Aby byly zprávy pro agenty stručné a přehledné, obsahuje software LiveAgent cloud help desk následující možnosti zobrazení.
LiveAgent nabízí přehled o pracovní době agenta, zodpovězených tiketech, chatech, hovorech, prodejích, odměnách a dalších položkách (viz všechny možnosti níže) z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy o agentech lze exportovat do souboru CSV.

Přehled agenta možnosti zobrazení (sloupce):
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
Přehled agenta může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:




Použití přehledu agenta s rozhraním API
Použijte LiveAgent REST API pro vyvolání hodnot z přehledu Agenta.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Personalizovaná marketingová a prodejní sdělení a znalost zákazníků jsou klíčem k zvýšení ziskovosti a efektivity. Software LiveAgent nabízí více než 40 integrací třetích stran a pomocí něj můžete získat cenné informace o zákaznících.