Modulus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Modulus?
Modulus je soukromá telekomunikační společnost se sídlem v Řecku, která působí od roku 2007. Kromě toho poskytuje služby Voice over Internet Protocol (VoIP).
Integrace Modulus ve službě LiveAgent:
Pomocí tohoto jednoduchého průvodce můžete v LiveAgent implementovat své číslo Modulus VoIP:
1. Přihlaste se do vašeho účtu LiveAgent
2. Postupujte podle pokynů na snímku obrazovky:
3. Vyhledejte Modulus
4. Přidejte vaše číslo VOIP
5. Začněte s použitím
Náklady na integraci Modulus:
Společnosti Modulus a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost Modulus si však za své služby účtuje poplatky, protože působí samostatně.
Výhody Modulus:
- přístupnost
- snižování nákladů
- flexibilní upgrade
- široká škála kompatibilních zařízení
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Ainda não tem o LiveAgent?
Sem problemas! O LiveAgent oferece uma avaliação gratuita de 14 dias, onde você pode testar a integração gratuita do Modulus!
Frequently Asked Questions
Co je to Modulus?
Modulus je řecká společnost poskytující telekomunikační služby, která od roku 2007 působí v celé Evropě a poskytuje služby jako Voice over Internet Protocol (VoIP).
Kolik stojí integrace Modulu s LiveAgent?
LiveAgent již integroval Modulus uvnitř. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že Modulus své služby zpoplatňuje.
Jak můžete v LiveAgent implementovat číslo VoIP Modulus?
Jak jsme již zmínili, Modulus je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a postupovat podle uvedeného návodu: Přejděte do sekceKonfigurace > Volání > Čísla > Modulus. Přidejte číslo VoIP a začněte ho okamžitě používat.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí e-mailové ticketování a live chat. Má funkce jako systém správy stížností a software klientského portálu. Součástí služby je také analytika a reportování v rámci sledování cílů. LiveAgent je vhodný pro zákaznickou podporu a stížnosti. Společnost nabízí partnerský program a zdarma webináře. Integrace s VoIP poskytovatelem Voyced umožňuje snadné zlepšení zákaznické zkušenosti a produktivity. LiveAgent nabízí 14denní bezplatné zkušební období, během kterého lze testovat integraci Voycedu do LiveAgentu. Společnost Firemní služby O2 nabízí ukázky, integrace a bezplatné zkušební verze LiveAgentu.
Text popisuje důležitost zlepšování zákaznické zkušenosti a správu zákaznických dat. Dále se zaměřuje na konverzní kanál a metody zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. Integrace různých typů stránek, aplikací a nástrojů umožňuje efektivnější práci a zlepšuje chod digitálních řešení. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.