Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pro integraci NiceReply s LiveAgentem postupujte dle návodu níže.
- Ujistěte se, že máte administrátorksá práva pro LiveAgent i Nicereply účty
- Kompletní návod pro integraci je zde: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Měřte spokojenost zákazníků
Měřte spokojenost zákazníků pomocí Nicereply – nástroje průzkumu CSAT vytvořeného pro LiveAgent. Dotazujte se svých zákazníků přímo z LiveAgenta. Sledujte údaje o spokojenosti zákazníků vložené přímo do tiketů LiveAgent, aniž byste museli aplikaci opustit.
Vyzkoušejte si zdarma na 14 dnů.
Máte-li další dotazy ohledně Nicereply pro LiveAgent, zeptejte se nás na contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Jak to funguje?
Měřte spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníku ve spodní části každého e-mailu nebo jej spusťte po vyřešení tiketu nebo chatu. Vyberte si z měření spokojenosti zákazníků, míry loajality zákazníků (NPS), nebo skóre zákaznického úsilí. Odezvy se vkládají zpět do LiveAgenta jako komentáře a hodnoty vlastních polí.
Klíčové funkce:
- Měřte metriky, na kterých záleží. Vyberte si z CSAT, NPS a CES. V případě potřeby kombinujte a spojujte.
- Přizpůsobte si vzhled a chování svých průzkumů. Změňte barevné schéma, přidejte logo, pokládejte další dotazy.
- Vyberte si stupnici hodnocení, která vám vyhovuje – hvězdičky, smajlíky, palce – rozhodnutí je na vás.
- Rozhodněte se, kdy chcete provádět průzkum u svých zákazníků. Po každé interakci? Jakmile je tiket vyřešen? Jak brzy? Okamžitě, po hodině nebo den poté? Záleží pouze na vás.
- Sledujte výkon různých agentů, týmů a oddělení.
- Procházejte si další statistiky pomocí analýzy obsahující výsledkové tabulky, histogramy, grafy trendů a další.
- Veškerou zpětnou vazbu související s tiketem najdete přímo v LiveAgentu.
- Neplaťte za nevyplněné dotazníky. Platíte pouze za reálné výsledky – odpovědi průzkumů. Na Nicereply spoléhají stovky společností:
Přečtěte si více o integraci LiveAgenta s Nicereply. Začněte bezplatnou 14 denní zkušební verzí.
Frequently Asked Questions
Co je NiceReply
NiceReply je platforma pro správu zákazníků, která vám pomáhá měřit spokojenost zákazníků vaší společnosti, NPS skóre (míru loajality zákazníků) a také skóre zákaznického úsilí pomocí shromažďování zpětné vazby.
Jak můžete NiceReply integrovat s LiveAgentem?
V první řadě musíte mít účet jak u NiceReply, tak u LiveAgenta. Dalším krokem je samotná integrace. Zde je podrobný návod na integraci NiceReply.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Konverzní kanál se soustředí na cestu zákazníků od vyhledávání produktů až po nákup. Klíčovou metrikou je konverzní poměr kanálu. Pro úspěch je důležité porozumět všem stadiím marketingového kanálu. Pro zlepšení konverzního poměru lze využít organickou návštěvnost, sociální důkazy a práci s CTA a formuláři. Analýza konverzního kanálu pomáhá zlepšit proces konverze. Automatizace prodeje snižuje počet opakujících se úloh a procesů. LiveAgent nabízí funkci e-mailových šablon pro automatizaci prodejních procesů.
Chatovací služby a tiketovací systémy jsou důležitou součástí řízení vztahů se zákazníky a měly by být personalizované. Použití chatbotů s umělou inteligencí pomáhá zvýšit rychlost a účinnost odpovědí na otázky. Live chat může být také využíván pro interní komunikaci a doporučující e-maily jsou užitečné pro B2C marketing. Tiketovací systémy umožňují katalogizaci a centralizaci požadavků zákaznické podpory.