Co je zkušební verze?
Bezplatná zkušební verze je produkt nebo služba nabízená zákazníkovi na omezenou dobu bez jakýchkoli podmínek. Doba odběru zdarma nabízí exkluzivní pohled a okamžitý přístup k oblíbeným službám LiveAgent, takže můžete zjistit, jak tento nástroj může pomoci rozvoji vašeho podnikání.
S LiveAgent desktop softwarem, pro spuštění bezplatné zkušební verze nemusíte zadávat údaje o své kreditní kartě. Potřebujete pouze prohlížeč a připojení k internetu. Nyní jste připraveni začít zkoumat rozmanité možnosti, které tento nástroj nabízí.
Zkušební verze vám umožňuje používat všechny dostupné funkce. Jelikož je zdarma a bez závazků, můžete jej kdykoli zrušit. Pokud se rozhodnete využívat další funkce, můžete přejít na plnou verzi.
![LiveAgent stránka s funkcemi](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/707f30a3936c080baedf82c048517aaa/image-4-15-1024x605.png)
K čemu se používá zkušební verze?
Před zaplacením plného plánu předplatného můžete využít bezplatné období předplatného, abyste plně pochopili, jak tento cloudový software funguje.
Pokud hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou zkušenost, můžete si funkce a pokročilé nástroje LiveAgentu vyzkoušet na 30 dní zdarma. Jakmile se naučíte zákoutí prostředí pro spolupráci, můžete zlepšit vaše vztahy se zákazníky a zlepšit jejich digitální zážitek.
Během používání zkušební verze se seznámíte s hlavními funkcemi, které služba nabízí:
- Tiketingový systém
- CRM
- Automatická distribuce tiketů
- Hybridní tok tiketů
- Integrace sociálních médií
- Nahrávání hovorů a hlasových zpráv
- Extra cloudové uložiště
- Analytika pro týmy
Díky tomu se můžete rozhodnout, zda chcete investovat do plné verze.
Discover LiveAgent's features
Improve your customer service and help your agents achieve higher productivity with LiveAgent. Curious about all the opportunities?
Jak můžu získat zkušební verzi?
Je třeba provést pouze dva jednoduché kroky:
Před přihlášením k bezplatnému zkušebnímu období předplatného cloudové služby LiveAgent zkontrolujte svůj počítač a požadavky pro desktop nebo také spolehlivé internetové připojení.
![](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/b3dfd5a022cd51c7a3f9dbf61024f979/LiveAgent-trial-account-1024x586.png)
Pokračujte kliknutím na zkušební verzi – odkaz pro stažení. Zadejte požadované informace, jako je vaše celé jméno, e-mailová adresa a název vaší společnosti. Software LiveAgent pro stolní počítače automaticky nainstaluje klienta.
Jsou zkušební verze skutečně zdarma?
Ano, službu LiveAgent si můžete vyzkoušet na 30 dní zcela zdarma bez jakýchkoli budoucích poplatků.
Software LiveAgent pro stolní počítače umožňuje uživatelům přístup k jeho hlavním funkcím zdarma, pokud se přihlásí k pilotní verzi. To je bez skrytých nákladů, na které byste museli narazit při testování platformy a analytiky.
Během zkušebního období se můžete začít učit o různých dalších funkcích a nástrojích pro spolupráci. Jak například vytvořit vlastní role pro vaše agenty nebo jak nastavit vaše call centrum. To výrazně zlepší zákaznickou zkušenost při řešení potenciálních problémů.
![liveagent nastavení hovoru](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/a5e33ea7683551453c5c868176746d13/liveagent-call-settings.png)
LiveAgent ve svých postupech seznamuje klienty se všemi možnostmi, které tato platforma nabízí, a to ještě předtím, než za to něco požaduje.
Co se stane, až skončí zkušební verze zdarma?
Po 30 dnech testování bezplatného balíčku se můžete rozhodnout, zda je pro vás a vaši firmu služba, jako je software LiveAgent, tou správnou volbou.
Můžete si vybrat z našich čtyřech plánů předplatného, které LiveAgent nabízí:
- Použití zdarma
- Small
- Medium
- Large
![Ceník LiveAgent](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/704ded43dd7c4e8f8e2ffe19caa71f78/liveagent-new-pricing-1024x1010.jpg)
Každý balíček nabízí jedinečnou sadu funkcí a integrovaných nástrojů dostupných online. K dispozici je však bezplatná možnost, která umožňuje získat kompletní přístup ke všem funkcím dostupným v LiveAgent,nejlepší možností je all-inclusive balíček.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently Asked Questions
Co je zkušební verze?
Bezplatná zkušební verze je časový úsek, ve kterém si můžete vyzkoušet všechny dostupné funkce před zakoupením některého z placených balíčků. LiveAgent vám poskytuje 14denní bezplatnou zkušební dobu, než se rozhodnete, zda chcete jeho služby pro své podnikání využívat.
Co zvládá zkušební verze?
Při registraci do bezplatné zkušební verze desktopového softwaru LiveAgent získáte přehled o fungování cloudu. Naučí vás, jak můžete vylepšit své podnikání a systém zákaznické podpory. Zjistíte zde, jak využít všechny jeho dostupné funkce, které vám pomohou organizovat e-mailovou komunikaci, efektivně řešit tikety a poskytovat lepší zákaznickou zkušenost.
Jak můžu získat zkušební verzi?
Registrace k testování softwaru LiveAgent pro stolní počítače je poměrně jednoduchá. Můžete si stáhnout bezplatnou zkušební verzi softwaru, která vás přesměruje na jednoduchý registrační formulář. V něm uvedete své základní údaje, jako je celé jméno, firemní e-mail a název společnosti.
Je zkušební verze skutečně zdarma?
Při registraci do bezplatné zkušební verze softwaru LiveAgent pro stolní počítače si můžete být jisti, že nenarazíte na žádné skryté poplatky a limity používání. Nebudete muset zadávat údaje o své kreditní kartě a nehrozí, že by vám během 14denní zkušební doby byly účtovány poplatky. Kdykoli v průběhu bezplatné zkušební doby ji můžete zrušit a navíc vám na všechny dotazy odpoví tým zákaznické podpory, který je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Co se stane poté, co vyprší zkušební období zdarma?
Po uplynutí 14denní zkušební doby bude software LiveAgent pro stolní počítače nabízet čtyři různé balíčky. Každý z nich má své vlastní funkce a omezení použití. Pokud se rozhodnete, že vám platforma vyhovuje, můžete ji začít naplno využívat a bez dalších otázek zvýšit spokojenost svého týmu zákazníků a klientů.
Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům
Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.
Zákaznický servis kontrolní seznam kvality volání
Přizpůsobte své komunikaci každému zákazníkovi, poskytujte všechny informace a po hovoru pošlete osobní následnou zprávu. Uzavřete tiket a požádejte o zpětnou vazbu.
LiveAgent nabízí kompletní řešení pro call centra, včetně software kontaktního centra, samoobslužné možnosti pro zákazníky a sledování metrik. Moderní agenti call center musí být schopni efektivní práce s počítači a softwarem a mít stanovené postupy pro poskytování nejlepší zákaznické služby. LiveAgent má také partnerský program a nabízí akademii a šablony.
Průzkum je klíčem k podpoře zákazníků. Statistiky zákaznické podpory a hlavní oblasti výzkumu jsou důležité pro vaši firmu. Podívejte se na klíčové statistiky zákaznického servisu, statistiky o zákaznických kanálech a obchodní dopad služeb zákazníkům. Učte se z výzkumů expertů, jako je průměrná čistá FCR pro servisní pracoviště na celém světě a potřeba více systémů agentům živého chatu k získání informací.