Aby byly zprávy pro agenty stručné a přehledné, obsahuje software LiveAgent cloud help desk následující možnosti zobrazení.
LiveAgent nabízí přehled o pracovní době agenta, zodpovězených tiketech, chatech, hovorech, prodejích, odměnách a dalších položkách (viz všechny možnosti níže) z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy o agentech lze exportovat do souboru CSV.
Přehled agenta možnosti zobrazení (sloupce):
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
Přehled agenta může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:
Použití přehledu agenta s rozhraním API
Použijte LiveAgent REST API pro vyvolání hodnot z přehledu Agenta.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
LiveAgent is a helpful tool for customer support teams that offers customizable response templates and private notes for agents. It also provides software for call centers, complaint management, and a helpdesk software for startups. The company offers a range of resources for customers, including a blog, dictionary, academy, templates, webinars, and tests. Customers can try the software for free for 14 days and sign up for a newsletter. LiveAgent facilitates communication between customers and support staff and offers unlimited support and training.