Uvítací e-maily jsou důležitým krokem v budování vztahů s novými a potenciálními zákazníky. Zde najdete šablony pro efektivní uvítání nových uživatelů.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Uvítací e-maily jsou jedním z nejdůležitějších kroků při budování dlouhodobých vztahů s novými zákazníky nebo potenciálními zákazníky, kteří se právě rozhodli pro vaši firmu. Dojem, který vaše uvítací/představovací zpráva zanechá, má obrovský vliv na úspěch vašeho celkového e-mailového marketingového úsilí. Výzkumy však ukazují, že pouze 57,7 % značek posílá uvítací e-maily svým nově přihlášeným uživatelům.
Uvítací nebo úvodní e-mail je první e-mail, který vaši odběratelé, zákazníci nebo klienti obdrží hned po první interakci s vaší firmou. Může sloužit různým účelům, například představit zákazníkům vaši značku/produkt/službu, povzbudit k dalším krokům nebo jednoduše ujistit zákazníka o jeho volbě. Sílu uvítacího e-mailu, který podporuje zapojení uživatelů a buduje větší loajalitu ke značce, byste neměli podceňovat. Studie totiž naznačují, že:
74 % lidí očekává, že ihned po přihlášení do vašeho seznamu obdrží uvítací e-mail. | Odběratelé, kteří obdrží uvítací e-mail, projevují o 33 % větší zájem o značku. | Průměrná míra otevření uvítacích e-mailů je 50 %, což je o 86 % efektivnější než newslettery. |
Uvítací e-maily generují 4x více otevření a 5x více kliknutí než běžné e-mailové marketingové kampaně. | Konverzní poměr uvítacích e-mailů je 0,94 % oproti 0,10 % u typického e-mailu. | Uvítací e-maily generují v průměru až o 320 % vyšší příjmy na jeden e-mail než jiné propagační e-maily. |
Vzhledem k tomu, že samotný předmět e-mailu rozhoduje o tom, zda si 47 % lidí váš e-mail přečte, nebo ne, je správný předmět základem dobrého úvodního e-mailu. Zde je několik osvědčených předmětů uvítacích e-mailů, které můžete přizpůsobit své značce a ihned použít:
Profesionální úvodní e-mail / uvítací e-mail pro nové zákazníky nebo odběratele může obsahovat následující klíčové prvky:
Podívejte se na tyto šablony uvítacích e-mailů, které můžete použít ve své obchodní komunikaci.
Šablona uvítacího e-mailu pro nové odběratele
Vítejte v šabloně zkušebního e-mailu
Šablona uvítacího e-mailu zaměřená na produkt
Šablona uvítacího e-mailu pro nové zákazníky
Představovací e-mail nového zaměstnance kolegům
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Uvítací e-mail byste měli odeslat hned poté, co si uživatel vytvoří účet na zákaznickém portálu. Nenechte je čekat příliš dlouho, protože pokud zprávu neobdrží do několika minut, mohou si myslet, že se něco pokazilo.
Uvítací e-mail by měl být krátký, ale může fungovat i jako zpráva, která uživateli usnadní navigaci po portálu. Proto do něj můžete zahrnout několik (maximálně 3) odkazů vedoucích například do sekce nejčastějších dotazů, základních příruček nebo slovníčku pojmů.
Rozesílání jednoduchých automatických e-mailů v roce 2021 není nejlepší nápad. Zkuste své kontakty segmentovat a uvést některé jedinečné informace týkající se příjemců. Použijte personalizační tokeny, abyste zmínili typ jejich předplatného, společné bolestivé body nebo datum, kdy nastoupili do vaší společnosti.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.
20 nejlepších softwarů pro fórum
Vývojáři softwaru stále zdokonalují platformy pro fóra, která pomáhají firmám vytvářet komunity, zlepšit zákaznickou podporu a přilákat nové zákazníky.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.