• Šablony
  • E-mailové šablony zpětné vazby

E-mailové šablony zpětné vazby

Zpětná vazba je cennou informací, kterou můžete využít při přijímání důležitých obchodních rozhodnutí. Ať už pochází od vašich zákazníků, zaměstnanců nebo potenciálních zákazníků, zpětná vazba může pomoci měřit spokojenost, trendy nebo chování. Zpětná vazba může také podnikům pomoci udržet si správný směr a poskytnout přehled o tom, jak ostatní vnímají jejich výkon.

Společnosti, které se chtějí odlišit od konkurence, by neměly frázi “odlišit se od konkurence” považovat jen za chytlavou frázi, ale za realistický přístup.

Pokud vytváříte zákaznický portál a chcete uživatelům nabídnout co nejlepší služby, musíte shromažďovat jejich názory a řídit se jimi. Nejlepším způsobem, jak tyto poznatky získat, je poslat zákazníkům e-mail a požádat je o zpětnou vazbu.

Co je to e-mail zpětné vazby?

E-mail se zpětnou vazbou je e-mail, který je zaslán určité skupině příjemců s dotazem na jejich názor na produkt nebo službu. V tomto případě byste e-mail použili k dotazování uživatelů, co si myslí o zákaznickém portálu, který používají. 

Můžete tak učinit různými způsoby:

  • Požádat uživatele, aby odpověděli na e-mail a podělili se o své myšlenky.
  • Odeslat formuláře s otevřenými otázkami nebo s výběrem odpovědí.
  • Zahrnout průzkum podobný NPS se stupnicí od 1 do 5 nebo od 1 do 10. 
  • Požádejte o posouzení určitých funkcí nebo modulů vašeho zákaznického portálu.
šablona e-mailu se zpětnou vazbou
LiveAgent nabízí integraci se službou NiceReply, která umožňuje shromažďovat zpětnou vazbu od zákazníků z e-mailu.

To je jen několik příkladů, jak zákazníkům usnadnit hodnocení zákaznického portálu, který používají.

Je také vhodné nabídnout jim dodatečnou pobídku v podobě slevy nebo poukazu, aby byli více motivováni investovat nějaký čas a poskytnout vám zpětnou vazbu.

Příklady předmětů e-mailů se zpětnou vazbou

  • Rádi bychom znali váš názor na [zákaznický portál]
  • Co si myslíte o [zákaznický portál]?
  • Musíme si promluvit o [zákaznický portál], [jméno]…
  • Zhodnoťte své zkušenosti s [zákaznický portál]
  • Podělte se o svou zpětnou vazbu na [zákaznický portál]
  • Podělte se o své názory na [zákaznický portál]
  • Chceme znát pohled našich uživatelů na [zákaznický portál].
  • Děkujeme, že jste aktivní na [zákaznický portál]. Jak se vám líbí?
  • Jaké jsou vaše zkušenosti s [zákaznický portál]? 
  • Chceme zlepšit [zákaznický portál]. Potřebujeme vaši pomoc!
  • Jak můžeme zlepšit [zákaznický portál]?

Nápady na e-mailovou zpětnou vazbu

Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 1


How did we do?

We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.

We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.

[TAKE OUR SURVEY]

Thank you for your time. We really appreciate it!


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 2


Hello [name],

Thank you for giving [customer portal] a try!

We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.

We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.

Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 3


Hi [name],

Thanks for registering and actively using [customer portal].

I wanted to reach out personally and ask for your opinion.

What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)

We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.

Share your review here [link]

Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 4


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 5


Hi [name],
Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Thanks,

– The [customer portal] team


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 6


Dear [name],

As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 7


Hi [username],
Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 8


We value your feedback.
Help us improve our [customer portal] by answering a few quick questions.

A thank you gift awaits you afterward!

Start here


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 9


Hello from [customer portal]!

We hope you’re having a nice day.

You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.

If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.

Our short survey takes about [x] minutes:

Share your feedback

Thanks for your help!

Cheers,
The [customer portal] team at [company]

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

Kdy byste měli poslat e-mail s žádostí o zpětnou vazbu?

Záleží na tom, jak zákazníci používají váš zákaznický portál. Nečekejte však příliš dlouho, než se uživatelů zeptáte na jejich názor. Pokud budete čekat příliš dlouho, uživatel si nebude schopen vybavit své první zkušenosti a dojmy, a nebude tak schopen poskytnout přesnou zpětnou vazbu.

Doporučujeme, abyste e-mail se zpětnou vazbou odeslali nejpozději do 10 dnů poté, co zákazník začal používat zákaznický portál.

Jak dlouhý by měl být e-mail s žádostí o zpětnou vazbu?

Dvě následné zprávy zaslané během jednoho týdne jsou více než v pořádku. Nezapomínejte však na to, abyste nebyli příliš vlezlí a sledovali reakce příjemců. Pokud vás požádají, abyste jim zprávy přestali posílat, prostě to udělejte.

Nic neprodáváte, žádáte o laskavost. Jde o dobrou vůli zákazníka, který stráví několik minut sdílením svých názorů na zkušenosti s vaší společností, proto na to myslete.

Jak dlouhý by měl být e-mail s žádostí o zpětnou vazbu?

Váš e-mail by měl být krátký, srozumitelný a rozdělený na malé části. Neexistuje žádné obecné pravidlo, ale nepište zprávu delší než 130 slov.

Nezapomeňte, že v dnešní době lidé stráví přelétnutím e-mailů pouhé sekundy a vybírají si obecná klíčová slova a témata. Musíte co nejdříve přejít přímo k věci a být opravdu přesvědčiví, abyste je přiměli sdílet svou zpětnou vazbu.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.