Přehled agenta

Aby byly zprávy pro agenty stručné a přehledné, obsahuje software LiveAgent cloud help desk následující možnosti zobrazení.

LiveAgent nabízí přehled o pracovní době agenta, zodpovězených tiketech, chatech, hovorech, prodejích, odměnách a dalších položkách (viz všechny možnosti níže) z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy o agentech lze exportovat do souboru CSV.

Agent-report-LiveAgent
Zpráva o agentovi

Přehled agenta možnosti zobrazení (sloupce):

  • Označení
  • Odpověď
  • Prům. čas nové zprávy
  • Prům. čas otevření zprávy
  • Telefonní hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minuty hovoru
  • Chat zprávy
  • Chaty
  • Zmeškané hovory
  • Průměrný čas přijetí chatu
  • Prům. čas chatu
  • Nezařazeno
  • Nehodnoceno %
  • Odměny
  • Odměny %
  • Výtky
  • Výtky %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Dokončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Dokončené chaty

Přehled agenta může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:

Použití přehledu agenta s rozhraním API

Použijte LiveAgent REST API pro vyvolání hodnot z přehledu Agenta.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo