Hledáte software pro správu zákazníků s více nástroji? LiveAgent je skvělou alternativou, pokud chcete získat více možností pro komunikaci se zákazníky, a to za příznivou cenu.
Můžeme vám nabídnout více než jen vaše virtuální call centrum. E-mailové účty, nejrychlejší widget pro živý chat, podporu na sociálních sítích a vlastní znalostní databázi. A to vše za rozumnou cenu!
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta. | CallPage |
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketing. | CallPage nenabízí tiketing. |
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat. | CallPage nenabízí Live Chat. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc. | CallPage nabízí Call centrum v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc. |
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze. | LiveAgent nabízí samoobsluhu. | CallPage nenabízí samoobsluhu. |
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | CallPage nenabízí integraci Facebooku. |
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | CallPage nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | CallPage nenabízí integraci Instagramu. |
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | CallPage nenabízí integraci služby Viber. |
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | CallPage nenabízí znalostní databázi. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | CallPage nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | CallPage nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 53 USD/agent/měsíc. |
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | CallPage nabízí funkce API v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc. |
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc. | CallPage nabízí funkce IVR v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc. |
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí video hovory. | CallPage nenabízí video hovory. |
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit. | LiveAgent nabízí neomezenou historii. | CallPage nenabízí neomezenou historii. |
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek. | CallPage nenabízí neomezený počet webových stránek. |
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu. | CallPage nenabízí neomezený počet tlačítek chatu. |
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů. | CallPage nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů. |
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | CallPage nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu. | CallPage nenabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci. |
LiveAgent vám nabízí mnohem víc než jen call centrum. Díky e-mailovým účtům, podpoře na sociálních sítích, znalostní databázi a nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu pokrývá váš zákaznický servis nejpoužívanější komunikační kanály. Zákazníkům tak poskytuje tolik žádané pohodlí, pokud jde o zákaznickou podporu.
Vše je jednoduše dostupné. Nabízíme vám tři cenové plány, které pokrývají všechny funkce, které byste mohli potřebovat k poskytování těch nejlepších služeb zákazníkům, aniž by to zruinovalo váš rozpočet.
Přesně tak, kromě všech skvělých nástrojů a funkcí vám LiveAgent nabízí také možnost vytvořit si vlastní virtuální call centrum. Není k tomu potřeba žádné speciální vybavení a nastavení je hotové během několika minut. Můžete připojit prohlížeč, telefon nebo jakékoli jiné zařízení, pokud chcete, je to jen na vás.
Není potřeba žádných poskytovatelů třetích stran. LiveAgent se o vše postará za vás.
Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!
Více než 180 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.
LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.
Zákaznická podpora už není jen o telefonátech. Většina zákazníků využívá e-maily, ale hlavně sociální média a widgety živého chatu na webových stránkách.
LiveAgent pokrývá všechny tyto možnosti a má nejrychlejší widget živého chatu na trhu – rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Nic rychlejšího neseženete.
CallPage plní svou funkci dobře, ale chápeme, že můžete chtít něco jiného. Získejte více nástrojů, funkcí a integrací za méně peněz. LiveAgent vám nabízí tři cenové plány nabité funkcemi, které nezruinují váš rozpočet.
V případě, že chcete něco navíc, můžete si vždy dokoupit samostatné funkce, aniž byste museli platit za dražší plán. Podívejte se na naše plány níže.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními call center? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Srovnejte LiveAgent s jinými platformami
S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.
Hledáte alternativu ConnectWise?
Zvyšte příjmy a spokojenost zákazníků pomocí LiveAgent, software poskytujícího živý chat a helpdesk. Nejlepší hodnocení na trhu.
Hledáte alternativu služby Kustomer?
Zlepšete dobu odezvy pomocí pomocí personalizovaného zákaznického portálu s možností přizpůsobení. Využijte rozšířené funkce a propoje se sociálními kanály.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech