Správný helpdesk software
pro každý startup

LiveAgent je specializovaný, vícekanálový helpdesk software vhodný pro firmy jakékoli velikosti.

Používáno

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Správný helpdesk software pro každý startup
Slido green logo
Správný helpdesk software pro každý startup

Spravujte svou komunikaci
z jednoho místa

Náš ticketovací systém zvládá vše – e-maily, live chat, call centrum, sociální média, aplikace pro zasílání zpráv a zákaznický portál s bází znalostí.

LiveAgent - multichannel help desk
Spravujte svou komunikaciz jednoho místa

Výhodypoužívání služby LiveAgent
pro váš startup

Vynikající helpdesk software nabízí řadu nástrojů pro snadnější interakci se zákazníky

Spokojenost zákazníků

Zlepšená interakce se zákazníky

Náš systém ticketingu vám pomůže spravovat všechny kanály zákaznického servisu z jednoho ovládacího panelu, abyste mohli poskytovat efektivní podporu. Vyřešte zákaznické dotazy rychleji, udělejte zákazníky spokojenějšími a rozšiřte loajální zákaznickou základnu svého startupu. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, které vám pomohou zvýšit produktivitu a automatizovat úkoly a ušetřit tak váš čas.

Zlepšená interakce se zákazníky
Zlepšená interakce se zákazníky

Obchodní úspěch

Urychlení růstu

Poskytování úžasné zákaznické podpory od samého začátku vám může pomoci získat lepší zpětnou vazbu od zákazníků, získat jejich loajalitu a stát se úspěšným. Zjednodušte svůj prodej a překonejte očekávání zákazníků pomocí našeho widgetu pro živý chat a využijte jej k poskytování poradenství. Poskytování relevantních informací může zákazníky povzbudit k nákupu.

Povědomí o značce

Širší dosah a chytřejší marketing

LiveAgent vám pomůže se všemi aspekty marketingové komunikace. Díky e-mailovým šablonám a segmentaci zákazníků můžete snadno posílat newslettery nebo využívat integraci se sociálními sítěmi a vyřizovat požadavky zákazníků. Integrujte Facebook, Instagram, Twitter, Viber nebo WhatsApp a rozšiřte svou online komunitu.

Širší dosah a chytřejší marketing
Širší dosah a chytřejší marketing

Produktivita agentů

Efektivní pracovní postupy pracovníků/agentů

Nemusíte si prodlužovat pracovní den, abyste se mohli věnovat jednotlivým zákazníkům po pracovní době. Efektivní nástroje LiveAgent vám pomohou vyřídit příchozí tikety a ušetřit váš drahocenný čas. Zjednodušte cestu k zákazníkovi offline díky samoobslužnému portálu a řešte jednoduché problémy pomocí předdefinovaných odpovědí.

Co může LiveAgent nabídnout vaší firmě?

Podívejte se, co získáte, když se rozhodnete používat LiveAgent jako specializované řešení helpdesku pro svůj startup.

Co může LiveAgent nabídnout vaší firmě?

Vícekanálový
helpdesk

Ticketing pomocí e-mailů, chatů, hovorů, zákaznického portálu a sociálních sítí – Facebook, Twitter, Instagram a Viber.

Vícekanálový helpdesk

Funkce a
integrace

Využijte více než 130 funkcí produktivity a více než 190 integrací s dalším užitečným softwarem.

Funkce a integrace

Zákaznická podpora
24/7

Kdykoli budete potřebovat pomoc, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, telefonátu nebo chatu. Můžete si také prohlédnout náš zákaznický portál

Zákaznická podpora 24/7

Férové ceny
plánů

Naše ceny nezruinují váš rozpočet. Vyberte si jeden z našich tří plánů a získejte tu správnou sadu nástrojů pro vaše podnikání.

Férové ceny plánů

Získejte naši exkluzivní nabídku pro startupy

Kvalifikační podmínky pro naši speciální nabídku pro startupy:

  • Musíte být novým zákazníkem služby LiveAgent
  • Pouze pro financování: Angel, Pre-seed, Seed a Series A.
  • Vaše společnost má maximálně 40 zaměstnanců
  • Vaše společnost má ARR do 1 milionu USD
  • Musíte být startup poskytující online/digitální služby

Zde se dozvíte, co získáte v rámci naší speciální nabídky:

  • 6 měsíců našeho plánu All-inclusive zdarma až pro 40 pracovníků 
  • Sleva na jeden z našich plánů na dalších šest měsíců
Získejte naši exkluzivní nabídku pro startupy

49 USD

měsíčně

All-Inclusive

Vše, co je v plánu Ticket + chat, navíc:

  • Podpora call centra
  • Videohovor
  • IVR
  • Směrování a přepojování hovorů
  • Hardwarový IP telefon
  • Neomezené nahrávání hovorů

Speciální nabídka pro startupy

0 USD

na 6 měsíců

Plán All-Inclusive

0 USD

Přes 190integrací s CMS a platebními branamidíky službě LiveAgent

Integrujte, automatizujte, inovujte

Přes 190integrací s  CMS a platebními branamidíky službě LiveAgent
Přes 190integrací s  CMS a platebními branamidíky službě LiveAgent

Případy použití

Ideální pro jakékoli použití a příležitost

LiveAgent je vynikající software pro služby zákazníkům pro všechny typy odvětví. Ať už potřebujete zlepšit dobu odezvy, poskytnout více možností komunikace svým prodejním týmům nebo jednoduše rozvíjet své podnikání, LiveAgent je tu pro vás. Podívejte se, jak můžete pomocí služby LiveAgent zlepšit různé oblasti svého podnikání.

Časté důvody, proč společnosti přecházejí na helpdesk
software

Podívejte se na některé z nejpřínosnějších důvodů, proč společnosti přecházejí na helpdesk software.

Více zákazníků

Lepší zákaznická podpora vede k většímu počtu zákazníků prostřednictvím ústního podání. Většina zákazníků by po pozitivní zkušenosti doporučila společnost svým přátelům. Rozšiřte svou zákaznickou základnu díky pozitivním doporučením od svých věrných zákazníků.

  • Poskytování pozitivních zkušeností a získávání lepší zpětné vazby od zákazníků
  • Rozšiřte svou zákaznickou základnu díky skvělé podpoře se službou LiveAgent
Chart

77 %

doporučí podniky se skvělou podporou

Rozšiřte svou zákaznickou základnu se službou LiveAgent. Většina zákazníků by doporučila firmu svému příteli poté, co by měla pozitivní zkušenost se zákaznickou podporou.

Lepší výdělky

Využijte svou platformu ke zvýšení prodeje tím, že budete poskytovat skvělou zákaznickou podporu, poradenství při nákupu a doporučení pro výběr Zákazníci vám budou vděční za kvalitní služby a mnohem ochotněji vám budou posílat peníze, když budou cítit podporu.

  • Zjednodušte cesty zákazníků a zlepšete svou podporu
  • Prodávejte více svým zákazníkům a zvyšte své příjmy
Chart

86 %

zákazníků platí více za skvělou podporu

LiveAgent vám pomůže zlepšit vaše příjmy. Většina zákazníků je ochotna utratit více peněz, pokud za to dostanou skvělou zákaznickou zkušenost.

Zvýšená retence

Spokojení zákazníci, kteří dostávají spolehlivou podporu od svých oblíbených společností, u nich s větší pravděpodobností nakoupí znovu. Služba LiveAgent vám pomůže zlepšit udržení zákazníků a vybudovat silnou loajalitu zákazníků ve všech pohodlných zákaznických kanálech, které máte k dispozici.

  • Získejte silnou pozici na trhu a udržte si náskok před konkurencí
  • Pomozte zákazníkům najít řešení a vybudovat si silný pocit loajality vůči vaší značce
Chart

96 %

zákazníků považuje zákaznický servis za důležitý

Vybudujte si věrnost zákazníků díky skvělé podpoře s funkcemi LiveAgent. Téměř všichni zákazníci považují zákaznický servis za důležitý při rozhodování o věrnosti značce.

Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zrušte kdykoliv

Ušetřete více bez kompromisů

Nepřeplácejte za klíčové funkce, které zvyšují produktivitu vašich agentů. Porovnejte helpdesk software LiveAgent s alternativními a zjistěte, jak můžete ušetřit více bez ohledu na velikost společnosti.

Reference

Získejte LiveAgent a připojte se k 7000 spokojeným klientům

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Nejlepší poměr ceny a výkonu

Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste porušili svůj rozpočet.

14denní zkušební verze
Kreditní karta není vyžadována
a mnohem více
$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase

Special offer for Startups

$0

for 6 months

All-Inclusive plan

$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Často kladené otázky

Hledáte odpovědi? Projděte si nejčastěji kladené otázky týkající se našeho softwaru helpdesku pro startupy.

Co je to helpdesk software pro startupy?

Helpdesk software pro startupy je řešení helpdesku, jehož cílem je poskytovat správné typy nástrojů, funkcí, služeb a cenových modelů pro začínající firmy. Obecně platí, že help desk software pro začínající podniky funguje stejně jako jiná běžná softwarová řešení, ale mohou se lišit dostupnými funkcemi a cenami.

Jaké jsou výhody používání helpdesk softwaru pro začínající podniky?

Hlavní výhodou je, že komunikace se zákazníky bude efektivnější. Helpdesk software je známý svými funkcemi pro zvýšení produktivity, které vám pomohou komunikovat rychleji, automatizovat mnoho úkolů a zefektivnit veškerou komunikaci ze všech kanálů na jednom místě, takže budete mít přehled o každé zprávě od zákazníka.

Jaký je nejlepší helpdesk software pro startupy?

LiveAgent je cenově dostupný, škálovatelný a poskytuje všechny důležité nástroje pro jakýkoli typ podniku - včetně startupů. Jeho vícekanálové funkce zvládnou e-mailové konverzace, zprávy v chatu, spojení s call centrem a správu sociálních médií a také vám pomohou vytvořit vlastní zákaznický portál se znalostní databází a dalšími funkcemi. LiveAgent tedy může nabídnout vše, co je pro začínající podnik nezbytné ke správě zákaznické podpory, aniž by překročil rozpočet.

Potřebují startupy helpdesk software?

Ne každý začínající podnik dokáže helpdesk software využít. Některé podniky se bez specializovaného helpdesk softwaru obejdou. Proto je důležité zvážit, jak často potřebujete komunikovat se zákazníky online nebo po telefonu a jaké typy komunikačních kanálů se zákazníky potřebujete pokrýt. Nicméně i podniky, které řeší pouze základní komunikaci se zákazníky, mohou využít bezplatný plán LiveAgent, který obsahuje základní funkce, které vám pomohou efektivněji spravovat e-maily zákazníků.

Kolik stojí helpdesk software pro startupy?

LiveAgent má cenově dostupné plány, které začínají na 15 dolarech za uživatele měsíčně. Jakmile rozšíříte své podnikání a získáte větší příjmy, můžete si vybrat pokročilejší plány. Pokud jste však v úzkých, můžete se vždy spolehnout na bezplatný plán LiveAgent, který poskytuje základní funkce helpdesku. Nejsou zde žádné skryté poplatky a nebudeme vás násilím nutit k přechodu na placený plán.

Jaké jsou základní funkce dobrého softwaru helpdesku pro startupy?

Základními funkcemi jsou integrace e-mailové schránky a systém ticketingu, který shromažďuje veškerou komunikaci z vaší e-mailové schránky (nebo jiných kanálů!) a mění ji na tikety. Tikety lze rozdělovat mezi pracovníky podpory, řešit, označovat nebo jinak spravovat. Tyto funkce v základní schránce nenajdete.

Spokojení zákazníci jsou nejlepší zákazníci

Nabízíme služby concierge neboli asistované migrace z většiny populárních řešení helpdesku na trhu.

Spokojení zákazníci jsou nejlepší zákazníci

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo