LiveAgent je specializovaný, vícekanálový helpdesk software vhodný pro firmy jakékoli velikosti.
Používáno
6 měsíců našeho plánu Large zdarma
Dalších 6 měsíců s 50% slevou
Zajistěte nejlepší zákaznickou zkušenost se službou LiveAgent – multikanálovou platformou zákaznické podpory. Zvyšte spokojenost zákazníků pomocí e-mailu, chatu, sociálních médií, hovorů nebo samoobslužného portálu.
Kvalifikační podmínky pro naši speciální nabídku pro startupy (začínající podniky):
Náš ticketovací systém zvládá vše – e-maily, live chat, call centrum, sociální média, aplikace pro zasílání zpráv a zákaznický portál s bází znalostí.
Vynikající helpdesk software nabízí řadu nástrojů pro snadnější interakci se zákazníky
Spokojenost zákazníků
Náš systém ticketingu vám pomůže spravovat všechny kanály zákaznického servisu z jednoho ovládacího panelu, abyste mohli poskytovat efektivní podporu. Vyřešte zákaznické dotazy rychleji, udělejte zákazníky spokojenějšími a rozšiřte loajální zákaznickou základnu svého startupu. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, které vám pomohou zvýšit produktivitu a automatizovat úkoly a ušetřit tak váš čas.
Obchodní úspěch
Poskytování úžasné zákaznické podpory od samého začátku vám může pomoci získat lepší zpětnou vazbu od zákazníků, získat jejich loajalitu a stát se úspěšným. Zjednodušte svůj prodej a překonejte očekávání zákazníků pomocí našeho widgetu pro živý chat a využijte jej k poskytování poradenství. Poskytování relevantních informací může zákazníky povzbudit k nákupu.
Povědomí o značce
LiveAgent vám pomůže se všemi aspekty marketingové komunikace. Díky e-mailovým šablonám a segmentaci zákazníků můžete snadno posílat newslettery nebo využívat integraci se sociálními sítěmi a vyřizovat požadavky zákazníků. Integrujte Facebook, Instagram, Twitter, Viber nebo WhatsApp a rozšiřte svou online komunitu.
Produktivita agentů
Nemusíte si prodlužovat pracovní den, abyste se mohli věnovat jednotlivým zákazníkům po pracovní době. Efektivní nástroje LiveAgent vám pomohou vyřídit příchozí tikety a ušetřit váš drahocenný čas. Zjednodušte cestu k zákazníkovi offline díky samoobslužnému portálu a řešte jednoduché problémy pomocí předdefinovaných odpovědí.
Podívejte se, co získáte, když se rozhodnete používat LiveAgent jako specializované řešení helpdesku pro svůj startup.
Ticketing pomocí e-mailů, chatů, hovorů, zákaznického portálu a sociálních sítí – Facebook, Twitter, Instagram a Viber.
Využijte více než 130 funkcí produktivity a více než 190 integrací s dalším užitečným softwarem.
Kdykoli budete potřebovat pomoc, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, telefonátu nebo chatu. Můžete si také prohlédnout náš zákaznický portál
Naše ceny nezruinují váš rozpočet. Vyberte si jeden z našich tří plánů a získejte tu správnou sadu nástrojů pro vaše podnikání.
Kvalifikační podmínky pro naši speciální nabídku pro startupy:
Zde se dozvíte, co získáte v rámci naší speciální nabídky:
Nejoblíbenější
měsíčně
Vše, co je v plánu Medium, navíc:
Speciální nabídka pro startupy
na 6 měsíců
Plán Large
Integrujte, automatizujte, inovujte
Případy použití
LiveAgent je vynikající software pro služby zákazníkům pro všechny typy odvětví. Ať už potřebujete zlepšit dobu odezvy, poskytnout více možností komunikace svým prodejním týmům nebo jednoduše rozvíjet své podnikání, LiveAgent je tu pro vás. Podívejte se, jak můžete pomocí služby LiveAgent zlepšit různé oblasti svého podnikání.
Podívat se na úspěšně příběhy
Podívejte se na některé z nejpřínosnějších důvodů, proč společnosti přecházejí na helpdesk software.
Více zákazníků
Lepší zákaznická podpora vede k většímu počtu zákazníků prostřednictvím ústního podání. Většina zákazníků by po pozitivní zkušenosti doporučila společnost svým přátelům. Rozšiřte svou zákaznickou základnu díky pozitivním doporučením od svých věrných zákazníků.
77 %
doporučí podniky se skvělou podporou
Rozšiřte svou zákaznickou základnu se službou LiveAgent. Většina zákazníků by doporučila firmu svému příteli poté, co by měla pozitivní zkušenost se zákaznickou podporou.
Lepší výdělky
Využijte svou platformu ke zvýšení prodeje tím, že budete poskytovat skvělou zákaznickou podporu, poradenství při nákupu a doporučení pro výběr Zákazníci vám budou vděční za kvalitní služby a mnohem ochotněji vám budou posílat peníze, když budou cítit podporu.
86 %
zákazníků platí více za skvělou podporu
LiveAgent vám pomůže zlepšit vaše příjmy. Většina zákazníků je ochotna utratit více peněz, pokud za to dostanou skvělou zákaznickou zkušenost.
Zvýšená retence
Spokojení zákazníci, kteří dostávají spolehlivou podporu od svých oblíbených společností, u nich s větší pravděpodobností nakoupí znovu. Služba LiveAgent vám pomůže zlepšit udržení zákazníků a vybudovat silnou loajalitu zákazníků ve všech pohodlných zákaznických kanálech, které máte k dispozici.
96 %
zákazníků považuje zákaznický servis za důležitý
Vybudujte si věrnost zákazníků díky skvělé podpoře s funkcemi LiveAgent. Téměř všichni zákazníci považují zákaznický servis za důležitý při rozhodování o věrnosti značce.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Nepřeplácejte za klíčové funkce, které zvyšují produktivitu vašich agentů. Porovnejte helpdesk software LiveAgent s alternativními a zjistěte, jak můžete ušetřit více bez ohledu na velikost společnosti.
Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste porušili svůj rozpočet.
Most Popular
Special offer for Startups
for 6 months
Large plan
Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.
V LiveAgent jsme nadšení ze spolupráce se startupy, které posouvají hranice pomocí nových a převratných technologií. Naším cílem je vytvořit silnou komunitu partnerů, kteří sdílejí naše nadšení pro inovace a pokrok. Velmi si vážíme našich partnerství, která jsou založena na důvěře a respektu.
Jsme otevřeni různým nápadům a zveme různé startupy, aby se přihlásily do našeho programu. Každou aplikaci pečlivě kontrolujeme a rozhodujeme se na základě zaměření našeho spouštěcího programu. I když jsou inovace v centru našich zájmů, rozhodli jsme se nezahrnout startupy působící v oblastech jako krypto, kasino, sázení a webové stránky pro dospělé. Tento přístup zajišťuje, že se spojíme se startupy, které sdílejí naši vizi pozitivního a transformačního dopadu v technologickém světě. Udržováním vysokých standardů se snažíme kultivovat prostor, který podporuje etické inovace a je pozitivním příkladem pro komunitu.
Software pro zákaznický servis
Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.
Průzkum je klíčem k podpoře zákazníků. Statistiky zákaznické podpory a hlavní oblasti výzkumu jsou důležité pro vaši firmu. Podívejte se na klíčové statistiky zákaznického servisu, statistiky o zákaznických kanálech a obchodní dopad služeb zákazníkům. Učte se z výzkumů expertů, jako je průměrná čistá FCR pro servisní pracoviště na celém světě a potřeba více systémů agentům živého chatu k získání informací.
Komplexní řešení pro /span> různé typy podniků
LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení zákaznické péče a efektivní online podnikání, který nabízí mnoho funkcí, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. LiveAgent poskytuje rychlou a spolehlivou podporu, usnadňuje třídění tiketů a statistické sledování, navíc umožňuje zaměstnancům vylepšit produktivitu a efektivitu díky neomezené integraci agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. Doporučující e-mail B2C je důležitý pro prezentaci produktů a služeb novým zákazníkům, a LiveAgent poskytuje šablony pro žádosti o doporučení, stejně jako službu asistované migrace z helpdesk řešení. Referral marketing je klíčový pro úspěch B2B společností a LiveAgent nabízí více než 3000 recenzí.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team