Hledáte alternativu CallPage?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou CallPage na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Hledáte software pro správu zákazníků s více nástroji? LiveAgent je skvělou alternativou, pokud chcete získat více možností pro komunikaci se zákazníky, a to za příznivou cenu.

Můžeme vám nabídnout více než jen vaše virtuální call centrum. E-mailové účty, nejrychlejší widget pro živý chat, podporu na sociálních sítích a vlastní znalostní databázi. A to vše za rozumnou cenu!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Hledáte alternativu k OTRS?
Slido green logo

Hovory jsou pouze 1 kanálem, který vaši zákazníci používají.
S LiveAgent máte vše pod jednou střechou.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

CallPage vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
CallPage
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
CallPage nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
CallPage nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
CallPage nabízí Call centrum v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
CallPage nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
CallPage nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
CallPage nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
CallPage nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
CallPage nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
CallPage nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
CallPage nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
CallPage nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 53 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
CallPage nabízí funkce API v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
CallPage nabízí funkce IVR v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
CallPage nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
CallPage nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
CallPage nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
CallPage nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
CallPage nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
CallPage nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
CallPage nenabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
Person deciding between two solutions

Spolehlivá alternativa CallPage

LiveAgent vám nabízí mnohem víc než jen call centrum. Díky e-mailovým účtům, podpoře na sociálních sítích, znalostní databázi a nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu pokrývá váš zákaznický servis nejpoužívanější komunikační kanály. Zákazníkům tak poskytuje tolik žádané pohodlí, pokud jde o zákaznickou podporu.

Vše je jednoduše dostupné. Nabízíme vám tři cenové plány, které pokrývají všechny funkce, které byste mohli potřebovat k poskytování těch nejlepších služeb zákazníkům, aniž by to zruinovalo váš rozpočet.

Podpora call centra

Přesně tak, kromě všech skvělých nástrojů a funkcí vám LiveAgent nabízí také možnost vytvořit si vlastní virtuální call centrum. Není k tomu potřeba žádné speciální vybavení a nastavení je hotové během několika minut. Můžete připojit prohlížeč, telefon nebo jakékoli jiné zařízení, pokud chcete, je to jen na vás.

Není potřeba žádných poskytovatelů třetích stran. LiveAgent se o vše postará za vás.

Voice and video calls supported

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Podpora call centra

Bohatý na funkce

Více než 180 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.

Bohatý na funkce

Cenově dostupné

LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

Ready to switch to LiveAgent

Zrychlete s nejrychlejším živým chatem

Zákaznická podpora už není jen o telefonátech. Většina zákazníků využívá e-maily, ale hlavně sociální média a widgety živého chatu na webových stránkách.

LiveAgent pokrývá všechny tyto možnosti a má nejrychlejší widget živého chatu na trhu – rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Nic rychlejšího neseženete.

Připraveni získat více za méně?

CallPage plní svou funkci dobře, ale chápeme, že můžete chtít něco jiného. Získejte více nástrojů, funkcí a integrací za méně peněz. LiveAgent vám nabízí tři cenové plány nabité funkcemi, které nezruinují váš rozpočet.

V případě, že chcete něco navíc, můžete si vždy dokoupit samostatné funkce, aniž byste museli platit za dražší plán. Podívejte se na naše plány níže.

Do more customer support for less money

Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

  • Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Podívejte se, co o LiveAgent říkají ostatní společnosti

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jaká je dobrá alternativa CallPage?

LiveAgent je skvělou alternativou CallPage. Nabízí široký výběr funkcí call centra, které vám pomohou poskytovat zákazníkům tu nejlepší podporu. LiveAgent také nabízí vícekanálový tiketovací systém, který zvládá velké množství komunikačních kanálů.

Má LiveAgent call centrum?

Ano, LiveAgent má vícekanálový tiketovací systém, který zahrnuje také funkce call centra. Můžete uskutečňovat a přijímat hovory prostřednictvím softwarových telefonů nebo připojit hardware.

Jaké jsou výhody systému LiveAgent jako alternativy ke CallPage?

Jednou z nejdůležitějších výhod je vícekanálový systém tiketingu, který pokrývá e-maily, živý chat, call centrum, zákaznický portál, Viber, Facebook, Twitter a Instagram.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo