Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Open-Xchange?
Kromě e-mailu, dokumentů, plánování a sdílení na sociálních médií nabízí Open-Xchange plně integrovaný software pro online komunikaci, spolupráci a produktivitu. Platforma umožňuje uživatelům integrovat toky zpráv pocházejících ze služeb Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter a LinkedIn. Software může díky intuitivnímu uživatelskému rozhraní a snadnému nastavení používat úplně každý.
Jak můžete Open-Xchange používat?
Open-Xchange je řešení pro zvýšení produktivity, které je vhodné pro všechny, kteří potřebují více než jen e-mail pro svou kancelář. Nabízí rozsáhlou sadu aplikací, která pomáhá s organizací celého týmu a umožňuje využívat cloudové úložiště. Je to vynikající software pro menší týmy helpdesku, který můžete integrovat s helpdeskem služby LiveAgent.
Kdykoli agent obdrží dotaz od zákazníka, stane se z něj tiket, a to díky tiketovacímu systému od služby LiveAgent. Naše funkce pro zvýšení efektivity, jako je automatická distribuce tiketů, oddělení a detekce kolize agentů, zajistí, že tiket bude odeslán správné osobě, která jej následně bude moci vyřešit. Tím se urychlí a zefektivní proces obsluhy zákazníků.
Kromě e-mailů zvládá naše univerzální schránka také zprávy z live chatu, hovory od zákazníků, bázi znalostí se zákaznickým portálem a účty na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter, Instagram a Viber. Náš systém ticketingu dokáže jednoduše zajistit, aby byly vaše komunikační kanály zahrnuty a vaše dotazy zůstaly organizované a distribuované bez ohledu na cokoli jiného.
Každý komunikační nástroj, který LiveAgent nabízí, je také plně podporován množstvím funkcí zaměřených na zlepšení produktivity a efektivity. Organizujte svou společnost LiveAgent pomocí pracovní doby, vytvářejte pravidla a nezapomeňte využívat dohody o úrovni poskytovaných služeb. Můžete také využít gamifikaci, aby byla zákaznická podpora pro agenty zábavnější a náročnější.
Jaké jsou výhody používání služby Open-Xchange?
- Plnohodnotné e-mailové řešení
- Cloudový software pro spolupráci
- Správa a synchronizace kontaktů
- Vyšší produktivita
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Jak můžete integrovat Open-Xchange se službou LiveAgent?
Jakmile je váš účet Open-Xchange připravený, můžete jej díky protokolu IMAP/POP3 snadno propojit s helpdeskem LiveAgent. Proces integrace nezabere mnoho času. Podívejte se na níže uvedenou příručku, která vám ukáže všechny potřebné kroky.
- Pokud jste si ještě nezřídili e-mailový účet Open-Xchange, navštivte jejich webové stránky a vytvořte si účet. Open-Xchange umožňuje snadnou instalaci díky odkazům ke stažení, instalačním průvodcům a dalším zdrojům. Po nastavení postupujte podle následujících kroků.
- Vše připraveno a nastaveno? Skvěle! Nyní přejděte ke svému účtu LiveAgent. Otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty a klikněte na tlačítko Vytvořit. V seznamu vyberte možnost Jiné a poté ze dvou možností, které uvidíte, vyberte IMAP/POP3.
- Nyní už zbývá jen zadat e-mailovou adresu, uživatelské jméno a heslo a vybrat typ načtení, server a port. Vyberte způsob ověřování a můžete se rozhodnout, které oddělení bude přicházející tikety z této e-mailové adresy spravovat. Až budete hotovi, svou práci uložte a máte hotovo.
Integrace služby Open-Xchange je připravena a vy můžete začít poskytovat podporu s pomocí služby LiveAgent, a to ihned. Podívejte se na další informace o funkcích helpdesku nebo si projděte Akademii od LiveAgent, abyste se dozvěděli více o zákaznické podpoře.
Frequently Asked Questions
Co je to Open-Xchange?
Software pro online komunikaci, spolupráci a produktivitu, to vše je součástí služby Open-Xchange. Díky intuitivnímu uživatelskému rozhraní a snadnému nastavení může tento software snadno používat každý.
Jak můžete Open-Xchange používat?
Pokud potřebujete pro svou kancelář více než jen běžného e-mailového klienta, je pro vás Open-Xchange tím pravým řešením. Nabízí komplexní sadu aplikací, které usnadňují týmovou spolupráci, a k dispozici je i cloudové úložiště. V kombinaci s integrací softwaru LiveAgent pro helpdesk představuje vynikající softwarové řešení pro týmy helpdesku.
Jaké jsou výhody integrace Open-Xchange?
Plnohodnotné e-mailové řešení Cloudový software pro spolupráci Správa a synchronizace kontaktů Zlepšení produktivity
Jak můžete integrovat Open-Xchange se službou LiveAgent?
Otevřete si svůj účet LiveAgent a přejděte do Konfigurací > E-mail > E-mailové účty Klikněte na tlačítko Vytvořit > Další > IMAP/POP3 Zajdete vaše údaje pro Open-Xchange a klikněte na tlačítko Uložit
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.