• Šablony
  • Šablony uvítacích e-mailů

Šablony uvítacích e-mailů

Uvítací e-maily jsou jedním z nejdůležitějších kroků při budování dlouhodobých vztahů s novými zákazníky nebo potenciálními zákazníky, kteří se právě rozhodli pro vaši firmu. Dojem, který vaše uvítací/představovací zpráva zanechá, má obrovský vliv na úspěch vašeho celkového e-mailového marketingového úsilí. Výzkumy však ukazují, že pouze 57,7 % značek posílá uvítací e-maily svým nově přihlášeným uživatelům.

Co je to uvítací/představovací e-mail?

Uvítací nebo úvodní e-mail je první e-mail, který vaši odběratelé, zákazníci nebo klienti obdrží hned po první interakci s vaší firmou. Může sloužit různým účelům, například představit zákazníkům vaši značku/produkt/službu, povzbudit k dalším krokům nebo jednoduše ujistit zákazníka o jeho volbě. Sílu uvítacího e-mailu, který podporuje zapojení uživatelů a buduje větší loajalitu ke značce, byste neměli podceňovat. Studie totiž naznačují, že:

74 % lidí očekává, že ihned po přihlášení do vašeho seznamu obdrží uvítací e-mail.

Odběratelé, kteří obdrží uvítací e-mail, projevují o 33 % větší zájem o značku.

Průměrná míra otevření uvítacích e-mailů je 50 %, což je o 86 % efektivnější než newslettery.

Uvítací e-maily generují 4x více otevření a 5x více kliknutí než běžné e-mailové marketingové kampaně.

Konverzní poměr uvítacích e-mailů je 0,94 % oproti 0,10 % u typického e-mailu.

Uvítací e-maily generují v průměru až o 320 % vyšší příjmy na jeden e-mail než jiné propagační e-maily.

Šablona uvítacího e-mailu při nástupu do služby LiveAgent
Příklad uvítacího e-mailu

20 příkladů předmětů uvítacích e-mailů / úvodních e-mailů

Vzhledem k tomu, že samotný předmět e-mailu rozhoduje o tom, zda si 47 % lidí váš e-mail přečte, nebo ne, je správný předmět základem dobrého úvodního e-mailu. Zde je několik osvědčených předmětů uvítacích e-mailů, které můžete přizpůsobit své značce a ihned použít:

  1. Rádi vás vidíme na palubě! Zde je návod, jak začít
  2. [JMÉNO], jsme rádi, že jste tady!
  3. Zajímá vás, jak [PRODUKT] funguje?
  4. Vítejte ve [ZNAČKA]! Užitečné odkazy, které vám pomohou začít
  5. Vítejte ve [ZNAČKA]! Užijte si slevu 10 dolarů z první objednávky
  6. Vítejte! Zde je váš slevový kód
  7. Vítejte ve [ZNAČCE]! Důležité další kroky
  8. Vítejte na palubě! Tady je to, co bude následovat
  9. Vítejte ve [ZNAČKA]! Chovejte se jako doma
  10. Jste připraveni se posunout na vyšší úroveň? Vítejte ve [ZNAČKA]!
  11. Je to oficiální, jste na seznamu!
  12. Vítejte ve [ZNAČKA]! Poznejme se navzájem
  13. Jsme rádi, že jste na seznamu! Pojďme se do toho ponořit 
  14. Vítejte! Jak Vám může [VÝROBEK] více pomoci?
  15. Teď, když jste tady, můžeme začít!
  16. Vaše cesta [ZNAČKA] začíná nyní 
  17. Těšíme se na vás, [JMÉNO]!
  18. Je to oficiální, jste na seznamu!
  19. Dobré rozhodnutí. Vítejte v naší rodině! 😊
  20. Vítejte v [ZNAČKA], nakupujte nyní ♥

5 příkladů šablon uvítacích e-mailů

Profesionální úvodní e-mail / uvítací e-mail pro nové zákazníky nebo odběratele může obsahovat následující klíčové prvky:

  • Vyjádření uznání za registraci nebo za to, že jste se stali zákazníkem
  • Zopakování hodnotové propozice vaší značky/produktu/služby
  • Zdůraznění dalších kroků onboardingu
  • Uvádění užitečných zdrojů a průvodců s výzvou k akci
  • Vysvětlení, co můžete očekávat od svých dalších e-mailů
  • Povzbuzování zákazníků k další spolupráci v případě, že mají dotazy nebo potřebují pomoc.
  • Poskytnutí vašich kontaktních údajů odkazy na stránky sociálních médií

Podívejte se na tyto šablony uvítacích e-mailů, které můžete použít ve své obchodní komunikaci.

Šablona uvítacího e-mailu pro nové odběratele


Hi [NAME],
Thanks for signing up for our newsletter! You’re joining an amazing community of beauty lovers. From now on you’ll enjoy:
Exciting new product announcementsSpecial offers and exclusive dealsOur unique take on the latest beauty trends
As promised, here is your 10% off your first purchase. Simply use this discount code at the checkout: [CODE]
While you wait for the next issue, check out some of our most popular blog posts:
[LINK 1][LINK 2][LINK 3]
Want more? Follow us on social media and get your daily dose of advice, behind-the-scenes looks and beauty inspiration:
Like us on Facebook / Follow us on Instagram
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Vítejte v šabloně zkušebního e-mailu


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE]! Your 15-day free Trial starts today.
What happens next? Keep an eye on your inbox as we’ll be sending you the best tips for [PRODUCT/ SERVICE] to make sure you get the most out of it.
Want to get things done faster? Choose a plan below:
[plan details or a link]
If you’re interested in learning more about [PRODUCT/ SERVICE] or need help deciding on the best plan for your business, feel free to contact our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.
Have an awesome day,
[YOUR SIGNATURE]

Šablona uvítacího e-mailu zaměřená na produkt


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE] – we’re excited to have you on board and we’d love to say thank you on behalf of our whole company for chosing us. We believe our [PRODUCT/ SERVICE] will help you [summary of key product/ service benefits].
To ensure you gain the very best out of our product/ service, we’ve put together some of the most helpful guides:
This video [LINK] walks you through setting up your [PRODUCT] for the first time. Our FAQ [LINK] is a great place to find the answers to common questions you might have as a new customer. The knowledge base [LINK] has the answers to all of your tech related questions. Our blog [LINK] has some great tips and best practices on how you can use and benefit from [PRODUCT].
Have any questions or need more information? Just shoot us an email! We’re always here to help. Feel free to hit us up on Facebook (link) or Twitter (link), if you want a fast response, too.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]

Šablona uvítacího e-mailu pro nové zákazníky


Hi [NAME],
Thanks for signing up with us to use [PRODUCT]. My name is [YOUR NAME], and I’m your point-of-contact for getting up-and-running using the tool. Over the next few weeks, I’ll be sending you a few more emails to help you gain maximum value from [PRODUCT].
For the start, you might find these resources helpful for getting going:
[SETUP GUIDE][HOW-TO VIDEOS][COMPANY BLOG]
If you have any difficulties with setting up the tool, we can schedule an onboarding call for next week, and I can walk you through it. In the meantime, be sure to complete your profile and add your [CUSTOMER PREFERENCES] so we can send you other content that will help you get started.
If you ever have questions, run into problems, consider an upgrade or anything at all, don’t hesitate to reach out to us via phone [NUMBER], email [ADDRESS], or live chat [CLICK-TO-CHAT], or you can connect with me directly using the contact information below.
Looking forward to hearing from you soon!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Představovací e-mail nového zaměstnance kolegům


Hi all,
I am very pleased to announce that our team is growing! I’d like to introduce [EMPLOEE NAME] who will start working for our company’s customer service department on [DATE].
As a customer service manager, [NAME] will be responsible for [information about what an employee will be doing]. She will also work closely with the marketing and sales teams. [NAME] has worked in customer service with two different companies before working with us and she can bring over 10 years of experience to the table.
Please join me in welcoming our new team member and make sure to stop by her workspace to introduce yourselves!
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]

Šablona uvítacího e-mailu – Často kladené otázky

Kdy mám poslat uvítací e-mail?

Doba vyřešení

Uvítací e-mail byste měli odeslat hned poté, co si uživatel vytvoří účet na zákaznickém portálu. Nenechte je čekat příliš dlouho, protože pokud zprávu neobdrží do několika minut, mohou si myslet, že se něco pokazilo. 

Měl bych do uvítacího e-mailu zahrnout nějaké konkrétní odkazy?

Integrace

Uvítací e-mail by měl být krátký, ale může fungovat i jako zpráva, která uživateli usnadní navigaci po portálu.

Proto můžete uvést několik (maximálně 3, pokud nechcete, aby byl příjemce zmaten) odkazů vedoucích například do sekce nejčastějších dotazů, základních příruček nebo slovníčku pojmů.

Je nejlepší přizpůsobit uvítací e-maily podle typu zákazníka?

Značení Liguid

Rozesílání jednoduchých automatických e-mailů v roce 2021 není nejlepší nápad. Zkuste své kontakty segmentovat a uvést některé jedinečné informace týkající se příjemců. Použijte personalizační tokeny, abyste zmínili typ jejich předplatného, společné bolestivé body nebo datum, kdy nastoupili do vaší společnosti.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Otázka”, “name”: “Kdy mám poslat uvítací e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Uvítací e-mail byste měli odeslat hned poté, co si uživatel vytvoří účet na zákaznickém portálu. Nenechte je čekat příliš dlouho, protože pokud zprávu neobdrží do několika minut, mohou si myslet, že se něco pokazilo.” } }, { “@type”: “Otázka”, “name”: “Měl bych do uvítacího e-mailu zahrnout nějaké konkrétní odkazy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Uvítací e-mail by měl být krátký, ale může fungovat i jako zpráva, která uživateli usnadní navigaci po portálu. Proto do něj můžete zahrnout několik (maximálně 3) odkazů vedoucích například do sekce nejčastějších dotazů, základních příruček nebo slovníčku pojmů.” } }, { “@type”: “Otázka”, “name”: “Je nejlepší přizpůsobit uvítací e-maily podle typu zákazníka?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Rozesílání jednoduchých automatických e-mailů v roce 2021 není nejlepší nápad. Zkuste své kontakty segmentovat a uvést některé jedinečné informace týkající se příjemců. Použijte personalizační tokeny, abyste zmínili typ jejich předplatného, společné bolestivé body nebo datum, kdy se připojili k vaší společnosti.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.