Squarespace integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Abyste aktivovali váš Squarespace plugin, prosím následujte níže uvedený návod.
- Abyste propojili LiveAgent s Squarespace, budete potřebovat Zapier účet. Poté, co jste přihlášeni, prosím klikněte sem.
- Klikněte a propojte tyto aplikace.
- Vyplňte požadovaná pole, například spouštěče a požadované akce.
Co je Squarespace?
Squarespace je soukromá americká společnost se sídlem v New Yorku, která poskytuje software jako službu pro tvorbu webových stránek a hosting. Její zákazníci používají k tvorbě webových stránek předem připravené šablony webových stránek a přetahovací prvky.
Jak je možné službu využít?
LiveAgent vám umožňuje umístittlačítka živého chatu na vaši Squarespace webovou stránku.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání Squarespace?
- 24/7 zákaznická podpora - výběr krásných šablon - uživatelsky-přátelské
Jak můžete propojit SquareSpace s LiveAgent?
Abyste propojili SquareSpace s LiveAgent, použijte následující odkaz. Vyberte preferované spouštěče nebo akce a postupujte podle pokynů nástroje Zapier.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Třetina zákazníků Twitteru se obrátí na společnost prostřednictvím této sociální sítě. Odpověď od zákaznického servisu se očekává do jedné hodiny, ale pouze 3% tweetů o problémech se zákaznickým servisem obsahuje jméno společnosti. Uživatelé sociálních médií stráví na těchto platformách až 145 minut denně a stávají se tedy důležitou součástí obchodní strategie. LiveAgent poskytuje zákaznický servis a posílá přihlašovací údaje na e-mail klienta po registraci.