Sipgate integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sipgate je přední evropská telekomunikační společnost od roku 2004. LiveAgent nabízí možnost integrace VoIP čísel do vašeho call centra, a proto spolupracuje se společností Sipgate na vytvoření bezproblémového uživatelského prostředí.
Kolik stojí integrace Sipgate?
Pokud si přejete propojit své číslo VoIP s LiveAgent, nebudou vám účtovány žádné další poplatky.
Jak můžete připojit Sipgate ke službě LiveAgent?
Prvním krokem je kontaktovat společnost Sipgate. Pokud ještě nejste zákazníkem společnosti Sipgate, musíte získat potřebná pověření, například číslo VoIP. Druhým krokem je připojení VoIP čísla Sipgate v LiveAgent, což můžete provést ze svého účtu LiveAgent, protože Sipgate je již součástí LiveAgent. Navigujte podle obrázku obrazovky:
Poté vyhledejte službu Sipgate, přidejte potřebné informace a můžete ihned používat své číslo VoIP.
Výhody používání Sipgate VoIP:
- šetří náklady
- snadná správa on-line
- možnost používat na více zařízeních
- vysoce vylepšený zákaznický zážitek
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Frequently Asked Questions
Co je CTI v call centru?
CTI je zkratka pro Computer Telephony Integration. Tato integrace je určena pro zákaznickou podporu/služby call centra. Obvykle se jedná o integraci, která zvyšuje produktivitu vašich zákaznických zástupců.
Jaký software call centra používají?
V současné době je na trhu spousta možností. Abyste si však mohli vybrat ten správný software pro vaši firmu, musíte si zjistit, jaké jsou ceny, funkce apod. Pokud hledáte balíček, LiveAgent je software pro podporu ticketingu, který zahrnuje: call centrum, live chat, e-mail, sociální média a znalostní databázi. Všechny tikety můžete vyřizovat z jednoho rozhraní. Pokud si stále nejste jisti, vyzkoušejte 14-denní zkušební verzi zdarma ve službě LiveAgent.
Kolik stojí implementace Sipgate?
Za implementaci služby Sipgate v aplikaci LiveAgent se neplatí žádné další poplatky. Stačí mít pouze předplatné služby LiveAgent a Sipgate.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.