Simplesat integration
Partner website
Dozvědět se více
Partner Privacy Policy
Simplesat Bezpečnostní zásady
Co je to Simplesat?
Simplesat je software pro správu zpětné vazby od zákazníků. Podniky jej používají ke sběru a analýze zpětné vazby od zákazníků. Simplesat umožňuje vytvářet a přizpůsobovat průzkumy NPS a CSAT do již existujících systémů, které používáte.
Jak můžete Simplesat používat?
Účinné průzkumy by měly být prováděny pro konkrétní účely. Univerzální řešení průzkumů jsou mnohem méně efektivní. Pomocí Simplesatu lze vytvořit vlastní průzkumy NPS a CSAT a získat tak relevantní zpětnou vazbu od zákazníků.
Tato data můžete využít ke zlepšení svého podnikání, svých produktů a služeb a především služeb zákazníkům. Abyste ze služby Simplesat vytěžili co nejvíce, můžete ji použít k vložení průzkumů NPS a CSAT do tiketů LiveAgent.
Využitelnost dat zpětné vazby vám může být prospěšná mnoha způsoby. Získaná data můžete využít ke zlepšení své služby pomoci, zjistit, co se vašim zákazníkům líbí nebo nelíbí, které komunikační kanály preferují, a další.
Jaké jsou výhody používání služby Simplesat?
- Vlastní a efektivní průzkumy NPS a CSAT
- Snadná implementace pomocí tiketů LiveAgent
- Přizpůsobení průzkumu a tvorba značky
- Vlastní oznámení o průzkumu
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Jak lze integrovat Simplesat s LiveAgent?
Je to jednoduché. Jakmile začnete Simplesat používat, můžete si vytvořit vlastní průzkum pro své kontakty v LiveAgent. Pak už ho stačí jen vložit do šablon tiketů a odeslat na seznam kontaktů. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a dozvíte se, jak na to.
Přejděte na webovou stránku Simplesat a spusťte bezplatnou zkušební verzi. Jakmile budete mít účet, vytvořte si na ovládacím panelu nový průzkum. Můžete si vybrat z průzkumů NPS nebo CSAT pro měření spokojenosti nebo loajality zákazníků.
Simplesat umožňuje přizpůsobit vše, jako je úvodní otázka, sady ikon a možnosti odpovědí. Můžete si také vybrat doplňující otázku a zvolit, zda je nutné na ni odpovědět. Až budete hotovi, přepněte se na kartu Konfigurace.
Zde si můžete vybrat jazyk průzkumu, pojmenovat jej nebo zvolit vlastní značku podle vaší společnosti. Můžete také přidat tlačítka výzvy k akci a přidat odkaz na asistenční službu LiveAgent pro sběr zpětné vazby. Až budete hotovi, klikněte na kartu Publikovat.
Vyberte možnost Integrovat s jiným nástrojem > Generické vložení. K dispozici je také několik možností týkajících se typů hodnotících ikon a pořadí zobrazení. Můžete také zvolit velikost ikony. Po dokončení klikněte na možnost Generovat kód pro vložení.
Zobrazí se nové okno. Klikněte na záložku HTML a zkopírujte dotazník. Poté se přepněte do svého účtu LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > E-mail > Šablony pro zákazníky a ze seznamu vyberte položku Vyřešený tiket. Případně můžete zvolit jinou možnost.
Když vyberete možnost, můžete změnit obsah šablon e-mailů pro své zákazníky. Napište tedy text o shromažďování zpětné vazby a poté klikněte na možnost Zdroj. Vložte jej do pole na místě podle svých preferencí. Klikněte na tlačítko Uložit a je hotovo. Šablonu můžete také otestovat a odeslat do schránky, abyste zjistili, jak vypadá.
Vaše integrace se službou Simplesat je dokončena a můžete začít shromažďovat zpětnou vazbu od svých zákazníků. Chcete se dozvědět, jak sbírat recenze nebo posudky? Podívejte se na LiveAgent akademii, kde se věnujeme více tématům týkajícím se zpětné vazby od zákazníků.
Frequently Asked Questions
Co je to Simplesat?
Simplesat je aplikace, která vám pomůže vytvořit vlastní průzkumy NPS a CSAT. Pomohou vám získat relevantnější zpětnou vazbu od zákazníků.
Mohu integrovat Simplesat s LiveAgent?
Průzkumy Simplesat lze vložit do e-mailových šablon LiveAgent. Zákazníci mohou jednoduše kliknout na ikony zpětné vazby a zpětná vazba bude doručena na váš helpdesk.
Konverzní kanál se soustředí na cestu zákazníků od vyhledávání produktů až po nákup. Klíčovou metrikou je konverzní poměr kanálu. Pro úspěch je důležité porozumět všem stadiím marketingového kanálu. Pro zlepšení konverzního poměru lze využít organickou návštěvnost, sociální důkazy a práci s CTA a formuláři. Analýza konverzního kanálu pomáhá zlepšit proces konverze. Automatizace prodeje snižuje počet opakujících se úloh a procesů. LiveAgent nabízí funkci e-mailových šablon pro automatizaci prodejních procesů.
LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma, který je ideální pro podniky všech velikostí. Tento software nabízí mnoho funkcí a integrací, stejně jako samostatné moduly pro správu e-mailů, příchozího call centra a správu stížností. LiveAgent umožňuje umístění chatovacích tlačítek na ExpressionEngine webové stránky a nabízí funkci kopírování a vkládání, která snižuje objem tiketů a zvyšuje efektivitu reakce na dotazy zákazníků. LiveAgent je univerzální nástroj pro zvýšení produktivity v kanceláři a nabízí vzdělávací zdroje a partnerský program pro své uživatele.
LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce recenzovaný help-desk software na trhu, který pomáhá více než 150 milionům uživatelů poskytovat nejlepší zákaznickou podporu. Produkt zlepšuje hodnotu zákazníka a může pomoci firmám zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků. Tuto službu doporučuje mnoho uživatelů jako lepší alternativu k jiným konkurenčním produktům na trhu.
The text discusses LiveAgent, a Swiss Army Knife for customer support that offers various products such as complaint management, email management software, and helpdesk software for startups. It includes contact information for the sales department and offers the option to sign up for a newsletter. The text also details the process of creating an account and accessing the LiveAgent dashboard. The page uses cookies and offers options such as scheduling a one-on-one meeting, a contact form, and live chat.