Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?
Vytvořte strukturovaný text pomocí CHAT GPT v 5 krocích. Použijte LiveAgent helpdesk software pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Nabízí se různé plány podle velikosti firmy. Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vytvořte bezplatný účet a souhlasíte s využitím cookies.
Poskytujeme moderní tiketovací systém s různými funkcemi a integracemi pro e-mail, živý chat, call centrum a sociální média. Také poskytujeme nepřetržitou podporu a pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Nabízíme širokou škálu nástrojů pro komunikaci se zákazníky a funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s různými sociálními médii. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Vyzkoušejte nyní zdarma.
Přecházíte z Tawk do LiveAgent?
Agent subdomény se nazývá podle názvu společnosti nebo týmu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, jako je tiketing, chatování v reálném čase a integrace s různými sociálními médii. Nabízí také různé plány a možnosti pro podniky různé velikosti.
Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.