Partner
Co je Modulus?
Modulus je soukromá telekomunikační společnost se sídlem v Řecku, která působí od roku 2007. Kromě toho poskytuje služby Voice over Internet Protocol (VoIP).


Integrace Modulus ve službě LiveAgent:
Pomocí tohoto jednoduchého průvodce můžete v LiveAgent implementovat své číslo Modulus VoIP:
1. Přihlaste se do vašeho účtu LiveAgent
2. Postupujte podle pokynů na snímku obrazovky:

3. Vyhledejte Modulus
4. Přidejte vaše číslo VOIP
5. Začněte s použitím
Náklady na integraci Modulus:
Společnosti Modulus a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost Modulus si však za své služby účtuje poplatky, protože působí samostatně.
Výhody Modulus:
- přístupnost
- snižování nákladů
- flexibilní upgrade
- široká škála kompatibilních zařízení
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Ainda não tem o LiveAgent?
Sem problemas! O LiveAgent oferece uma avaliação gratuita de 14 dias, onde você pode testar a integração gratuita do Modulus!
Frequently Asked Questions
Co je to Modulus?
Modulus je řecká společnost poskytující telekomunikační služby, která od roku 2007 působí v celé Evropě a poskytuje služby jako Voice over Internet Protocol (VoIP).
Kolik stojí integrace Modulu s LiveAgent?
LiveAgent již integroval Modulus uvnitř. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že Modulus své služby zpoplatňuje.
Jak můžete v LiveAgent implementovat číslo VoIP Modulus?
Jak jsme již zmínili, Modulus je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a postupovat podle uvedeného návodu: Přejděte do sekceKonfigurace > Volání > Čísla > Modulus. Přidejte číslo VoIP a začněte ho okamžitě používat.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.