Partner
Co je to Simplesat?
Simplesat je software pro správu zpětné vazby od zákazníků. Podniky jej používají ke sběru a analýze zpětné vazby od zákazníků. Simplesat umožňuje vytvářet a přizpůsobovat průzkumy NPS a CSAT do již existujících systémů, které používáte.
Jak můžete Simplesat používat?
Účinné průzkumy by měly být prováděny pro konkrétní účely. Univerzální řešení průzkumů jsou mnohem méně efektivní. Pomocí Simplesatu lze vytvořit vlastní průzkumy NPS a CSAT a získat tak relevantní zpětnou vazbu od zákazníků.
Tato data můžete využít ke zlepšení svého podnikání, svých produktů a služeb a především služeb zákazníkům. Abyste ze služby Simplesat vytěžili co nejvíce, můžete ji použít k vložení průzkumů NPS a CSAT do tiketů LiveAgent.
Využitelnost dat zpětné vazby vám může být prospěšná mnoha způsoby. Získaná data můžete využít ke zlepšení své služby pomoci, zjistit, co se vašim zákazníkům líbí nebo nelíbí, které komunikační kanály preferují, a další.
Jaké jsou výhody používání služby Simplesat?
- Vlastní a efektivní průzkumy NPS a CSAT
- Snadná implementace pomocí tiketů LiveAgent
- Přizpůsobení průzkumu a tvorba značky
- Vlastní oznámení o průzkumu
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Jak lze integrovat Simplesat s LiveAgent?
Je to jednoduché. Jakmile začnete Simplesat používat, můžete si vytvořit vlastní průzkum pro své kontakty v LiveAgent. Pak už ho stačí jen vložit do šablon tiketů a odeslat na seznam kontaktů. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a dozvíte se, jak na to.
Přejděte na webovou stránku Simplesat a spusťte bezplatnou zkušební verzi. Jakmile budete mít účet, vytvořte si na ovládacím panelu nový průzkum. Můžete si vybrat z průzkumů NPS nebo CSAT pro měření spokojenosti nebo loajality zákazníků.

Simplesat umožňuje přizpůsobit vše, jako je úvodní otázka, sady ikon a možnosti odpovědí. Můžete si také vybrat doplňující otázku a zvolit, zda je nutné na ni odpovědět. Až budete hotovi, přepněte se na kartu Konfigurace.

Zde si můžete vybrat jazyk průzkumu, pojmenovat jej nebo zvolit vlastní značku podle vaší společnosti. Můžete také přidat tlačítka výzvy k akci a přidat odkaz na asistenční službu LiveAgent pro sběr zpětné vazby. Až budete hotovi, klikněte na kartu Publikovat.

Vyberte možnost Integrovat s jiným nástrojem > Generické vložení. K dispozici je také několik možností týkajících se typů hodnotících ikon a pořadí zobrazení. Můžete také zvolit velikost ikony. Po dokončení klikněte na možnost Generovat kód pro vložení.

Zobrazí se nové okno. Klikněte na záložku HTML a zkopírujte dotazník. Poté se přepněte do svého účtu LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > E-mail > Šablony pro zákazníky a ze seznamu vyberte položku Vyřešený tiket. Případně můžete zvolit jinou možnost.

Když vyberete možnost, můžete změnit obsah šablon e-mailů pro své zákazníky. Napište tedy text o shromažďování zpětné vazby a poté klikněte na možnost Zdroj. Vložte jej do pole na místě podle svých preferencí. Klikněte na tlačítko Uložit a je hotovo. Šablonu můžete také otestovat a odeslat do schránky, abyste zjistili, jak vypadá.

Vaše integrace se službou Simplesat je dokončena a můžete začít shromažďovat zpětnou vazbu od svých zákazníků. Chcete se dozvědět, jak sbírat recenze nebo posudky? Podívejte se na LiveAgent akademii, kde se věnujeme více tématům týkajícím se zpětné vazby od zákazníků.
Frequently asked questions
Co je to Simplesat?
Simplesat je aplikace, která vám pomůže vytvořit vlastní průzkumy NPS a CSAT. Pomohou vám získat relevantnější zpětnou vazbu od zákazníků.
Mohu integrovat Simplesat s LiveAgent?
Průzkumy Simplesat lze vložit do e-mailových šablon LiveAgent. Zákazníci mohou jednoduše kliknout na ikony zpětné vazby a zpětná vazba bude doručena na váš helpdesk.
Jak poskytovat skvělé služby zákazníkům: Metoda L.A.S.T.
Poskytování kvalitních služeb zákazníkům je rozhodující pro úspěch firem. Empatie, řešení problémů a poděkování zákazníkům přispívají k jejich loajalitě. Neposkytování vysoce kvalitních služeb může mít negativní dopad na pověst firmy.
1. Značkové výrobky a personalizace produktu jsou skvělými firemními dárky. 2. Dárky s tematickým zaměřením na odvětví vám pomohou zapamatovat si váš produkt. 3. Dárky koše jsou vhodné pro různé příležitosti a mohou obsahovat různé produkty. 4. Dárkové karty nabízejí zákazníkům svobodu výběru z široké nabídky vašich produktů. 5. Květiny, předplatné časopisu, knihy a vzdělávací kurzy jsou populární možnosti firemních dárků. 6. Dary zážitků, jako sportovní akce nebo relaxační procedury, jsou také vyhledávané. 7. Zasláním dárků k narozeninám projevíte zákazníkům své uznání a posílíte jejich loajalitu. 8. Místní produkty a služby mohou být skvělými dárky, které zlepší vnímání vaší značky. 9. Speciální akce pro ocenění zákazníků přináší další profesionální hodnotu. 10. Poskytnutí charitativního daru jménem zákazníků je smysluplnou možností firemního dárku.