Časový přehled

Sledování času umožňuje sledovat čas strávený jednotlivými agenty při podpoře zákazníků a získat tak hlubší přehled o celkovém výkonu oddělení pomoci. Po zapnutí této funkce se strávený čas sleduje automaticky pro každý tiket. Kromě toho můžete agenty donutit, aby strávený čas odesílali ručně, a v případě potřeby k němu přidat poznámku.

Čas se sleduje pouze v případě, že je agent v tiketu aktivní (sledování času se zastaví po 30 sekundách nečinnosti).

Časový přehled

LiveAgent umožňuje vykazovat čas strávený na všech tiketech z určitého časového rozsahu. Jednotlivé záznamy lze třídit podle agenta, tiketu, zákazníka, společnosti, data hlášení, data vyúčtování, typu (ruční, automatické). Časový report lze exportovat do souboru CSV.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Zdroje databáze znalostí

Více detailů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo