Scalix

Co je to Scalix?

Scalix slouží jako software pro e-mail, skupinový kalendář a spolupráci, tzv. groupware. Běží na systému Linux pod licencí Scalix Public License. Je přístupný prostřednictvím různých e-mailových klientů. Dodává se s e-mailovým a kalendářovým serverem Scalix, internetovým prohlížečem Scalix Web Access a mnoha dalšími komponenty. Scalix je dodáván v balení s několika edicemi produktu, které se hodí pro různé účely a úlohy.  

Jak můžete Scalix používat?

Scalix je vhodný pro společnosti, které chtějí snížit náklady na zasílání zpráv a zároveň chtějí vytěžit maximum ze svého protokolu pro přístup k adresářům Lightweight. Scalix spolupracuje s jakýmkoli protokolem LDAP. Scalix také nabízí bezproblémovou migraci adresáře kontaktů z e-mailových klientů a zpět. Je k dispozici pro počítače se systémy Linux a Mac OS a podporuje všechny dostupné e-mailové klienty. Lze jej také integrovat s vaším helpdeskem LiveAgent.

Helpdesk od společnosti LiveAgent může zlepšit vaše možnosti zákaznické podpory díky modernímu systému ticketingu, který dokáže zpracovávat e-maily od více poskytovatelů najednou. Jakmile shromáždí vaši e-mailovou komunikaci, přemění ji na zákaznické tikety a uspořádá je tak, aby je mohli snadno vyřešit agenti zákaznické podpory. Funkce ticketingu vám pomohou vytvořit hladký pracovní postup, který zkrátí dobu odezvy a pomůže vám rychle odpovědět na veškeré problémy.

Existuje spousta funkcí helpdesku, které vám mohou pomoci se zákaznickou podporou. Organizace je snadná díky filtrování a ochraně proti SPAMu, zatímco detekce kolize agentů zajišťuje, že každý ticket bude přiřazen dostupné osobě. Předdefinované odpovědi a zprávy vám poskytnou úlevu při zodpovídání často kladených otázek. Pokud se cítíte zahlceni, můžete složité tikety rozdělit nebo je přesměrovat na různá oddělení, které se specializují na konkrétní problémy.

Pokud máte pocit, že chcete zvládnout více, LiveAgent vám umožní propojit se s dalšími e-mailovými účty nebo jinými komunikačními kanály. Umístěte na své webové stránky jeden z nejrychlejších widgetů pro live chat a nabídněte svým zákazníkům rychlou možnost komunikace. Založte si digitální call centrum a vyřizujte hovory ze svého počítače. Založte svůj zákaznický portál a bázi znalostí plnou užitečných článků a návodů. Pokud se chcete více socializovat, připojte svůj Facebook, Instagram, Twitter či Viber a obsluhujte sociální média pomocí LiveAgent.

Jaké výhody Scalix ukrývá?

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk
  • Pracuje s adresáři LDAP
  • Úložiště zdrojů
  • Možnost skupinového kalendáře
  • Administrační konzole
  • Možnost správy černé listiny

Handle customer communication with LiveAgent

Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution

Jak integrovat Scalix s LiveAgent

LiveAgent se může připojit k e-mailu Scalix prostřednictvím IMAP/POP3. Tato možnost je k dispozici v konfiguracích ve službě LiveAgent a její dokončení zabere jen několik minut. Postupujte podle níže uvedeného průvodce krok za krokem a dozvíte se, jak proces integrace dokončit.

Domovská stránka Scalix s přehledem funkcí a informací
Domovská stránka Scalix
  • Pro dokončení integrace je třeba nejprve nastavit a spustit službu Scalix. Pokud ji ještě nemáte, přejděte na jejich webové stránky a stáhněte si balíček vhodný přímo pro vaši firmu. Můžete se také rozhodnout pro bezplatnou komunitní edici. Pokud potřebujete pomoc s instalací, průvodce instalací najdete zde. Jakmile budete mít vše nastaveno a spuštěno, pokračujte podle následujících kroků.
Webová stránka Scalix s dostupnými možnostmi stahování a informacemi o aktuálních verzích
Stáhněte si Scalix
  • Přejděte na stránku Konfigurace > E-mail > E-mailové účty ve svém účtu LiveAgent (pokud jej nemáte, začněte svou zkušební verzi zdarma) a klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části sekce. V pravém dolním rohu vyberte v seznamu poskytovatelů e-mailových služeb možnost Jiné. Poté ze dvou možností integrace vyberte IMAP/POP3.
Přeposílání nebo IMAP/POP3 v konfiguraci LiveAgent během procesu integrace se službou Scalix
Scalix – možnost IMAP/POP3
  • Aby bylo možné načíst tikety, musí být Scalix propojen se službou LiveAgent. V této části musíte vyplnit údaje o svém účtu Scalix. Zadejte své přihlašovací údaje, e-mailovou adresu a další požadované informace. Vyberte typ načítání a zadejte údaje o serveru a portu. Po dokončení nastavení uložte.
Konfigurace Scalix v LiveAgent
Konfigurace Scalix v LiveAgent

Vaši zákazníci se nyní mohou spolehnout na rychlý a spolehlivý zákaznický servis, a to kdykoli ho budou potřebovat. Na stránce naší Akademie najdete další informace o poskytování úžasné zákaznické podpory, takže pokud se chcete dozvědět více, určitě ji navštivte. Funkce a vlastnosti služby LiveAgent můžete také prozkoumat sledováním níže uvedeného videa nebo procházením našich webových stránek.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je to Scalix?

Scalix je aplikace skupinového softwaru, která poskytuje skupinový e-mail, skupinové kalendáře a nástroje pro spolupráci. Součástí je prohlížeč Scalix Web Access, server Scalix pro e-mail a kalendář a mnoho dalších komponentů. K dispozici je několik verzí aplikace Scalix, které vyhovují různým potřebám a úlohám. Toto řešení běží pod licencí Scalix Public License v systému Linux. Přístup k němu lze získat pomocí různých e-mailových klientů. 

Jak můžete Scalix používat?

Scalix mohou využívat společnosti, které chtějí snížit své náklady na zasílání zpráv. Scalix dokáže spolupracovat s libovolným systémem LDAP. Scalix navíc nabízí bezproblémovou migraci adresáře kontaktů do e-mailových klientů a naopak. Počítače se systémem Linux nebo Mac OS podporují veškeré e-mailové klienty. Propojení s helpdeskem LiveAgent může zvýšit možnosti vaší zákaznické podpory.

Jaké jsou výhody integrace Scalix?

  • Pracuje s adresáři LDAP
  • Úložiště zdrojů
  • Možnost skupinového kalendáře
  • Administrační konzole
  • Možnost správy černé listiny

Jak můžete integrovat Scalix s LiveAgent?

  • Otevřete svůj LiveAgent, najděte tlačítko Konfigurace > E-mail > E-mailové účty
  • Klikněte na Vytvořit > Další > IMAP/POP3
  • Zadejte své údaje MeTA1 a klikněte na tlačítko Uložit

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo