Open-Xchange

Co je to Open-Xchange?

Kromě e-mailu, dokumentů, plánování a sdílení na sociálních médií nabízí Open-Xchange plně integrovaný software pro online komunikaci, spolupráci a produktivitu. Platforma umožňuje uživatelům integrovat toky zpráv pocházejících ze služeb Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter a LinkedIn. Software může díky intuitivnímu uživatelskému rozhraní a snadnému nastavení používat úplně každý.

Jak můžete Open-Xchange používat?

Open-Xchange je řešení pro zvýšení produktivity, které je vhodné pro všechny, kteří potřebují více než jen e-mail pro svou kancelář. Nabízí rozsáhlou sadu aplikací, která pomáhá s organizací celého týmu a umožňuje využívat cloudové úložiště. Je to vynikající software pro menší týmy helpdesku, který můžete integrovat s helpdeskem služby LiveAgent.

Kdykoli agent obdrží dotaz od zákazníka, stane se z něj tiket, a to díky tiketovacímu systému od služby LiveAgent. Naše funkce pro zvýšení efektivity, jako je automatická distribuce tiketů, oddělení a detekce kolize agentů, zajistí, že tiket bude odeslán správné osobě, která jej následně bude moci vyřešit. Tím se urychlí a zefektivní proces obsluhy zákazníků.

Kromě e-mailů zvládá naše univerzální schránka také zprávy z live chatu, hovory od zákazníků, bázi znalostí se zákaznickým portálem a účty na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter, Instagram a Viber. Náš systém ticketingu dokáže jednoduše zajistit, aby byly vaše komunikační kanály zahrnuty a vaše dotazy zůstaly organizované a distribuované bez ohledu na cokoli jiného.

Každý komunikační nástroj, který LiveAgent nabízí, je také plně podporován množstvím funkcí zaměřených na zlepšení produktivity a efektivity. Organizujte svou společnost LiveAgent pomocí pracovní doby, vytvářejte pravidla a nezapomeňte využívat dohody o úrovni poskytovaných služeb. Můžete také využít gamifikaci, aby byla zákaznická podpora pro agenty zábavnější a náročnější.

Jaké jsou výhody používání služby Open-Xchange?

  • Plnohodnotné e-mailové řešení
  • Cloudový software pro spolupráci
  • Správa a synchronizace kontaktů
  • Vyšší produktivita

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

Jak můžete integrovat Open-Xchange se službou LiveAgent?

Jakmile je váš účet Open-Xchange připravený, můžete jej díky protokolu IMAP/POP3 snadno propojit s helpdeskem LiveAgent. Proces integrace nezabere mnoho času. Podívejte se na níže uvedenou příručku, která vám ukáže všechny potřebné kroky.

Otevřete domovskou stránku Open-Xchange s výhodami
Otevřete domovskou stránku Open-Xchange
  • Pokud jste si ještě nezřídili e-mailový účet Open-Xchange, navštivte jejich webové stránky a vytvořte si účet. Open-Xchange umožňuje snadnou instalaci díky odkazům ke stažení, instalačním průvodcům a dalším zdrojům. Po nastavení postupujte podle následujících kroků.
Otevřete si webové stránky Open-Xchange a stáhněte si dostupné možnosti a příručky
Stáhněte si Open-Xchange
  • Vše připraveno a nastaveno? Skvěle! Nyní přejděte ke svému účtu LiveAgent. Otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty a klikněte na tlačítko Vytvořit. V seznamu vyberte možnost Jiné a poté ze dvou možností, které uvidíte, vyberte IMAP/POP3.
LiveAgent IMAP/POP3 možnost v integraci Open-Xchange
Otevřete Open-Xchange IMAP/POP3 integraci
  • Nyní už zbývá jen zadat e-mailovou adresu, uživatelské jméno a heslo a vybrat typ načtení, server a port. Vyberte způsob ověřování a můžete se rozhodnout, které oddělení bude přicházející tikety z této e-mailové adresy spravovat. Až budete hotovi, svou práci uložte a máte hotovo.
Jak můžete integrovat Open-Xchange se službou LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 09 - Open Xchange Liveagent Integration Configuration.png
Vyplňte podrobnosti

Integrace služby Open-Xchange je připravena a vy můžete začít poskytovat podporu s pomocí služby LiveAgent, a to ihned. Podívejte se na další informace o funkcích helpdesku nebo si projděte Akademii od LiveAgent, abyste se dozvěděli více o zákaznické podpoře.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je to Open-Xchange?

Software pro online komunikaci, spolupráci a produktivitu, to vše je součástí služby Open-Xchange. Díky intuitivnímu uživatelskému rozhraní a snadnému nastavení může tento software snadno používat každý. 

Jak můžete Open-Xchange používat?

Pokud potřebujete pro svou kancelář více než jen běžného e-mailového klienta, je pro vás Open-Xchange tím pravým řešením. Nabízí komplexní sadu aplikací, které usnadňují týmovou spolupráci, a k dispozici je i cloudové úložiště. V kombinaci s integrací softwaru LiveAgent pro helpdesk představuje vynikající softwarové řešení pro týmy helpdesku. 

Jaké jsou výhody integrace Open-Xchange?

  • Plnohodnotné e-mailové řešení
  • Cloudový software pro spolupráci
  • Správa a synchronizace kontaktů
  • Zlepšení produktivity

Jak můžete integrovat Open-Xchange se službou LiveAgent?

  • Otevřete si svůj účet LiveAgent a přejděte do Konfigurací > E-mail > E-mailové účty
  • Klikněte na tlačítko Vytvořit > Další > IMAP/POP3
  • Zajdete vaše údaje pro Open-Xchange a klikněte na tlačítko Uložit
Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo