Vanilla Telecoms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vanilla Telecoms Bezpečnostní zásady
Vanilla Telecoms je předním poskytovatelem internetových služeb a dodavatelem vysoce kvalitního SIP na Maltě. Společnost působí od roku 2007 a v průběhu let se velmi rozrostla. Společnost Vanilla Telecoms si cení flexibility, jednoduchosti, péče a spolehlivosti. Jsou také: ” oficiálním distributorem oceňovaných produktů Grandstream.” Společnost LiveAgent navázala partnerství se společností Vanilla Telecoms v oblasti služeb VoIP. Díky tomu mohou nyní zákazníci společnosti LiveAgent snadno připojit své VoIP číslo Vanilla Telecoms ve svém call centru.
Kolik stojí integrace služby Vanilla Telecoms do systému LiveAgent?
Za integraci se neplatí žádný poplatek, protože Vanilla Telecoms je vestavěný LiveAgent.
Průvodce propojením služby Vanilla Telecoms se službou LiveAgent:
1. Získejte číslo VoIP Vanilla Telecoms
2. Přihlaste se do svého účtu LiveAgent
3. Postupujte podle pokynů na snímku obrazovky
4. Vyplňte nezbytné údaje
5. Klikněte na tlačítko Přidat a začněte s používáním
Výhody:
- nízké náklady
- vysoce spolehlivé
- lepší zákazniký zážitek
- zvýšená produktivita
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently Asked Questions
Co je Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms je telekomunikační společnost poskytující také služby VoIP. VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol. To znamená, že můžete volat a přijímat hovory prostřednictvím internetového připojení.
Co je to integrace Vanilla Telecoms?
LiveAgent nabízí zákazníkům možnost připojit svá čísla VoIP prostřednictvím různých poskytovatelů. Jedním z nich je Vanilla Telecoms.
Jaké jsou výhody telefonního čísla VoIP?
VoIP číslo přináší mnoho výhod. Hlavní z nich je dostupnost odkudkoli. Protože můžete používat různá zařízení, můžete být neustále ve spojení. Například váš zákaznický servis může zvýšit svou produktivitu a v konečném důsledku i CX tím, že bude k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
The text discusses LiveAgent, a Swiss Army Knife for customer support that offers various products such as complaint management, email management software, and helpdesk software for startups. It includes contact information for the sales department and offers the option to sign up for a newsletter. The text also details the process of creating an account and accessing the LiveAgent dashboard. The page uses cookies and offers options such as scheduling a one-on-one meeting, a contact form, and live chat.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.