Co je živá zákaznická služba?
Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.
In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.
Frequently Asked Questions
Co je živá zákaznická služba?
Živá zákaznická podpora je služba, která dokáže poskytovat zákaznickou podporu v reálném čase. Provozují ji společnosti, které chtějí svým zákazníkům poskytnout co nejlepší zážitek z nakupování a také odpovídající podporu či možnost poradit jim s produkty a službami. Má velký vliv na to, jak lidé vnímají firmu a úroveň jejích zákaznických služeb.
Jaké jsou nejdůležitější funkce živé zákaznické služby?
Nejdůležitějšími vlastnostmi živého zákaznického servisu jsou rychlost a věcná hodnota odpovědi. Tím, že se zákazník rozhodne využít komunikační kanál, který umožňuje kontaktovat zákaznickou službu živě, očekává rychlou odpověď a podporu. Nesmírně důležitý je také snadný přístup k takovému komunikátoru. S tím může pomoci například tlačítko přepojující na agenta na každé podstránce.
Jak poskytovat živou zákaznickou službu?
Chcete-li zajistit služby zákazníkům, vytvořte v první řadě dobrý servisní tým a poskytněte mu nástroje, aby mohl tyto služby poskytovat na vysoké úrovni. Živý zákaznický servis je možný mimo jiné díky možnosti kontaktování prostřednictvím live chatu a live video chatu. Umožněte zákazníkovi snadný přístup k těmto komunikačním kanálům. Zaměstnanci by také měli mít odpovídající věcné znalosti a musí umět efektivně komunikovat se zákazníkem.
Expert note
Živá zákaznická služba umožňuje poskytovat rychlou a kvalitní zákaznickou podporu v reálném čase pomocí telefonu, živého chatu nebo videohovoru.

Software pro zákaznický servis
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. Investujte do zákaznického servisu a vytvořte dlouhodobé vztahy.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.