jejich klienty a také na snadnější sledování výdajů. První fakturu můžete vytvořit za méně než 60 sekund. InvoiceBerry vám také pomůže odesílat faktury, vytvářet přehledy, spravovat klienty, sledovat platby a využívat funkce pro fakturaci a sledování výdajů ve více měnách.
Jak můžete používat integraci InvoiceBerry se službou LiveAgent?
Integrace mezi aplikacemi LiveAgent a InvoiceBerry je ideální pro automatizaci fakturačních procesů v oblasti služeb zákazníkům. Tuto integraci lze přizpůsobit a vytvořit prostřednictvím Zapier – integrační služby třetí strany, která umožňuje vytvářet vlastní pracovní postupy pro mnoho různých scénářů a případů použití.
Nástroj Zapier umožňuje integrovat aplikaci InvoiceBerry s aplikací LiveAgent a zvolit, co se stane, když v aplikaci LiveAgent přidáte nového zákazníka. Pokaždé, když v aplikaci LiveAgent přidáte nového zákazníka, může aplikace InvoiceBerry vytvořit novou fakturu, klienta nebo položku. Volba je na vás, ale můžete také použít Zapier a vytvořit více než jen jednu integraci.
Jaké jsou výhody používání InvoiceBerry?
- Snadná správa faktur
- Jednoduché sledování výdajů
- Přehledy a možnosti správy klientů
- Funkce pro více měn a sledování plateb
Jak integrovat InvoiceBerry s LiveAgentem prostřednictvím služby Zapier?
Služby InvoiceBerry a LiveAgent lze integrovat díky službě Zapier. Pokud nemáte účet Zapier, musíte si ho nejprve vytvořit. Jakmile tak učiníte, můžete si vybrat, které aplikace budete s účtem Zapier používat. Nezapomeňte do seznamu přidat jak LiveAgent, tak InvoiceBerry. Až tak učiníte, můžete vytvořit první pracovní postup.
Zvolte si LiveAgent a InvoiceBerry v libovolném pořadí a poté vyberte, jakou akci chcete v rámci pracovního postupu integrace provést. Můžete si vybrat z více možností a přizpůsobit pracovní postup pro váš případ použití, nebo dokonce vytvořit více pracovních postupů. Jakmile vyberete, co potřebujete, potvrďte výběr a je hotovo.
The Split Ticket function in IT ticketing software allows for faster and more efficient problem resolution by splitting tickets into two when multiple requests are made. This is illustrated with a customer example where two different departments are needed to solve the separate issues. The duplicate ticket can then be assigned to the appropriate department for resolution. LiveAgent offers a free 14-day trial for interested users.