• Šablony
  • Šablony průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji v e-commerce

Šablony průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji v e-commerce

Ačkoli to zní jako samozřejmost, někdy je snadné zapomenout, že zákazníci jsou základem každého podnikání. Proto je nesmírně důležité zůstat s nimi v kontaktu – vědět, jak se cítí, co si myslí a čeho si na vašich produktech nebo službách cení. Znalost těchto informací vám pomůže zlepšit vaši nabídku a dlouhodobě zvýšit loajalitu zákazníků. Rozesílání průzkumů spokojenosti zákazníků by proto mělo být pravidelnou marketingovou aktivitou, zejména pokud působíte na trhu nebo v odvětví, kde je konkurence různorodá.

Všichni jsme se někdy setkali s průzkumem spokojenosti zákazníků, i když je méně častý, než si možná myslíme. Proč tomu tak je? Protože většina průzkumů, které společnosti provádějí, se nezaměřuje na uživatelské zkušenosti související s jejich produkty nebo službami, ale spíše na získání údajů nebo čísel o vnímání zákazníků a image značky. Naštěstí se tento přístup postupně mění a nyní je na čase, abyste naskočili do rozjetého vlaku i vy. Pojďme se seznámit s průzkumy spokojenosti a podívat se, jak je můžete využít v marketingové komunikaci svého e-shopu.

Co je to průzkum spokojenosti zákazníků po prodeji?

Při podnikání je zásadní provádět průzkum. Výzkum má mnoho podob, včetně analýzy trhu, průzkumu dodavatelů, dlouhodobých otázek nebo cílových skupin, které mohou ukázat, jaká je vaše cílová skupina, její demografické údaje, ekonomická situace a zájmy. Protože se však profily zákazníků neustále mění, měl by být výzkum průběžným procesem. Pravidelným obnovováním výzkumného úsilí se vaše společnost bude moci rozvíjet, vyvíjet a stát se dlouhodobě ještě spolehlivějším partnerem pro své zákazníky. Jak tedy můžete shromáždit co nejvíce dat? Prostřednictvím průzkumů spokojenosti!

customer-survey-metrics-to-track-satisfaction-Nicereply
Použijte naši integraci s aplikací Nicereply a vložte průzkumy spokojenosti přímo do e-mailů.

Průzkumy spokojenosti jsou souborem otázek, jejichž cílem je shromáždit kvantitativní i kvalitativní údaje, které vám umožní definovat a změřit, jak jsou zákazníci spokojeni s produktem, službou nebo dokonce s nákupním procesem. Vzhledem ke svému zaměření by tyto průzkumy měly být zasílány zákazníkům po provedení transakce, návštěvě internetového obchodu nebo interakci s vaší společností.

customer-survey-rate-agents-Nicereply
Vložený průzkum spokojenosti v e-mailu od LiveAgent

Už se vám někdy stalo, že jste nakoupili v kamenném obchodě nebo šli do kina a pak jste obdrželi dotazník s dotazem na vaše zkušenosti? Přesně takový je průzkum spokojenosti zákazníků. Ačkoli se mohou zdát podobné jiným průzkumům, položené otázky závisí na cíli, který se snaží naplnit. 

Abychom vám usnadnili zjišťování spokojenosti vašich zákazníků, vytvořili jsme několik šablon průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji, které můžete použít. Prohlédněte si níže uvedené šablony, neváhejte je zkopírovat a vložit a pak začněte měřit spokojenost svých zákazníků.

Předmět průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji v e-commerce

  • Děkujeme, že jste nakoupili v [název internetového obchodu] – řekněte nám, co si myslíte.
  • Jsme tu, abychom se zeptali na váš názor
  • Budeme rádi, když nám odpovíte
  • Podělte se o svůj názor na [produkt/službu]
  • Váš názor pro nás hodně znamená – dejte nám prosím vědět, co si myslíte o [název internetového obchodu]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Šablony průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji v e-commerce

Šablona průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji #1


Hello [name],

We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.

To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.

[Button: Fill out the survey]

We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.

Thank you!

The [online store’s name] Team

Šablona průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji #2


Hi [name],

Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.

That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.

Question 1
Question 2
Question 3…

After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].

Can’t wait to hear back from you!

Best,
The customer Satisfaction Team at [company]

Šablona průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji #3


Hey [name],

How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?

Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:

😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent

Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].

We value your feedback!
[online store’s name]

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Měl/a bych po každém nákupu poslat e-mail s průzkumem spokojenosti zákazníků?

Na tuto otázku vlastně neexistuje jednoznačná odpověď. Po každém nákupu můžete stejnému zákazníkovi poslat dotazník spokojenosti po prodeji. Pokud však váš obchodní model zahrnuje časté nákupy nebo existují segmenty zákazníků, kteří u vás nakupují pravidelně, pak není nejlepší nápad rozesílat průzkumy spokojenosti po každé objednávce. Představte si, že byste několikrát týdně dostávali úplně stejný e-mail od jedné společnosti. Byli byste z toho frustrovaní, že?

Jak často mám posílat e-maily s průzkumem spokojenosti zákazníků po prodeji?

Pokud mají vaši zákazníci tendenci nakupovat vaše produkty jednou nebo dvakrát měsíčně, můžete po každém nákupu rozesílat poprodejní průzkumy. Pokud máte častější kupující, můžete si nastavit jednoduché pravidlo, že například po každém druhém, třetím nebo čtvrtém nákupu budete rozesílat průzkum spokojenosti zákazníků v závislosti na objemu prodeje vašeho elektronického obchodu.

Měli byste za vyplnění průzkumu spokojenosti zákazníků něco nabídnout?

Je zcela běžné odměňovat zákazníky za jejich pomoc. Vaši zákazníci nemusí trávit svůj čas odpovídáním na vaše otázky – jste to vy, kdo profituje ze shromážděných dat. Proto je hezkým gestem nabídnout zákazníkům něco na oplátku. Můžete jim poskytnout slevový kód na příští nákup, nabídnout dopravu zdarma nebo informovat věrné zákazníky o sezónních slevách dříve než zbytek vaší databáze atd.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.