Milníky

Naše historie

Milníky LiveAgent

2004 Zakladatelé Andrej Harsani a Viktor Zeman se potýkají s problémy s podporou svých zákazníků Post Affiliate Pro. To je přivedlo na myšlenku a začínají tak vyvíjet LiveAgent software pro live chat.

2006 LiveAgent live chat software přichází na trh.

2009 LiveAgent překonává hranici 5 000 placených zákazníků.

2011 LiveAgent je kompletně přestavěn a rozšiřuje své funkce. Vzniká vícekanálový helpdesk software LiveAgent.

2014 Vlastní hostingové plány se přesouvají do cloudu.

2017 LiveAgent otevírá kanceláře v Kyjevě.

2019 LiveAgent otevírá kanceláře v New Yorku.

2020 LiveAgent je podle společností G2 a Capterra uznáván jako nejlepší software pro live chat, bázi znalostí, help desk, ticketing a call centrum.

2021 LiveAgent získal více než 30 000 spokojených zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.