Intercom

Co je Intercom?

Intercom je platforma pro zasílání zpráv, kterou firmy využívají pro komunikaci se zákazníky. Zprávy lze použít ke shromažďování a třídění dat, díky nimž budete moct vytvářet cílené zprávy.

Jak službu používat?

Tuto integraci můžete použít ke sledování a spravování zpráv či uživatelů. Můžete přidávat události, poznámky, vytvářet uživatele, spravovat tagy, aktualizovat společnosti, odesílat příchozí zprávy atd. Integrace Intercom vás rovněž upozorní na novinky, aktualizace a nové zákazníky.

Výhody

  • Sledování firemní komunikace
  • Shromažďování dat a správa zákazníků
  • Už žádné přepínání mezi aplikacemi

Frequently asked questions

Co je Intercom?

Intercom je konverzačně-vztahová platforma, která vznikla v roce 2011 a v níž můžete spravovat a uchovávat data. 

Jak používat integraci Intercom v LiveAgentu?

Díky integraci Intercomu budete moct:

- odpovídat zákazníkům z LiveAgentu

- vytvářet uživatele, aktualizovat firmy, přidávat tagy

- shromažďovat data z komunikací

- vylepšit pracovní postupy zákaznické služby

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo