Nástroj pro chatování

Co je to nástroj pro chatování?

Chatovací nástroje jsou často založeny na prohlížeči a umožňují uživatelům začít chatovat s ostatními uživateli v reálném čase. Umožňují také uživatelům přenášet textové zprávy, obrázky, videa a hypertextové odkazy. Pokročilé webové chatovací nástroje umožňují uživatelům sdílet obrazovky a dokonce i hlasové a video hovory.

Jak můžete používat chatovací nástroj?

Tuny společností využívají na svých webových stránkách nástroje živého chatu, aby byly zákazníkům přístupnější. Přidáním widgetu chatu na své webové stránky bude vaše společnost moci přijímat zpětnou vazbu a dotazy od návštěvníků webových stránek a zákazníků.

Nástroj LiveAgent-chat

Proč byste měli používat nástroj pro live chat?

Využití takového nástroje je nákladově nejefektivnějším způsobem, jak přeměnit návštěvníka webových stránek na platícího zákazníka. Včasným zodpovězením dotazů potenciálního zákazníka výrazně snižujete pravděpodobnost, že přejde ke konkurenci. Kromě toho se jedná o snadný a efektivní způsob kontaktování lidí po celém světě. Vaši zákazníci se mohou nacházet v úplně jiné části světa a snadno vás kontaktovat.

Jaké další funkce mají webové chatovací nástroje?

Kromě přenosu textových zpráv, obrázků, videí a odkazů poskytuje nástroj uživatelům řadu dalších funkcí. Pokročilé nástroje živého chatu, které lze nalézt v softwaru pro služby zákazníkům, umožňují uživatelům využívat formuláře před zahájením chatu, offline formuláře, proaktivní pozvánky k chatu a dokonce sledovat návštěvníky webových stránek.

Využití těchto pokročilých funkcí umožňuje agentům shromažďovat další informace od návštěvníků webových stránek, což jim pomáhá efektivněji odpovídat na dotazy zákazníků.

Funkce live chatu LiveAgent:

  • Současná URL adresa návštěvníka live chatu
  • Dokování okna chatu
  • Maximální délka fronty
  • Proaktivní pozvánky k chatu
  • Historie chatu
  • Online návštěvníci
  • Přehled chatu

Jak můžete vytvořit nástroj pro chatování?

Chcete-li na své webové stránky přidat nástroj pro chat, musíte použít software pro živý chat. LiveAgent obsahuje také živý chat. Stačí si vytvořit účet a projít průvodcem pro začátek. Po seznámení se softwarem si jednoduše přizpůsobte vlastní tlačítko chatu.

Přečtěte si podrobného průvodce vytvořením tlačítka live chatu v aplikaci LiveAgent.

Co je software pro live chat?

Software pro live chat, jako je LiveAgent, je často součástí většího řešení helpdesku, které využívají týmy zákaznických služeb. Software pro živý chat umožňuje chatovat se zákazníky v reálném čase a konvertuje konverzace v chatu na tikety, které jsou uloženy v univerzální schránce.

Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si článek Live Agent – Live Chat Software.

Další základní funkce LiveAgent:

  • Tiketing
  • Pravidla & SLA
  • CRM
  • Předdefinované zprávy & odpovědi
  • Báze znalostí
  • IVR

Dozvědět se více o Funkcích – LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Co je to nástroj pro chatování?

Chatovací nástroje jsou nástroje, které umožňují chatovat s klientem, posílat textové zprávy, obrázky, videa a hypertextové odkazy. Pokročilejší chatovací nástroje umožňují sdílení obrazovky, hlasové a videohovory..

Poskytuje LiveAgent nástroj pro chatování?

LiveAgent poskytuje nástroj pro chat. Jedná se o jeden z nejdůležitějších prvků zákaznického servisu. Umožňuje týmu zákaznického servisu snadno a přímo komunikovat se zákazníky. Kromě zasílání textových zpráv poskytuje mnoho dalších prvků, například možnost zasílání obrázků a videí nebo sdílení obrazovky, což může být užitečné, když je třeba zákazníkovi něco názorně ukázat, aby mu pomohl.

Jaké jsou osvědčené postupy používání chatovacího nástroje?

Díky chatovacímu nástroji můžete rychle komunikovat s klientem. Proto je tak důležité, aby chat probíhal hladce. Díky tomu máme větší šanci, že si zákazník vybere produkt nebo službu naší značky. Funkce, které chat nabízí, je dobré využít v případě, že je problém složitější. Díky možnosti zaslání obrázku, videa nebo sdílení obrazovky může zákazníkovi přímo ukázat, co má dělat. Důležité také je, aby měl zákazník k chatu velmi snadný přístup, aby mohl kontaktovat tým podpory z kterékoli podstránky. Je třeba také pamatovat na personalizaci odpovědí a na důležitost budování vztahu s klientem - a skvělým nástrojem pro budování vztahu je live chat, který funguje v reálném čase.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo