Scalix

Co je to Scalix?

Scalix slouží jako software pro e-mail, skupinový kalendář a spolupráci, tzv. groupware. Běží v systému Linux pod licencí Scalix Public License. Je přístupný prostřednictvím různých e-mailových klientů. Dodává se s e-mailovým a kalendářovým serverem Scalix, internetovým prohlížečem Scalix Web Access a mnoha dalšími komponentami. Scalix je dodáván v balení s několika edicemi produktů, které jsou vhodné pro různé účely a úlohy. 

Jak můžete Scalix používat?

Scalix je vhodný pro společnosti, které chtějí snížit náklady na zasílání zpráv a které chtějí využít svůj protokol pro přístup k adresářům Lightweight. Scalix spolupracuje s libovolným protokolem LDAP. Scalix také nabízí bezproblémovou migraci adresáře kontaktů z e-mailových klientů a do nich. Je k dispozici pro počítače se systémy Linux a Mac OS a podporuje všechny dostupné e-mailové klienty. Lze jej také integrovat s pracovištěm pomoci LiveAgent. 

Helpdesk od společnosti LiveAgent může zlepšit vaše možnosti zákaznické podpory díky modernímu systému ticketingu, který dokáže zpracovávat e-maily od více poskytovatelů. Když shromáždí vaši e-mailovou komunikaci, změní ji na zákaznické tikety a uspořádá je tak, aby je mohli snadno vyřešit agenti zákaznické podpory. Funkce ticketingu vám pomohou vytvořit hladký pracovní postup, který zkrátí dobu odezvy a pomůže vám rychle odpovědět na všechny problémy. 

Existuje spousta funkcí helpdesku, které mohou pomoci s podporou zákazníků. Organizace je snadná díky filtrování a ochraně proti SPAMu, zatímco detekce kolizí agentů zajišťuje, že každý ticket bude přiřazen dostupné osobě. Předdefinované odpovědi a konzervované zprávy poskytují úlevu při zodpovídání často kladených otázek. Pokud se cítíte zahlceni, můžete složité tikety rozdělit nebo je předat různým oddělením, která se specializují na konkrétní problémy.

Pokud máte pocit, že toho chcete zvládnout více, LiveAgent vám umožní propojit se s dalšími e-mailovými účty nebo jinými komunikačními kanály. Umístěte na své webové stránky jeden z nejrychlejších widgetů live chatu a nabídněte svým zákazníkům rychlou možnost komunikace. Založte si digitální call centrum a vyřizujte hovory ze svého počítače. Nastavte zákaznický portál a znalostní databázi plnou užitečných článků a návodů. Pokud chcete být více sociální, připojte Facebook, Instagram, Twitter a Viber a obsluhujte sociální sítě přímo z LiveAgent. 

Jaké výhody Scalix ukrývá?

  • Pracuje s adresáři LDAP
  • Úložiště zdrojů
  • Možnost skupinového kalendáře
  • Administrační konzole
  • Možnost správy černé listiny

Handle customer communication with LiveAgent

Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution

Jak integrovat Scalix s LiveAgent

Aplikace LiveAgent se může připojit k e-mailu Scalix prostřednictvím protokolu IMAP/POP3. Tato možnost je k dispozici v možnostech konfigurace ve službě LiveAgent a její dokončení zabere jen několik minut. Postupujte podle níže uvedeného průvodce krok za krokem a dozvíte se, jak proces integrace dokončit.

Domovská stránka Scalix s přehledem funkcí a informací
Domovská stránka Scalix
  • Pro dokončení integrace je třeba nejprve nastavit a spustit službu Scalix. Pokud ji ještě nemáte, přejděte na jejich webové stránky a stáhněte si balíček vhodný přímo pro vaši firmu. Můžete se také rozhodnout pro bezplatnou komunitní edici. Pokud potřebujete pomoc s instalací, průvodce instalací najdete zde. Jakmile budete mít vše nastaveno a spuštěno, pokračujte podle následujících kroků.

Webová stránka Scalix s dostupnými možnostmi stahování a informacemi o aktuálních verzích
Stáhněte si Scalix
  • Přejděte na stránku Konfigurace > E-mail > Poštovní účty ve svém účtu LiveAgent (pokud jej nemáte, spusťte bezplatnou zkušební verzi) a klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části sekce. V pravém dolním rohu vyberte v seznamu poskytovatelů e-mailových služeb možnost Jiný. Poté ze dvou možností integrace vyberte IMAP/POP3.

Přeposílání nebo IMAP/POP3 v konfiguraci LiveAgent během procesu integrace se službou Scalix
Scalix – možnost IMAP/POP3
  • Aby bylo možné načíst tikety, musí být Scalix propojen se službou LiveAgent. V této části musíte vyplnit údaje o svém účtu Scalix. Zadejte své přihlašovací údaje, e-mailovou adresu a další požadované informace. Vyberte typ načítání a zadejte údaje o serveru a portu. Po dokončení nastavení uložte.
Konfigurace Scalix v LiveAgent
Konfigurace Scalix v LiveAgent

Vaši zákazníci se nyní mohou spolehnout na rychlý a spolehlivý zákaznický servis, kdykoli ho potřebují. Na stránce naší Akademie najdete další informace o poskytování úžasné zákaznické podpory, takže pokud se chcete dozvědět více, určitě ji navštivte. Funkce a vlastnosti aplikace LiveAgent můžete také prozkoumat sledováním níže uvedeného videa nebo procházením našich webových stránek.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je to Scalix?

Scalix je aplikace skupinového softwaru, která poskytuje skupinový e-mail, skupinové kalendáře a nástroje pro spolupráci. Součástí je prohlížeč Scalix Web Access, server Scalix pro e-mail a kalendář a mnoho dalších komponentů. K dispozici je několik verzí aplikace Scalix, které vyhovují různým potřebám a úlohám. Toto řešení běží pod licencí Scalix Public License v systému Linux. Přístup k němu lze získat pomocí různých e-mailových klientů. 

Jak můžete Scalix používat?

Scalix mohou využívat společnosti, které chtějí snížit své náklady na zasílání zpráv. Scalix dokáže spolupracovat s libovolným systémem LDAP. Scalix navíc nabízí bezproblémovou migraci adresáře kontaktů do e-mailových klientů a naopak. Počítače se systémem Linux nebo Mac OS podporují veškeré e-mailové klienty. Propojení s helpdeskem LiveAgent může zvýšit možnosti vaší zákaznické podpory.

Jaké jsou výhody integrace Scalix?

Výhody: práce s adresáři LDAP, ukládání zdrojů, možnost skupinového kalendáře, konzola pro správu, správa černých listin.

Jak můžete integrovat Scalix s LiveAgent?

Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do části Konfigurace > E-mail > Poštovní účty. Klikněte na Vytvořit > Další > IMAP/POP3. Zadejte údaje MeTA1 a Uložit.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo