IVR a zpětné volání ve službě LiveAgent nabízejí samoobslužné možnosti a snižují dobu čekání při zákaznické podpoře. LiveAgent tak zefektivňuje zákaznickou podporu a integruje se s různými komunikačními kanály. CRM software PipeDrive pomáhá firmám efektivně spravovat prodejní operace a zákaznickou podporu díky integraci s LiveAgent. Integrovaný telefonní systém TeleCube zefektivňuje komunikaci se zákazníky a umožňuje personalizované zkušenosti. LiveAgent je také software pro správu požadavků na podporu pomocí ticketing systému s automatizací a přizpůsobitelným zobrazením tiketů. Nabízí pokročilé funkce, integrace s dalšími nástroji a zefektivňuje zákaznické dotazy.
Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?
Společnost nabízí software zákaznické podpory a telefonní systémy VoIP. Má ocenění a certifikáty. Nabízí 5 snadných kroků k vybudování byznysu s umělou inteligencí.
Přecházíte z Extendu k LiveAgentu?
Software pro správu e-mailů a helpdesk LiveAgent nabízí funkce integrace, alternativy a podporu. Je vhodný pro startupy.
Přecházíte z Aircall na LiveAgent?
Vyberte si jméno LiveAgent subdomény pro svou společnost nebo tým a bezpečně přeneseme vaše data z Aircall do nového LiveAgent účtu.
Přecházíte z TeamSupport do LiveAgent?
Přesun do LiveAgent nabízí zákaznickou podporu s funkcemi jako tiketing, živý chat, call centrum a integracemi s sociálními médii.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech