Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Intercom?
Intercom je platforma pro zasílání zpráv, kterou firmy využívají pro komunikaci se zákazníky. Zprávy lze použít ke shromažďování a třídění dat, díky nimž budete moct vytvářet cílené zprávy.
Jak službu používat?
Tuto integraci můžete použít ke sledování a spravování zpráv či uživatelů. Můžete přidávat události, poznámky, vytvářet uživatele, spravovat tagy, aktualizovat společnosti, odesílat příchozí zprávy atd. Integrace Intercom vás rovněž upozorní na novinky, aktualizace a nové zákazníky.
Výhody
- Sledování firemní komunikace
- Shromažďování dat a správa zákazníků
- Už žádné přepínání mezi aplikacemi
Frequently Asked Questions
Co je Intercom?
Intercom je konverzačně-vztahová platforma, která vznikla v roce 2011 a v níž můžete spravovat a uchovávat data.
Jak používat integraci Intercom v LiveAgentu?
Díky integraci Intercomu budete moct: - odpovídat zákazníkům z LiveAgentu - vytvářet uživatele, aktualizovat firmy, přidávat tagy - shromažďovat data z komunikací - vylepšit pracovní postupy zákaznické služby
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
Ticketing system nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně interní báze znalostí, widgetů pro vyhledávání a mobilních aplikací pro Android a iOS. Integrace s mnoha dalšími nástroji usnadňuje správu projektů a komunikaci s zákazníky. Zabezpečení helpdesku je zajištěno šifrováním HTTPS a dvoufázovým ověřením. Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů a transparentnosti.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.