Vyrazte na prohlídku
v LiveAgent

Prozkoumejte a zjistěte, co dělá LiveAgent tím správným helpdesk softwarem pro vaši firmu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadována kreditní karta    
  • ✓ Zrušte kdykoli
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Lepší zákaznická zkušenost se službou LiveAgent

Služba LiveAgent vám pomůže budovat lepší vztahy se zákazníky a pomůže vašemu týmu zákaznických služeb poskytovat celkově lepší služby ve všech ohledech. Zlepšete dobu vyřizování dotazů a zajistěte lepší konverzaci se zákazníky, aniž byste museli vyčerpat svou kreditní kartu na maximum.

LiveAgent nabízí vícekanálovou sadu nástrojů, která vám pomůže poskytovat podporu prostřednictvím všech oblíbených kanálů zákaznického servisu. Využijte více než 130 funkcí a více než 200 integrací, které vám pomohou na každém kroku. Začněte s naší bezplatnou 14denní zkušební verzí a začněte zlepšovat komunikaci se zákazníky ještě dnes!

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Všechny kanály podpory pod jednou střechou

LiveAgent dokáže efektivně spravovat veškerou komunikaci se zákazníky vašeho startupu.

LiveAgent - multichannel help desk
LiveAgent multichannel help desk software

Prozkoumejte naši širokou nabídku nástrojů a funkcí.

Zjistěte, jak vám naše sada nástrojů může pomoci zlepšit vaše komunikační schopnosti.

LiveAgent's help desk tour

Helpdesk software

LiveAgent má vše, co moderní help desk potřebuje. Náš nejmodernější software je plný funkcí pro zvýšení efektivity, které vám pomohou změnit stav každého tiketu z otevřeného na vyřešený během okamžiku.

Objevte řešení helpdesku

Ticketing 

LiveAgent se opírá o nejmodernější systém ticketingu, který dokáže spravovat a organizovat komunikaci se zákazníky.

Objevte ticketing

Sociální média

Poskytněte pohodlnou podporu a vyřizujte požadavky pomocí Facebooku, Twitteru, Instagramu, Viberu a WhatsAppu.

Objevte sociální sítě

LiveAgent's live chat

Live chat

Jeden z nejrychlejších dostupných živých chatů je vybaven funkcemi, které vám pomohou prodat více a rychleji odpovídat.

Objevte live chat

Znalostní báze

Vytvořte zákaznický portál se znalostní databází plnou užitečných článků, průvodců, fór nebo dokonce odpovědí na nejčastější dotazy.

Objevte znalostní bázi

LiveAgent's call center tour

Call centrum

Call centrum LiveAgent zvládá příchozí i odchozí hovory a je vybaveno funkcemi, jako je IVR a zpětné volání.

Objevte call centrum

LiveAgent se hodí do jakéhokoli typu podnikání

Nástroje a funkce LiveAgent jsou vhodné pro použití v mnoha typech podniků v jakémkoli odvětví.

Řešení pro podnikání

Služba LiveAgent je vhodná pro jakýkoli obor a typ podnikání. Zjistěte, co umí pro různé typy podniků a jak vám může pomoci se zlepšováním.

Řešenípro odvětví

Pokud hledáte správný systém helpdesku pro svůj startup, jste na správném místě. Podívejte se, proč byste si měli vybrat LiveAgent.

Případy použití

LiveAgent přináší pozitivní změny mnoha společnostem po celém světě. Přečtěte si příběhy našich zákazníků a podívejte se, jak se díky LiveAgent zlepšilo jejich podnikání.

Přes 190integrací s CMS a platebními branamidíky službě LiveAgent

Integrovat, automatizovat, inovovat

Naučte se více díky službě LiveAgent

LiveAgent je víc než jen software. Pomáháme firmám učit se a poskytujeme řešení pro týmy zákaznické podpory zdarma.

Příběh společnosti LiveAgent

Zjistěte více o týmu, který stojí za helpdesk softwarem LiveAgent a o našem úspěchu.

O nás

Tým LiveAgent

Náš tým se věnuje vytváření cenově dostupného a efektivního softwaru helpdesku pro jakýkoli typ podniku. Jsme přesvědčeni, že poskytování vynikajících služeb zákazníkům by mělo být standardem bez ohledu na velikost firmy nebo její specializace. Ve společnosti LiveAgent se snažíme naše řešení inovovat a vyvíjet. Snažíme se pomáhat týmům zákaznické podpory po celém světě odvádět co nejlepší práci a vytvářet spokojené zákazníky.

Ocenění

Náš úspěch

Všichni členové našeho týmu jsou hrdí na to, že se náš produkt každý rok zlepšuje, a všichni se snaží uspět. LiveAgent získal řadu ocenění od nejpopulárnějších webových stránek s recenzemi softwaru v mnoha kategoriích. Stali jsme se jedním z lídrů v oboru a postupnými vítězi několika kategorií ocenění.

  • Vítěz mnoha ocenění od populárních recenzních webů
  • Vítěz ocenění Nejrychlejší implementační software

Dlouhodobé výhody

Proč firmy
věří službě LiveAgent

Službu LiveAgent používají oddělení služeb zákazníkům po celém světě. Zlepšete svůj helpdesk díky rychlému poskytování služeb, bezproblémové komunikaci prostřednictvím více kanálů a dalším možnostem.

Výhody pro firmy

  • Prodloužená doba odezvy
  • Vícekanálová komunikace
  • Automatizace a organizační funkce
  • Snadnější pracovní postupy díky funkcím a integracím

Pozitivní vliv

  • Spokojení a šťastnější zákazníci
  • Lepší hodnocení zákazníků
  • Větší loajalita zákazníků
  • Rychlejší komunikace a spokojenost

Více než 30 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.

“Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent zvýšit vaši zákaznickou podporu.”

Transparentní a férové ceny

Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky, pouze měsíční fakturace. Plně transparentní ceny, účtované každý měsíc pouze za skutečné využití. Vyberte si ten správný tarif a začněte poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Často kladené otázky

Co je LiveAgent?

LiveAgent je oceňovaný vícekanálový software pro help desk s nejmodernějším systémem ticketingu. Nabízí širokou škálu funkcí, velké množství integrací a dokáže zpracovat všechny důležité kanály komunikace se zákazníky a sjednotit je na jednom místě.

Jak můžete LiveAgent používat?

Pomocí LiveAgent můžete zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím e-mailu, živého chatu, hovorů, zákaznického portálu se znalostní databází a sociálních médií s aplikacemi pro zasílání zpráv - Facebook, Twitter, Instagram, Viber a nově přidaný WhatsApp.

Jak často dostává LiveAgent aktualizace?

LiveAgent dostává pravidelné aktualizace na nové verze zhruba jednou měsíčně, ale drobné aktualizace jsou obvykle implementovány ihned bez ohledu na číslo verze. O aktualizacích, opravách, vylepšeních a nových funkcích si můžete přečíst na blogu LiveAgent.

Jak mohu kontaktovat LiveAgent?

Veškeré kontaktní údaje jsou viditelné v zápatí našeho webu, na každé z našich stránek. Náš tým podpory můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu, chatu a telefonu. Můžete také navštívit náš zákaznický portál, procházet naši znalostní databázi nebo se zapojit do konverzace na fóru.

Jak vybrat správné funkce LiveAgent?

Nejlepší způsob, jak k tomu přistoupit, je zvážit, jaké jsou nejpoužívanější komunikační kanály se zákazníky ve vaší firmě. LiveAgent nabízí čtyři plány navržené tak, aby byly vhodné pro většinu podniků na celém světě.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Související zdroje sProhlídka

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo