RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je RingCentral?
RingCentral je software pro call centra s celou řadou možností. Nabízí hlasové, faxové, textové, konferenční a webové meetingy. Pomáhá firmám spravovat vše od řízení call centra až po každodenní schůzky.
Jak používat RingCentral?
RingCentral lze používat jako specializovaného poskytovatele VoIP služeb pro vaše LiveAgent call centrum. S jejich spolehlivými službami zajistíte hladké spojení se softwarovými telefony či jinými zařízeními určenými k volání. V kombinaci s možnostmi LiveAgent helpdesku budete moct poskytovat vynikající zákaznickou službu napříč všemi důležitými zákaznickými kanály.
Call centrum LiveAgent si poradí jak se softwarovými telefony, tak i těmi hardwarovými, a zároveň zajistí plynulé pracovní postupy s množstvím funkcí, které zvýší vaši produktivitu. Využijte funkcí, jako Interaktivní hlasová odpověď, díky níž se vaši zákazníci spojí se správným oddělením. Navíc budete mít přístup k neomezeným nahrávkám hovorů, které si budete moct kdykoliv přehrát a zjistit vše o předchozích telefonátech s jednotlivými zákazníky. Rovněž si můžete upravit tlačítko pro volání, aby korespondovalo s vaší firemní značkou.
Jaké jsou výhody integrace RingCentral?
- Specializované call centrum a poskytovatel VoIP služeb v jednom
- Přijímejte hovory přímo z LiveAgentu
- Jednoduchá integrace přes Zapier
- Různé možnosti integrace
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Jak propojit RingCentral s LiveAgentem přes Zapier?
LiveAgent lze s RingCentral propojit pomocí služby Zapier – šikovné řešení třetí strany, které zvládne propojit obrovské množství nejrůznějších aplikací. Se Zapierem mohou uživatelé vytvářet vlastní integrace, což znamená, že si mohou sami zvolit, co má daná integrace dělat. Nemáte-li ještě Zapier účet, můžete si ho vytvořit zde. Poté pokračujte na webu Zapier na stránku s integrací LiveAgent a RingCentral.
- Zvolte spouštěč a akci. Spouštěč v jedné aplikaci spustí akci ve druhé aplikaci, takže si vlastně vytvoříte integraci na míru. Výběr je pouze na vás, tudíž si pořádně rozmyslete, co mají aplikace vlastně dělat. Jakmile budete mít vybrané spouštěče a akce, klikněte na modré tlačítko Pokračovat.
- Nyní je třeba připojit obě aplikace ke službě Zapier, která vám celý proces usnadní tím, že k jednotlivým nástrojům a funkcím přidala popisky a další informace. Jakmile pomocí Zapieru aplikace propojíte, můžete provést test integrace, případně zapnout tlačítko Zap k její aktivaci.
Toť vše. Se Zapierem můžete bez problémů vytvořit i další integrace, s jinými softwary. Kombinujte je mezi sebou, ať víte, které pro vás fungují nejlépe. Chcete se o call centrum softwaru a telefonické podpoře dozvědět víc? Podívejte se na naše Akademické články, ve kterých se o těchto tématech dozvíte víc.
Frequently Asked Questions
Co je RingCentral?
RingCentral je od roku 2003 poskytovatelem sjednocené komunikace, který poskytuje firmám služby call centra po celém světě.
Jaké jsou výhody používání RingCentral?
Benefity jsou:- dostávejte oznámení do LiveAgentu, spravujte své zákazníky z jednoho rozhraní, zlepšete efektivitu své zákaznické služby.
Text popisuje důležitost zlepšování zákaznické zkušenosti a správu zákaznických dat. Dále se zaměřuje na konverzní kanál a metody zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. Integrace různých typů stránek, aplikací a nástrojů umožňuje efektivnější práci a zlepšuje chod digitálních řešení. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software pro příchozí call centra je důležitý pro malé a střední podniky. Nabízí mnoho funkcí, ale ceny se liší. LiveAgent, 3CX a Dialpad jsou mezi nejlepšími poskytovateli. Agilní CRM, Five9 a CallHippo jsou také populární. Aircall a CallRail nabízejí hodnotné funkce za přiměřenou cenu. Implementace softwaru je snadná a většina poskytuje bezplatnou zkušební verzi.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.
LiveAgent nabízí kompletní řešení pro call centra, včetně software kontaktního centra, samoobslužné možnosti pro zákazníky a sledování metrik. Moderní agenti call center musí být schopni efektivní práce s počítači a softwarem a mít stanovené postupy pro poskytování nejlepší zákaznické služby. LiveAgent má také partnerský program a nabízí akademii a šablony.