Partner
Pro integraci NiceReply s LiveAgentem postupujte dle návodu níže.
- Ujistěte se, že máte administrátorksá práva pro LiveAgent i Nicereply účty
- Kompletní návod pro integraci je zde: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Měřte spokojenost zákazníků
Měřte spokojenost zákazníků pomocí Nicereply – nástroje průzkumu CSAT vytvořeného pro LiveAgent. Dotazujte se svých zákazníků přímo z LiveAgenta. Sledujte údaje o spokojenosti zákazníků vložené přímo do tiketů LiveAgent, aniž byste museli aplikaci opustit.
Vyzkoušejte si zdarma na 14 dnů.
Máte-li další dotazy ohledně Nicereply pro LiveAgent, zeptejte se nás na contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Jak to funguje?
Měřte spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníku ve spodní části každého e-mailu nebo jej spusťte po vyřešení tiketu nebo chatu. Vyberte si z měření spokojenosti zákazníků, míry loajality zákazníků (NPS), nebo skóre zákaznického úsilí. Odezvy se vkládají zpět do LiveAgenta jako komentáře a hodnoty vlastních polí.
Klíčové funkce:
- Měřte metriky, na kterých záleží. Vyberte si z CSAT, NPS a CES. V případě potřeby kombinujte a spojujte.

- Přizpůsobte si vzhled a chování svých průzkumů. Změňte barevné schéma, přidejte logo, pokládejte další dotazy.
- Vyberte si stupnici hodnocení, která vám vyhovuje – hvězdičky, smajlíky, palce – rozhodnutí je na vás.

- Rozhodněte se, kdy chcete provádět průzkum u svých zákazníků. Po každé interakci? Jakmile je tiket vyřešen? Jak brzy? Okamžitě, po hodině nebo den poté? Záleží pouze na vás.
- Sledujte výkon různých agentů, týmů a oddělení.
- Procházejte si další statistiky pomocí analýzy obsahující výsledkové tabulky, histogramy, grafy trendů a další.
- Veškerou zpětnou vazbu související s tiketem najdete přímo v LiveAgentu.
- Neplaťte za nevyplněné dotazníky. Platíte pouze za reálné výsledky – odpovědi průzkumů. Na Nicereply spoléhají stovky společností:

Přečtěte si více o integraci LiveAgenta s Nicereply. Začněte bezplatnou 14 denní zkušební verzí.
Frequently Asked Questions
Co je NiceReply
NiceReply je platforma pro správu zákazníků, která vám pomáhá měřit spokojenost zákazníků vaší společnosti, NPS skóre (míru loajality zákazníků) a také skóre zákaznického úsilí pomocí shromažďování zpětné vazby.
Jak můžete NiceReply integrovat s LiveAgentem?
V první řadě musíte mít účet jak u NiceReply, tak u LiveAgenta. Dalším krokem je samotná integrace. Zde je podrobný návod na integraci NiceReply.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Webinář LiveAgent 1: Úvod & Obecný přehled
Prohlédka LiveAgent funkce integrace alternativy podpora portál zákaznické podpory migrace dat dostupnost systému protokol změn žádost o nabídku.
Ukázka integrace se službou Facebook: Jak to funguje
Integrovaný software zákaznické podpory LiveAgent nabízí možnost komunikovat s několika zákazníky najednou a analyzovat výkonnost pro zlepšení zákaznického servisu.