Prozkoumejte a zjistěte, co dělá LiveAgent tím správným helpdesk softwarem pro vaši firmu.
Služba LiveAgent vám pomůže budovat lepší vztahy se zákazníky a pomůže vašemu týmu zákaznických služeb poskytovat celkově lepší služby ve všech ohledech. Zlepšete dobu vyřizování dotazů a zajistěte lepší konverzaci se zákazníky, aniž byste museli vyčerpat svou kreditní kartu na maximum.
LiveAgent nabízí vícekanálovou sadu nástrojů, která vám pomůže poskytovat podporu prostřednictvím všech oblíbených kanálů zákaznického servisu. Využijte více než 130 funkcí a více než 200 integrací, které vám pomohou na každém kroku. Začněte s naší bezplatnou 14denní zkušební verzí a začněte zlepšovat komunikaci se zákazníky ještě dnes!
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
LiveAgent dokáže efektivně spravovat veškerou komunikaci se zákazníky vašeho startupu.
Zjistěte, jak vám naše sada nástrojů může pomoci zlepšit vaše komunikační schopnosti.
LiveAgent má vše, co moderní help desk potřebuje. Náš nejmodernější software je plný funkcí pro zvýšení efektivity, které vám pomohou změnit stav každého tiketu z otevřeného na vyřešený během okamžiku.
LiveAgent se opírá o nejmodernější systém ticketingu, který dokáže spravovat a organizovat komunikaci se zákazníky.
Poskytněte pohodlnou podporu a vyřizujte požadavky pomocí Facebooku, Twitteru, Instagramu, Viberu a WhatsAppu.
Jeden z nejrychlejších dostupných živých chatů je vybaven funkcemi, které vám pomohou prodat více a rychleji odpovídat.
Vytvořte zákaznický portál se znalostní databází plnou užitečných článků, průvodců, fór nebo dokonce odpovědí na nejčastější dotazy.
Call centrum LiveAgent zvládá příchozí i odchozí hovory a je vybaveno funkcemi, jako je IVR a zpětné volání.
Nástroje a funkce LiveAgent jsou vhodné pro použití v mnoha typech podniků v jakémkoli odvětví.
Služba LiveAgent je vhodná pro jakýkoli obor a typ podnikání. Zjistěte, co umí pro různé typy podniků a jak vám může pomoci se zlepšováním.
Pokud hledáte správný systém helpdesku pro svůj startup, jste na správném místě. Podívejte se, proč byste si měli vybrat LiveAgent.
LiveAgent přináší pozitivní změny mnoha společnostem po celém světě. Přečtěte si příběhy našich zákazníků a podívejte se, jak se díky LiveAgent zlepšilo jejich podnikání.
Integrovat, automatizovat, inovovat
LiveAgent je víc než jen software. Pomáháme firmám učit se a poskytujeme řešení pro týmy zákaznické podpory zdarma.
Zlepšete svou rychlost psaní na klávesnici pomocí našeho efektivního testu.
Zjistěte více o týmu, který stojí za helpdesk softwarem LiveAgent a o našem úspěchu.
O nás
Náš tým se věnuje vytváření cenově dostupného a efektivního softwaru helpdesku pro jakýkoli typ podniku. Jsme přesvědčeni, že poskytování vynikajících služeb zákazníkům by mělo být standardem bez ohledu na velikost firmy nebo její specializace. Ve společnosti LiveAgent se snažíme naše řešení inovovat a vyvíjet. Snažíme se pomáhat týmům zákaznické podpory po celém světě odvádět co nejlepší práci a vytvářet spokojené zákazníky.
Ocenění
Všichni členové našeho týmu jsou hrdí na to, že se náš produkt každý rok zlepšuje, a všichni se snaží uspět. LiveAgent získal řadu ocenění od nejpopulárnějších webových stránek s recenzemi softwaru v mnoha kategoriích. Stali jsme se jedním z lídrů v oboru a postupnými vítězi několika kategorií ocenění.
Dlouhodobé výhody
Službu LiveAgent používají oddělení služeb zákazníkům po celém světě. Zlepšete svůj helpdesk díky rychlému poskytování služeb, bezproblémové komunikaci prostřednictvím více kanálů a dalším možnostem.
Výhody pro firmy
Pozitivní vliv
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.
“Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent zvýšit vaši zákaznickou podporu.”
Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky, pouze měsíční fakturace. Plně transparentní ceny, účtované každý měsíc pouze za skutečné využití. Vyberte si ten správný tarif a začněte poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.
Most Popular
LiveAgent je oceňovaný vícekanálový software pro help desk s nejmodernějším systémem ticketingu. Nabízí širokou škálu funkcí, velké množství integrací a dokáže zpracovat všechny důležité kanály komunikace se zákazníky a sjednotit je na jednom místě.
Pomocí LiveAgent můžete zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím e-mailu, živého chatu, hovorů, zákaznického portálu se znalostní databází a sociálních médií s aplikacemi pro zasílání zpráv - Facebook, Twitter, Instagram, Viber a nově přidaný WhatsApp.
LiveAgent dostává pravidelné aktualizace na nové verze zhruba jednou měsíčně, ale drobné aktualizace jsou obvykle implementovány ihned bez ohledu na číslo verze. O aktualizacích, opravách, vylepšeních a nových funkcích si můžete přečíst na blogu LiveAgent.
Veškeré kontaktní údaje jsou viditelné v zápatí našeho webu, na každé z našich stránek. Náš tým podpory můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu, chatu a telefonu. Můžete také navštívit náš zákaznický portál, procházet naši znalostní databázi nebo se zapojit do konverzace na fóru.
Nejlepší způsob, jak k tomu přistoupit, je zvážit, jaké jsou nejpoužívanější komunikační kanály se zákazníky ve vaší firmě. LiveAgent nabízí čtyři plány navržené tak, aby byly vhodné pro většinu podniků na celém světě.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech