Aby byly zprávy pro agenty stručné a přehledné, obsahuje software LiveAgent cloud help desk následující možnosti zobrazení.
LiveAgent nabízí přehled o pracovní době agenta, zodpovězených tiketech, chatech, hovorech, prodejích, odměnách a dalších položkách (viz všechny možnosti níže) z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy o agentech lze exportovat do souboru CSV.
Přehled agenta možnosti zobrazení (sloupce):
- Označení
- Odpověď
- Prům. čas nové zprávy
- Prům. čas otevření zprávy
- Telefonní hovory
- Zmeškané hovory
- Minuty hovoru
- Chat zprávy
- Chaty
- Zmeškané hovory
- Průměrný čas přijetí chatu
- Prům. čas chatu
- Nezařazeno
- Nehodnoceno %
- Odměny
- Odměny %
- Výtky
- Výtky %
- Příchozí zprávy
- Příchozí hovory
- Dokončené hovory
- Příchozí chaty
- Dokončené chaty
Přehled agenta může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:




Použití přehledu agenta s rozhraním API
Použijte LiveAgent REST API pro vyvolání hodnot z přehledu Agenta.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.