LiveAgent je specializovaný, vícekanálový helpdesk software vhodný pro firmy jakékoli velikosti.
Používáno
6 měsíců našeho plánu All-inclusive zdarma
Dalších 6 měsíců s 50% slevou
Zajistěte nejlepší zákaznickou zkušenost se službou LiveAgent – multikanálovou platformou zákaznické podpory. Zvyšte spokojenost zákazníků pomocí e-mailu, chatu, sociálních médií, hovorů nebo samoobslužného portálu.
Kvalifikační podmínky pro naši speciální nabídku pro startupy (začínající podniky):
Náš ticketovací systém zvládá vše – e-maily, live chat, call centrum, sociální média, aplikace pro zasílání zpráv a zákaznický portál s bází znalostí.
Vynikající helpdesk software nabízí řadu nástrojů pro snadnější interakci se zákazníky
Spokojenost zákazníků
Náš systém ticketingu vám pomůže spravovat všechny kanály zákaznického servisu z jednoho ovládacího panelu, abyste mohli poskytovat efektivní podporu. Vyřešte zákaznické dotazy rychleji, udělejte zákazníky spokojenějšími a rozšiřte loajální zákaznickou základnu svého startupu. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, které vám pomohou zvýšit produktivitu a automatizovat úkoly a ušetřit tak váš čas.
Obchodní úspěch
Poskytování úžasné zákaznické podpory od samého začátku vám může pomoci získat lepší zpětnou vazbu od zákazníků, získat jejich loajalitu a stát se úspěšným. Zjednodušte svůj prodej a překonejte očekávání zákazníků pomocí našeho widgetu pro živý chat a využijte jej k poskytování poradenství. Poskytování relevantních informací může zákazníky povzbudit k nákupu.
Povědomí o značce
LiveAgent vám pomůže se všemi aspekty marketingové komunikace. Díky e-mailovým šablonám a segmentaci zákazníků můžete snadno posílat newslettery nebo využívat integraci se sociálními sítěmi a vyřizovat požadavky zákazníků. Integrujte Facebook, Instagram, Twitter, Viber nebo WhatsApp a rozšiřte svou online komunitu.
Produktivita agentů
Nemusíte si prodlužovat pracovní den, abyste se mohli věnovat jednotlivým zákazníkům po pracovní době. Efektivní nástroje LiveAgent vám pomohou vyřídit příchozí tikety a ušetřit váš drahocenný čas. Zjednodušte cestu k zákazníkovi offline díky samoobslužnému portálu a řešte jednoduché problémy pomocí předdefinovaných odpovědí.
Podívejte se, co získáte, když se rozhodnete používat LiveAgent jako specializované řešení helpdesku pro svůj startup.
Ticketing pomocí e-mailů, chatů, hovorů, zákaznického portálu a sociálních sítí – Facebook, Twitter, Instagram a Viber.
Využijte více než 130 funkcí produktivity a více než 190 integrací s dalším užitečným softwarem.
Kdykoli budete potřebovat pomoc, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, telefonátu nebo chatu. Můžete si také prohlédnout náš zákaznický portál
Naše ceny nezruinují váš rozpočet. Vyberte si jeden z našich tří plánů a získejte tu správnou sadu nástrojů pro vaše podnikání.
Kvalifikační podmínky pro naši speciální nabídku pro startupy:
Zde se dozvíte, co získáte v rámci naší speciální nabídky:
Nejoblíbenější
měsíčně
Vše, co je v plánu Ticket + chat, navíc:
Speciální nabídka pro startupy
na 6 měsíců
Plán All-Inclusive
Integrujte, automatizujte, inovujte
Případy použití
LiveAgent je vynikající software pro služby zákazníkům pro všechny typy odvětví. Ať už potřebujete zlepšit dobu odezvy, poskytnout více možností komunikace svým prodejním týmům nebo jednoduše rozvíjet své podnikání, LiveAgent je tu pro vás. Podívejte se, jak můžete pomocí služby LiveAgent zlepšit různé oblasti svého podnikání.
Podívejte se na některé z nejpřínosnějších důvodů, proč společnosti přecházejí na helpdesk software.
Více zákazníků
Lepší zákaznická podpora vede k většímu počtu zákazníků prostřednictvím ústního podání. Většina zákazníků by po pozitivní zkušenosti doporučila společnost svým přátelům. Rozšiřte svou zákaznickou základnu díky pozitivním doporučením od svých věrných zákazníků.
77 %
doporučí podniky se skvělou podporou
Rozšiřte svou zákaznickou základnu se službou LiveAgent. Většina zákazníků by doporučila firmu svému příteli poté, co by měla pozitivní zkušenost se zákaznickou podporou.
Lepší výdělky
Využijte svou platformu ke zvýšení prodeje tím, že budete poskytovat skvělou zákaznickou podporu, poradenství při nákupu a doporučení pro výběr Zákazníci vám budou vděční za kvalitní služby a mnohem ochotněji vám budou posílat peníze, když budou cítit podporu.
86 %
zákazníků platí více za skvělou podporu
LiveAgent vám pomůže zlepšit vaše příjmy. Většina zákazníků je ochotna utratit více peněz, pokud za to dostanou skvělou zákaznickou zkušenost.
Zvýšená retence
Spokojení zákazníci, kteří dostávají spolehlivou podporu od svých oblíbených společností, u nich s větší pravděpodobností nakoupí znovu. Služba LiveAgent vám pomůže zlepšit udržení zákazníků a vybudovat silnou loajalitu zákazníků ve všech pohodlných zákaznických kanálech, které máte k dispozici.
96 %
zákazníků považuje zákaznický servis za důležitý
Vybudujte si věrnost zákazníků díky skvělé podpoře s funkcemi LiveAgent. Téměř všichni zákazníci považují zákaznický servis za důležitý při rozhodování o věrnosti značce.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí
Nepřeplácejte za klíčové funkce, které zvyšují produktivitu vašich agentů. Porovnejte helpdesk software LiveAgent s alternativními a zjistěte, jak můžete ušetřit více bez ohledu na velikost společnosti.
Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste porušili svůj rozpočet.
Most Popular
Special offer for Startups
for 6 months
Large plan
Hledáte odpovědi? Projděte si nejčastěji kladené otázky týkající se našeho softwaru helpdesku pro startupy.
Helpdesk software pro startupy je řešení helpdesku, jehož cílem je poskytovat správné typy nástrojů, funkcí, služeb a cenových modelů pro začínající firmy. Obecně platí, že help desk software pro začínající podniky funguje stejně jako jiná běžná softwarová řešení, ale mohou se lišit dostupnými funkcemi a cenami.
Hlavní výhodou je, že komunikace se zákazníky bude efektivnější. Helpdesk software je známý svými funkcemi pro zvýšení produktivity, které vám pomohou komunikovat rychleji, automatizovat mnoho úkolů a zefektivnit veškerou komunikaci ze všech kanálů na jednom místě, takže budete mít přehled o každé zprávě od zákazníka.
LiveAgent je cenově dostupný, škálovatelný a poskytuje všechny důležité nástroje pro jakýkoli typ podniku - včetně startupů. Jeho vícekanálové funkce zvládnou e-mailové konverzace, zprávy v chatu, spojení s call centrem a správu sociálních médií a také vám pomohou vytvořit vlastní zákaznický portál se znalostní databází a dalšími funkcemi. LiveAgent tedy může nabídnout vše, co je pro začínající podnik nezbytné ke správě zákaznické podpory, aniž by překročil rozpočet.
Ne každý začínající podnik dokáže helpdesk software využít. Některé podniky se bez specializovaného helpdesk softwaru obejdou. Proto je důležité zvážit, jak často potřebujete komunikovat se zákazníky online nebo po telefonu a jaké typy komunikačních kanálů se zákazníky potřebujete pokrýt. Nicméně i podniky, které řeší pouze základní komunikaci se zákazníky, mohou využít bezplatný plán LiveAgent, který obsahuje základní funkce, které vám pomohou efektivněji spravovat e-maily zákazníků.
LiveAgent má cenově dostupné plány, které začínají na 15 dolarech za uživatele měsíčně. Jakmile rozšíříte své podnikání a získáte větší příjmy, můžete si vybrat pokročilejší plány. Pokud jste však v úzkých, můžete se vždy spolehnout na bezplatný plán LiveAgent, který poskytuje základní funkce helpdesku. Nejsou zde žádné skryté poplatky a nebudeme vás násilím nutit k přechodu na placený plán.
Základními funkcemi jsou integrace e-mailové schránky a systém ticketingu, který shromažďuje veškerou komunikaci z vaší e-mailové schránky (nebo jiných kanálů!) a mění ji na tikety. Tikety lze rozdělovat mezi pracovníky podpory, řešit, označovat nebo jinak spravovat. Tyto funkce v základní schránce nenajdete.
Nabízíme služby concierge neboli asistované migrace z většiny populárních řešení helpdesku na trhu.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Ve společnosti LiveAgent jsme hrdí na to, že spolupracujeme s těmi nejinovativnějšími, nejetičtějšími a nejpokrokovějšími startupy v okolí. To bohužel znamená, že nemůžeme spolupracovat s těmi, jejichž obchodní praktiky neodpovídají našim standardům. Chceme jasně říct, že nepřijímáme žádosti od startupů, které se zabývají kryptoměnami, kasiny, sázením, webovými stránkami pro dospělé nebo jakoukoli jinou činností, která by mohla být považována za pochybnou nebo neetickou.
Chápeme, že tato odvětví mohou být lukrativní, ale jako společnost máme odpovědnost vůči našim zainteresovaným stranám i vůči veřejnosti obecně, abychom zajistili, že podporujeme pouze ty podniky, které fungují bezúhonně a transparentně. Doufáme, že náš postoj v této věci chápete a respektujete. I když to pro někoho může být zklamáním, jsme přesvědčeni, že existuje spousta dalších úžasných startupů, které se shodují s našimi hodnotami, a těšíme se na spolupráci s nimi.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech