Sledujte dostupnost svých agentů. Zjistěte, kdy (datum, hodiny, od, do) jsou vaši agenti online. Filtrujte statistiky podle oddělení. Dostupnost agentů lze exportovat do souboru CSV.
Přehledy o dostupnosti agentů jsou dostupné pro:
- Tickets
- Chats
- Calls
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
Nastavení dostupnosti u volacích zařízení
Funkce plánování zařízení v call centru umožňuje agentům efektivněji spravovat hovory zákazníků a automatizuje dostupnost volání na různých zařízeních. Tato funkce také zlepšuje organizaci hovorů a časový management agentů. Aktivace funkce je snadná a zabere jen pár minut.
LiveAgent je aplikace helpdesku pro účinnou organizaci zákaznické podpory a šetření času týmu. Agenti hrají klíčovou roli, měli by mít trpělivost, skvělé komunikační dovednosti a umět hospodařit se svým časem, a být školeni v komunikačních dovednostech, znalostech produktů, řešení konfliktů a zvládání stresu. Dočasný agent a Šablona odpovědi jsou přizpůsobeny konkrétním případům. LiveAgent nabízí bezplatnou trialovou verzi s integrací a podporou pro zákaznický portál a další systémy.