Partner
Sipgate je přední evropská telekomunikační společnost od roku 2004. LiveAgent nabízí možnost integrace VoIP čísel do vašeho call centra, a proto spolupracuje se společností Sipgate na vytvoření bezproblémového uživatelského prostředí.


Kolik stojí integrace Sipgate?
Pokud si přejete propojit své číslo VoIP s LiveAgent, nebudou vám účtovány žádné další poplatky.
Jak můžete připojit Sipgate ke službě LiveAgent?
Prvním krokem je kontaktovat společnost Sipgate. Pokud ještě nejste zákazníkem společnosti Sipgate, musíte získat potřebná pověření, například číslo VoIP. Druhým krokem je připojení VoIP čísla Sipgate v LiveAgent, což můžete provést ze svého účtu LiveAgent, protože Sipgate je již součástí LiveAgent. Navigujte podle obrázku obrazovky:

Poté vyhledejte službu Sipgate, přidejte potřebné informace a můžete ihned používat své číslo VoIP.
Výhody používání Sipgate VoIP:
- šetří náklady
- snadná správa on-line
- možnost používat na více zařízeních
- vysoce vylepšený zákaznický zážitek
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Frequently Asked Questions
Co je CTI v call centru?
CTI je zkratka pro Computer Telephony Integration. Tato integrace je určena pro zákaznickou podporu/služby call centra. Obvykle se jedná o integraci, která zvyšuje produktivitu vašich zákaznických zástupců.
Jaký software call centra používají?
V současné době je na trhu spousta možností. Abyste si však mohli vybrat ten správný software pro vaši firmu, musíte si zjistit, jaké jsou ceny, funkce apod. Pokud hledáte balíček, LiveAgent je software pro podporu ticketingu, který zahrnuje: call centrum, live chat, e-mail, sociální média a znalostní databázi. Všechny tikety můžete vyřizovat z jednoho rozhraní. Pokud si stále nejste jisti, vyzkoušejte 14-denní zkušební verzi zdarma ve službě LiveAgent.
Kolik stojí implementace Sipgate?
Za implementaci služby Sipgate v aplikaci LiveAgent se neplatí žádné další poplatky. Stačí mít pouze předplatné služby LiveAgent a Sipgate.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Podrobný přehled funkcí helpdesku
Software LiveAgent nabízí funkce pro správu e-mailů, podporu zákazníků a obecně prořídící funkce. Nabízí také podporu a integraci s různými systémy a portály. Společnost poskytuje také širokou škálu znalostních zdrojů pro výuku a uživatelskou podporu.
Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.
Recenze telefonu Poly CCX 600 VoIP
Vytváříme LiveAgent pro komunikaci s klienty. Po registraci obdržíte přihlašovací údaje a můžete využívat různé komunikační kanály.